Valitse kuvasta omat rintasi :)
Kommentit (64)
En löytänyt omiani, olen liian laiha omaamaan tissit :(
Ei ollut sopivia, liian pieninännisiä kaikki. Sen lisäksi useimmat noista oli eriparitissejä. Mulla on onneksi kaksoset. Kooltaan kai eniten kolmannekset viimeiset.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:11"]
En löytänyt omiani, olen liian laiha omaamaan tissit :(
[/quote]
Meinaatko että sulla on pienemmät kuin kolmannen rivin keskioikealla?
Kauhean näköiset nuo silikonitissit 3.alimmainen rivi 3.kuva oikealta. Oikein pomsahti silmille. Ö.ö
viidennen rivin ekat on aika lähellä.
Lähimpänä neljänneksi alimman rivin ensimmäinen kuva.
Mulla on lähinnä kolmanneksi alimman rivin oikeassa reunassa olevat.
44v
Muuten kuin kolmannen rivin oikea reuna, paitsi samankokoiset (pienemmän kokoiset).
sääli että on pitäny kuvata noin neutraalisti, olisi voinut kuvata enempi seksikkäästi.
Kahdeksas rivi, kuudes vasemmalta laskien.
En ole tajunnutkaan että naisilla on noin paljon epäsymmetrisyyttä rintavarustuksissa.
En löytänyt tarpeeksi lähellä olevia. Olipas muuten kiva nähdä sellaisia rintoja, mitä on oikeasti suurimmalla osalla naisista.
Mun mielestä noi kuvat on hyvin kuvattu. Kaikilla sama asento eli kädet sivuilla ja selkä suorana.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:30"]
En löytänyt tarpeeksi lähellä olevia. Olipas muuten kiva nähdä sellaisia rintoja, mitä on oikeasti suurimmalla osalla naisista.
[/quote]
Juu, tuli onnelliseksi omistaan =)
Ei ollut munkaan rinnat tuolla. Ne on onneksi edes samankokoiset keskenään, mutta väliin mahtuisi atlantin valtameri. Nännit pihoineen on mustat ja valtavat kuin lautaset. Lisäksi ne on ikäänkuin liian isot, siis siitä mistä rinta alkaa, on kuin pieni pussin suu ja sitten ne leviää palloiksi :D en osaa edes selittää.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:37"]Ei ollut munkaan rinnat tuolla. Ne on onneksi edes samankokoiset keskenään, mutta väliin mahtuisi atlantin valtameri. Nännit pihoineen on mustat ja valtavat kuin lautaset. Lisäksi ne on ikäänkuin liian isot, siis siitä mistä rinta alkaa, on kuin pieni pussin suu ja sitten ne leviää palloiksi :D en osaa edes selittää.
[/quote] ja sojottaa siis kainaloihin, nännit kyllä eteenpäin.
Toiseksi ylin rivi, toinen vasemmalta.
Ylärivi neljäs oikealta taitaa olla lähimpänä. Paitsi että mun tissit on samalla korkeudella.