Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako rankan treenin jälkeen juoda alkoholia?

Vierailija
12.09.2014 |

Jos ollut jumpassa ja salilla, saako juoda vähän häppää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:16"]

Miksi haluat juoda. Jos teill on billeet, niin mene cola linjalla. Se on uusi ja hyvä linja suomalaisten nuorten keskuudessa. Ensimmäinen porukassa, joka ei juo saa kyllä kuulla siitä, mutta pikkuhiljaa osa porukasta varmasti kallistuu samaan, kun huomaavat että hauskaa voi pitää ilman alkoholia.

[/quote]

Miksi et voisi vaikka haistaa paskan? Miksi et voi olla vastaamatta, jos sinulla ei ole mitään järkevää vastattavaa AP:n kysymykseen? Eiköhän AP tiedä, että treenin jälkeen voi olla myös juomatta, mutta nyt kysyttiinkin sitä, että voiko juoda.

[/quote]Kannattaa miettiä vaihtoehtoja stressin/huonon olon purkamiselle. Esim. liikunta ja hyvä ruoka tekee terää. (Aikuiselle ehdottaisin seksiä.)
[/quote]Harrastan kovasti liikuntaa ja haluan välillä nauttia viiniä. Siksi kysyin

Vierailija
22/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:16"] Miksi haluat juoda. Jos teill on billeet, niin mene cola linjalla. Se on uusi ja hyvä linja suomalaisten nuorten keskuudessa. Ensimmäinen porukassa, joka ei juo saa kyllä kuulla siitä, mutta pikkuhiljaa osa porukasta varmasti kallistuu samaan, kun huomaavat että hauskaa voi pitää ilman alkoholia. [/quote] Miksi et voisi vaikka haistaa paskan? Miksi et voi olla vastaamatta, jos sinulla ei ole mitään järkevää vastattavaa AP:n kysymykseen? Eiköhän AP tiedä, että treenin jälkeen voi olla myös juomatta, mutta nyt kysyttiinkin sitä, että voiko juoda. [/quote]Kannattaa miettiä vaihtoehtoja stressin/huonon olon purkamiselle. Esim. liikunta ja hyvä ruoka tekee terää. (Aikuiselle ehdottaisin seksiä.) [/quote]Harrastan kovasti liikuntaa ja haluan välillä nauttia viiniä. Siksi kysyin

[/quote]En vastannut sinulle ap, vaan tuolle joka haistatteli.. sekö olitkin sinä, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn urheilemassa 3-4 kertaa viikossa ja perjantaitreenin jälkeen avaan usein ekana valkkarin. Sitten saatan käydä saunassakin ennenku syön. En liiku sykemittarin kanssa ja paniikissa kotiin tullessa vedä rahkaa jne. Hyvässä kunnossa oon ilman hifistelyä.

Vierailija
24/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, kirjoitin ton et harrastan liikuntaa ja haluan välillä juoda viiniä. Olen aloittaja

Vierailija
25/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:08"]

Siis, kirjoitin ton et harrastan liikuntaa ja haluan välillä juoda viiniä. Olen aloittaja

[/quote]Kyllä, sen tajusin, mutta vastasit toiselle tarkoitettuun viestiin. Eli sille haistattelijalle. Mutta niin tai näin teet itse omat ratkaisusi. Jos haluat juoda, tiedät, ettei treenien vaikutus ole aivan sama kuin jos juotkin vettä.