Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko joku oikeasti anaaliseksistä?

Vierailija
18.08.2021 |

Mieheni ehdotti että tulisi kakkoseen kun nyt ensimmäistä kertaa kokeiltiin seksiä kuusi viikkoa alatiesynnytyksen jälkeen. Itseäni lähinnä jännitti miten episiotomia-arpi kestää, mutta miehestä ilmeisesti tuntumassa on parannettavaa. Joskus vuosia sitten olen ex miehen kanssa kokeillut varovasti kakkosta ja ei kyllä ollut yhtään mun juttu. Tykkääkö siitä muka joku?

Ja kyllä, mies on menossa vaihtoon heti kun käytännössä mahdollista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli 60-vuotias mies. Minulla on ollut seksikumppanina 31 naista. Kuuden naisen kanssa olen ollut suhteessa, jota voi kutsua seurustelu- tai parisuhteeksi. Nyt olen toista kertaa naimisissa. En ole koskaan työntynyt kakkoseen, ainoa kokemus on ollut, kun olen nuollut kolmen naisen kakkosta. En ole ollut mitenkään kiinnostunut anaaliyhdynnästä. Ja kukaan näistä vakisuhteiden naisista ei ole ollut millään tavalla kiinnostunut saamaan kaluani kakkoseensa. Molemmat vaimoni olivat nuorina saaneet kahdesti kalua kakkoseensa: sen ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Yhden yön naiset eivät millään tavoin ilmaisseet että olisivat olleet kiinnostuneita saamaan kakkoseen, enkä minä myöskään edes ehdottanut sitä. Naisen ykkönen ja suu ovat täyttäneet kaikki omat tarpeeni ja toiveeni. Vai onko anaaliseksi nuorempien sukupolvien juttu? Vanhin seksikumppanini on syntynyt luultavasti 30-luvulla ja nuorin vuonna 1964.

Olen aina ihmeissäni, kun luen näitä kakkosjuttuja. Onko anaaliseksi todella niin yleistä, kuin esim. tämän palstan perusteella voisi päätellä.? Vai onko kyseessä näköharha? Kun nykyisin lukee Hesaria, voisi artikkelien perusteella luulla, että transsukupuolisuus tai veganismi olisi arkitodellisuutta vähintään kolmasosalle Suomen kansalaisista.

Vierailija
22/33 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni pitää anaaliseksistä ja ehdottaa sitä ainakin yhtä usein kuin minäkin. Eikä se minua yhtään haittaa, pylly kiihottaa minuakin vaihteluna paljon. Ollaan kokeiltu myös toisin päin, mutta siitä ei oikein kumpikaan saa mitään. Ainoastaan tappi tai etutauhaskiihotin tuntuu hyvältä minusta. Yli 20 vuotta on harrastettu silloin tällöin. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eikä kenenkään tarvi suostua sellaiseen seksiin mikä ei miellytä, mutta toisten lokerointi oman mielipiteen perusteella on turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa oli yhtenä kesänä harjoittelija, jonka kanssa menin harjoittelujakson lopulla viettämään yön kesämökille. Hän oli naimisissa ja yritti miehensä kanssa lasta. Piparia sai kumin kanssa, mutta anneliin sai panna paljaalla. Käytin tilaisuuden hyväksi ja nain kaunista pikkurouvaa pyöreään peppuun neljä kertaa illan ja yön aikana. Aamupanoksi tyydyin kondomin kanssa puuhailemaan pillun puolella. Nainen sai anaaliseksistä useampia äänekkäitä orkkuja, mutta aamulla makasi allani lähes lahnana vaikka valmistelin piparin huolella kortsupanoon. Näköjään jotkut naiset nauttivat vain peppuseksistä.

Vierailija
24/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva kakkonen on ylivoimainen ykkönen. Vain homot rasvaa, tuntuma katoaa ja samalla stondis.

Vierailija
25/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan voimakkaita orgasmeja anaalista. Ja nautin anaaliseksistä erittäin paljon. Toki on erittäin yksilöllistä mistä ihmiset tykkää ja mistä ei. Kokeilemalla tai harjoittelemalla selviää mistä tykkää. Eikä ihmisestä tee homoa se miten se tykkää harrastaa seksiä.

