Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peukkuäänestys: tiedän että tein väärin, olisitko itse tehnyt samoin?

Vierailija
19.08.2014 |

Kävin hinnakkaassa hammasoperaatiossa. Kahteen hampaaseen laitettiin vaurioiden vuoksi laminaatit, hinta 800e/kpl. Yksityinen firma, joka valmisti laminaatit kunnalliselle hammaslääkärille, oli epäsiisti ja epämiellyttävä paikka. Unohtivat laskuttaa toisen laminaatin, maksoin siis 1600e kuorista "vain" 800e. Olisi varmaan pitänyt ilmoittaa virheestä, mutta en tehnyt sitä. Olisitko itse toiminut kuten minä? Yläpeukku kyllä, alapeukku en. Vähän omatunto soimaa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mun hammasteknikon tekemä laminaatti yksityiselle maksoi 450€. Miten nuo olisivat niin kalliiksi tulleet?

Vierailija
2/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voi laskuttaa vielä paljon myöhemminkyn ne hokaa sen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voi laskuttaa vielä paljon myöhemminkyn ne hokaa sen...

Vierailija
4/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ilmoittaisi. Varmaan kyllä saattavat laskuttaa myöhemmin, kun huomaavat virheen.

Vierailija
5/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani, koska huomaavat asian... En varmaan laskutustilanteessa olisi sanonut mitään.

Vierailija
6/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä usko, että olisi ollut epäsiisti paikka. t. yks hammaslääkereitä siivonnut

Vierailija
7/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma meni konkkaan jo, ei vissiin ole tulossa laskua sieltä, oletan. Ja jos tulee toki maksan. Eka en siis edes tajunnut että oli unohtunut, odottelin vain maksun toista osaa. Nyt vuoden jälkeen pitää varmaan todeta, että ei sitä kai ole tulossa. Ap

Vierailija
8/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]

Sitä en kyllä usko, että olisi ollut epäsiisti paikka. t. yks hammaslääkereitä siivonnut

[/quote]

Usko pois. Se ei ollutkaan hammaslääkäri vaan sellainen hammasteknikon paja. Oli remontissa ja aivan kamalan likainen. Malleja tungettiin suuhun pölyiseltä pöydältä desinfioimatta. Annoin todella napakan palautteen kaupungille kyllä, että miksi käyttävät näin kallista ja epäammattimaista paikkaa. Ja mitä hintoihin tulee, laminaatteja on olemassa monia eri laatuja ja hintoja. Ei siinä oikein ymmärrä potilaana alkaa mussuttamaan kun hammaslääkäri sanoo että nyt pannaan maasälpäposliinia suuhun. Ap

Vierailija
9/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]

[/quote]

Usko pois. Se ei ollutkaan hammaslääkäri vaan sellainen hammasteknikon paja. Oli remontissa ja aivan kamalan likainen. Malleja tungettiin suuhun pölyiseltä pöydältä desinfioimatta. Annoin todella napakan palautteen kaupungille kyllä, että miksi käyttävät näin kallista ja epäammattimaista paikkaa. Ja mitä hintoihin tulee, laminaatteja on olemassa monia eri laatuja ja hintoja. Ei siinä oikein ymmärrä potilaana alkaa mussuttamaan kun hammaslääkäri sanoo että nyt pannaan maasälpäposliinia suuhun. Ap

[/quote]

No kyllä pitäisi vähän olla hajua että mitä laminaatti maksaa, muutenhan se puoskarivolisi voinut pyytää siitä vaikka viistonnia kipale. Etkö olisi ruvennut siinäkään mussuttamaan. Mulle on tehty hammasremonttia lähiaikoina ja aina on laminaatit sovitettu/laitettu suuhun hammaslääkärin tuolissa ei missään nyrkkipajalla.

Vierailija
10/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs minä sille teen että mun kotikaupunki ostaa nää ostopalveluna. Olin selvitellyt hintoja myös yksityisiltä, ei olisi sen halvemmaksi tullut. Kiva jos joku muu pääsee halvemmalla. Tai no, aika halvalla mäkin sitten lopulta pääsin. Ap

Vierailija
11/11 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:05"]

No minkäs minä sille teen että mun kotikaupunki ostaa nää ostopalveluna. Olin selvitellyt hintoja myös yksityisiltä, ei olisi sen halvemmaksi tullut. Kiva jos joku muu pääsee halvemmalla. Tai no, aika halvalla mäkin sitten lopulta pääsin. Ap

[/quote]

Niin ja siis kyllä mullekin kaikki varsinainen työ tehtiin hammaslääkärissä, mutta se itse laminaatti nyt vaan valmistettiin muualla, ja halusivat että käyn siellä lähinnä siksi että voidaan katsoa oikea väri ja ottaa jotain valokuvia. Mutta tää nyt menee taas niin asian vierestä. Ap