Valitse kuvasta omat rintasi :)
Kommentit (64)
Ylin rivi, neljännet vasemmalta. Pienet ovat.
Alimmainen rivi, neljäs vasemmalta. Omat ehkä himpan pienemmät.
Tuli hyvä mieli kun muillakin on rumia rintoja.
Neljänneksi alimman rivin viimeinen on takuuvarmasti raskaana vai onko jollain vaaleaihoisella noin tummat nännit normaalisti?
8. rivi, tokavika kuva.
nainen, 46 v
En kyllä löytänyt omia rintojani tuolta. Oikean alanurkan viimeinen kuva on ehkä lähimpänä.
Ylärivi 5 vasemmalta, mulla tuota kokoluokkaa eikä poimua alla mutta aavistuksen pyöreämmät. Ei myöskään rintavakoa ilman liivejä. Pienet nännit
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:01"]
Ja minä kun pidin omia rintojani rumina... Noihin verrattuna niiden kuvan voisi ripustaa vaikka Louvreen!
[/quote]
Samoin, oppi kyllä kertaheitolla arvostamaan omiaan!
Kolmas rivi alhaalta. Neljäs oikealta.
Lähimpänä kolmas vaakarivi, viidennet vasemmalta.
Kolmas pystyrivi, tuo tummaihoinen. Sillä erotuksella, että itse olen valkoihoinen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:55"]
Kolmas pystyrivi, tuo tummaihoinen. Sillä erotuksella, että itse olen valkoihoinen.
[/quote]
mulla melkein sama, paitsi että nännit on isommat, eli tuo alimman rivin kolmas oikealta tai oikeimman puoleisen kuudes ylhäältä. vihaan näitä tissejäni.
noista tisseistä haluisin itselleni mieluiten ehkä oikean yläkulman pienet tissit. söpöt ja terhakat. tosin saattaa tuon mallin rusketuskin kaunistaa, niin moni oli niin vaalea iholtaan.
ihan vasen laita ja 4. ylhäältä.. noi on jotenkin omituiset.. leikattuko?
Katsokaapa video , joka liittyy tuohon valokuvaajan työhön. Siinä näkyy, miten osalla on leikattu rintasyöpä, yhdellä on rintojenpienennysleikkaus tehty.. ja kaikki rinnat on kyllä mun mielestä kauniita.
Ylin rivi, neljäs vasemmalta. Kieltämättä aika nätit :-)
Ylärivi, viides vasemmalta. Mulla on vaan vähän pienemmät.
Neljäs rivi ylhäältä ja kolmas kuva vasemmalta.
Alin rivi ja yhdeksännet, eli toiseksiviimeiset. Ne on lähimpänä omiani.
Neljäs rivi alhaalta ja toinen vasemmalta on lähinnä. Saman malliset, mutta mulla vähän isommat (koska olen lihavampi)
Toiseksi alin rivi, toinen oikealta.