Vierailija
26/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoiko toi ensien työpaikan nainen helpolla painaa kakkoseen,oliko sanut sinne jo kotona kankea

Vierailija
27/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antoiko toi ensien työpaikan nainen helpolla painaa kakkoseen,oliko sanut sinne jo kotona kankea

Ei ollut tyttö ensimmäistä kertaa pappia kyytimässä. Harjoittelija oli kuitenkin kolmikymppinen aikuisopiskelija, yhden lapsen jo pullauttanut ja kotonakin anaaliseksiä kiitettävästi harrastanut. Vaivattomasti upposi rasvattu herkkutatti pakaroiden väliin eikä vastustelua ilmennyt, vaikka seuraavilla kierroksilla oma nalli ei palanut yhtä nopeasti kuin ensimmäisellä. Harmi vaan, että panot jäi tuohon yhteen mökkikeikkaan.

Vierailija
28/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiva kakkonen on ylivoimainen ykkönen. Vain homot rasvaa, tuntuma katoaa ja samalla stondis.

Trollihan tämä, mutta jos olisi totta niin sulla olisi aivan todella turta penis jossa äärimmäisen heikko tunto.

Vierailija
29/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin jos on hyvä mies, eli siis sellainen joka kohtelee minua tarpeeksi kunnioittavasti jotta voin alentua tuollaiseen perseeeseen pantavann asemaan.

Yksi sellainen mies minulla on elämässäni ollut.

Saatiin joskus yhtäaikaa kunnon huuto-orgasmit kun hän p a n i berseeeseen sen jälkeen kun oli jo nuollut yhden orgasmin, pannnut ykkösestä toisen ja siitä siirtyi kakkkoseen.

Vierailija
30/33 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut uskoa mitä minulle tapahtui. Istuin sohvalla ja tärisevä tunne valtasi koko kehoni. Tiesin, että olin matkalla kohti anaaliorgasmia.

Mies, jonka kanssa olin, oli todella kokenut. Hän tiesi mitä teki ja käytti penistään taiten. Hän hieroi sitä hitaasti ja syvälle sisälleni, kääntäen sitä aina välillä.

Tunsin, kuinka hän hivutti peniksensä syvemmälle ja syvemmälle, kunnes se tuntui melkein liian suurelta. Mutta sitten hän löysi sen oikean kohdan ja aloitti hieromaan sitä.

Tärinät ja aaltomaiset tuntemukset vyöryivät ylitseni, kun hän jatkoi hieromista. En voinut enää pidättää itseäni ja yhtäkkiä olin siellä, huipulla, kokemassa anaaliorgasmia.

Se tuntui uskomattomalta. Olin todella yllättynyt siitä, että se oli mahdollista. Ja vaikka oli vähän pelottavaa, että hän käytti penistään, tunsin oloni myös hyvin turvalliseksi hänen kanssaan.

Kun orgasmi lopulta hiipui, käänsin päätäni katsomaan häntä silmiin ja hän hymyili minulle. Olimme yhdessä luoneet jotain todella ainutlaatuista ja ihanaa. En voinut odottaa, että pääsisimme tekemään sen uudelleen.

Vierailija
31/33 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisia jotka tykkäävät. Ja miehet ainakin lässyttää palstoilla ihan loputtomiin siitä.

Minua sen paremmin kuin tyttöystävää ei ole koskaan innostanut. Ollaan puhuttu asiasta. Joskus tyttö toivoo perseeiän stimulointia mutta ei halua sinne pantavan. Yleensä hoidan asian vörisevällä lelulla koska kakka haisee ikävästi muuten sormissa.

Pillu kiinnostaa paljon enemmmän!

Vierailija
32/33 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 5 naisen kanssa 1-11v suhteet.

1 oli ihan sekopää anaaliseksi suhteen, tuli todella helposti ja mielettömän kovaa.. Jännä kun laitto 2 niin hänen pimppa tulvi, pimpan kanssa leikkiessä ei ikinä kastunut niin paljon.

Jännä yksityiskohta hän ei tarvinnut klitoriksen simulointia jos pani perseeseen saavuttaakseen orkun. Pimpassa tarvitsi. Muutenkin anaalissa hänen orkun saaminen kesti 1min -2 keskimäärin.

Pimpassa 5-15

2. Halusi joskus, ei saaneet orkkua ilman klitoriksen hieromista.

2. Totaali kieltäytyjää.

Vierailija
33/33 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköharha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi