Nyt loppu Kärkkäiseltä ostaminen
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Jos lopettaisin ostamisen jokaiselta, joka on kanssani eri mieltä jostakin asiasta, joutuisin varmaan kutomaan sukkanikin itse.
Ja olen ottanut molemmat rokotukset, en ole niihin kuollut, en sairastunut enkä kadu.
Siinä on vähän eroa, kuinka vakavista asioista ollaan eri mieltä.
Kärkkäinen on minulle jo aikaisemmin ollut liikaa.
En lopeta, koska en ole koskaan sieltä mitään ostanutkaan.
Joku boikotoijista voisi pistää linkkiä koronarokotteen pitkäaikaisista haittavaikutuksista.
(käy ensin aikakoneella vuodessa 2023 lukemassa tutkimuksen tulokset)
Naurattaa nämä vouhkaajat ”nyt kyllä lopetan tuolta ostamisen”. Seuraavan kerran kun on kolme juhlamokkaa kympillä tai ilmainen ämpäri, ollaan ovenkahvassa roikkumassa hyvissä ajoin ennen putiikin avaamista
Tykkään tilata Kärkkäisen verkkokaupasta, nopea toimitus ja hyvät tarjoukset.
Minä ostan vain pieniltä yrityksiltä. On kalliimpaa, mitä sitten? Enkä osta kuin tarpeeseen. Kirppareilta en uskalla ostaa tekstiilejä, astioita kyllä, mutta aika vähän mitään tässä tarttee. Vältän kaikkia ketjuja, jos vain voi. Ruokakauppa on pakko valita ketju, kun muita ei ole. Torilta saa mitä saa ja kauppahallista, mutta ei kaikkea.
Joo, olit ap varmaan asiakas ikinä. Tirsk.
Minä boikotoin sitä ankarasti, paitsi jos pitää ostaa sieltä jotain, niin siksi aikaa joustan periaatteistani.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/81b598c6-10c4-4995-882c-53472604b626
🤔
Itse on pöllö!
Vierailija kirjoitti:
Loppui jo ajat sitten.
Sama juttu aivan P A S K A pulju ja vielä vähä--- älyinen omistaja joka luulee itsestään ihan liikoja.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92fa6a33-3685-45ca-8f39-b7f6d5ddd15b
Iltsikka valhetteli, koska Kärkkäinen ei kehoittanut jättämään väliin rokotuksia vaan kokeellisen geenihoitoruiske-sarjan
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä vouhkaajat ”nyt kyllä lopetan tuolta ostamisen”. Seuraavan kerran kun on kolme juhlamokkaa kympillä tai ilmainen ämpäri, ollaan ovenkahvassa roikkumassa hyvissä ajoin ennen putiikin avaamista
Taidat olla itse tällainen selkärangaton, kun tunnut asian hyvin tietävän.
Tiedätkö, että muut voivat ostaa monin kertaisesti sinunkin edestäsi kärkkäiseltä.
Joten ole vain ihan rauhallisella ja onnellisella mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä siirryin tilaamaan heiltä kaiken mahdollisen. Harvinaisen suoraselkäinen kaveri. Kannatan! Olisipa tuollaisia työnantajia ja ylipäätään ihmisiä enemmän.
Itse Juha siellä tai joku muu pöllö.
On entinen Magneettimedian päätoimittaja joka kertoo kaiken.
Hmm, ostatko Kiinassa tehtyjä tuotteita? Hetkauttaako nykypäivän keskitysleirit, joita Kiinassa ylläpidetään? Hetkauttaako p-korealaisten orjien hyväksikäyttö?
Ja ei, sun ei ole mikään todellinen pakko ostaa Kiinassa tehtyjä tuotteita. Sä vaan haluat kivoja tuotteita ympärilles ja ne on tehty Kiinassa, mahdollisesti orjatyövoimalla.
Joku mielipidekirjoitus magneettimediassa ei ole mitään verrattuna todellisuuteen.
Mut tärkeintä on hyvesignalointi!