Miksi laskussa on kaksi eri pankkitilin numeroa?? Pitääkö se lasku maksaa kaksi kertaa, molempiin?
Vai puolet toiselle tilille ja puolet toiselle? Mitä ihmettä nyt.
Kommentit (26)
Maksan aina oman pankin tilille, jos mahdollista. Uskoisin, että tapahtuman jäljittäminen on siten helpompaa, jos siinä olisi jotain jäljittämistarvetta.
Mulla on joissakin laskuissa ollut jopa 4 eri pankkitilin numeroa. ihan tavallista.
Onneks ei ollu kolmea tilinumeroa.
Kyllä, mä maksan sähkölaskun neljälle tilille.
Joo kahdelle tai jopa neljälle eri tilille.
No tietysti mollemmille tileille mutta vaan kerran. Joopa joo.
Voithan maksaa vaikka puolet molempiin.
Se pitää maksaa niin monta kertaa kuin siinä on tilinumeroita.
Jos hinta on vaikka 12,50e, ja siihen on laitettu neljä tilinumeroa niin maksat 12,50e niihin neljään tilinumeroon.
Maksat laskun yhden kerran ja valitset saajaksi jomman kumman.
Vierailija kirjoitti:
Jos hinta on vaikka 12,50e, ja siihen on laitettu neljä tilinumeroa niin maksat 12,50e niihin neljään tilinumeroon.
Mitä oikein höpiset. Jos laskussa on kaksi tilinumeroa, niin voi itse valita kummalle tilille maksaa laskussa olevan summan.
Voi hyvänen aika 😵😖
Tää on ilmeisesti sitä” uusavuttomuutta”.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika 😵😖
Et sinäkään nyt kovasti auta.
Siinä laskussa on monta numeroa sen takia, että jos haluaa käyttää omaa pankkiaan niin se maksu tulee nopeammin perille. Eli maksat vain kerran ja voit valita pankkinumeron, johon maksat. Toki kannattaa maksaa samaan pankkinumeroon, jossa oma maksutilisi on.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika 😵😖
Ehkä se jonkun mielestä on sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein höpiset. Jos laskussa on kaksi tilinumeroa, niin voi itse valita kummalle tilille maksaa laskussa olevan summan.
Harmi, ettei huumorintajua voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika 😵😖
Ei vaan yritystä olla vitsikäs.
Joko taas koululaiset huvittelemassa täällä älyttömillä kysymyksillään?
Maksat vain toiseen niistä tileistä sen laskun koko summan.
Aina valitaan vain yksi tili, jolle lasku maksetaan. Maksetaan aina se summa, mikä laskussa näkyy.
Tilejä on tarjolla useita, että ihmiset saavat valita minkä pankin tilille laskunsa maksavat.
Mihin tahansa niistä tarjolla olevista tileistä voi laskunsa maksaa. Maksu kyllä menee perille.
Saat valita kummalle maksat.