Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa itseäni paria vuotta vanhemmille miehille?

Vierailija
11.09.2014 |

Olen parikymppinen suht hyvännäköinen nainen, mutta minusta kiinostuu aina vain yli kolmekymppiset miehet??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vanhemman oloinen joko fyysisesti tai henkisesti?

Vierailija
2/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan liian kypsä ja aikuinen niille mamman helmoista just irti päässeille miehenaluille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi haluavat kunnon suhteen fiksun naisen kanssa, eivät mitään ylimielistä itseään peilaavaa prinsessaa. Kolmekymppisille olet vain panopuu.

Vierailija
4/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille pari vuotta vanhemmille ei kelpaa kukaan. Luulot itsestä on taivaissa ja naiskuva vääristynyt.

Vierailija
5/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kolmekymppinen osaa arvostaa 10 v nuorempaa, vaikka tuskin itsekään nuorena on tajunnut, miten hyvännäköisiä parikymppiset suomalaistytöt keskimäärin ovat. Oman ikäisistä suurin osa on naimisissa ja saanut lapsia.

Vierailija
6/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikäistäsi vanhemman näköinen?

Vierailija
7/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on nuorten miesten epävarmuus. Yli kolmekymppiset on itsevarmempia, mutta toisaalta ne kolmekymppiset, jotka metsästävät 20-vuotiaita ovat usein myös pinnallisia (tuijottavat pelkkää kroppaa) ja saattavat olla kiinnostuneita lähinnä seksistä eikä parisuhteesta. Toki riippuu tyypistäkin, mutta baarielämässä näin. Usein pettävät mielellään vaimojaan parikymppisten kanssa.

Tuo harrastuvinkki on aikeasti hyvä. Tai opiskelukaverin kysyminen kahville. Tms.

Vierailija
8/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:38"]

Saatat olla liian kova pala niin nuorille, liian hyvännäköinen esim. Ajattelevat ettei ole saumaa. Vanhemmilla miehillä on jo enemmän itseluottamusta. Älä huoli, itse olen 25 ja liian vanha jo kolmikymppisille, teinit on suosiossa noilla markkinoilla. :)

[/quote]

Kyllä normaalit vanhemmat miehet haluaa suhteellisen samanikäisen kumppanin. T. 24-vuotias, jolle eniten kiinnostusta osoittavat 26-34 -vuotiaat.

Vierailija
9/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi nuori bimbo lähtee yleensä helposti pyöritykseen.

Vierailija
10/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
11/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat pari vuotta vanhempia, mutta 30v. liian vanha? Ne kolmikymppiset on niitä, jotka on jääny jälljelle.

Vierailija
12/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa porukassa liikut? Onko harrastuspiirejä, koulua tms missä tapaisit omanikäisiä miehiä? Teetkö avoimesti alotteita?

Vierailija
13/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:47"]

Siis haluat pari vuotta vanhempia, mutta 30v. liian vanha? Ne kolmikymppiset on niitä, jotka on jääny jälljelle.

[/quote]

Siis itse olen juuri täyttänyt 20v. Ja ei, kolmekymppinen ei ole liian vanha, vaan haluaisin kysyä että mikä siinä on, että vain tuon ikäiset kiinostuu.. Viimeksi yli 40v suht hotin miehen kanssa oli juttua, mutta ikä tuli vastaan. En ikinä ole saanut mitään aikaiseksi oman ikäluokan kanssa...

Vierailija
14/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:53"]

Minkälaisessa porukassa liikut? Onko harrastuspiirejä, koulua tms missä tapaisit omanikäisiä miehiä? Teetkö avoimesti alotteita?

[/quote]

Töissä käyn tällähetkellä, harrastuksissani ei yleensä tapaa miehiä. Teen avoimesti aloitteen koska olen aina ollut semmoinen ihminen joka mielellään tutustuu ihmisiin iästä riippumatta.

Vierailija
15/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaisit jollekulle ikäisellesi, mutta niitä kiinnostuneita kolmekymppisiä pyörii jaloissa helpommin koska monelle kolmekymppiselle kelpaa kuka tahansa parikymppinen.

Vierailija
16/16 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla liian kova pala niin nuorille, liian hyvännäköinen esim. Ajattelevat ettei ole saumaa. Vanhemmilla miehillä on jo enemmän itseluottamusta. Älä huoli, itse olen 25 ja liian vanha jo kolmikymppisille, teinit on suosiossa noilla markkinoilla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi