Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erota kun tuntuu että on kiikissä?

Vierailija
18.08.2021 |

Ollaan oltu naimisissa siitä lähtien kun olin 19 ja nyt oon 36... Musta tuntuu että mulla ei oo tässä suhteessa oikeus mihinkään omaan, joten haluan lähteä. Meillä on kolme lasta... Ongelma vaan on että mä oon ollut koko elämäni tässä liitossa enkä oo koskaan asunut yksin tai mitään... Mulla ei tosiaan oo mitään omaa. Ei varsinkaan rahaa. Oon ollu kotona hoitamassa lapsia. Tutkinto on muttei paljoo työkokemusta. Oon hakenut vuoden töitä tuloksetta. Mitä ja miten mä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaisin työllistyä edelleen. Mikä tutkinto sinulla on? Voiko tutkintoa päivittää? Jos eri ala kiinnostaa, niin lastenhoidosta ja kotitöistä sinulla on paljon kokemusta. Esim. päiväkotiin, laitoshuoltajaksi, hoitoapulaiseksi tai keittiöapulaiseksi esim. koulukeittiölle voisit päästä ilman koulutusta. Hyvä fyysinen kunto on tarpeen (paitsi päiväkodissa varmaan riittää tavallinen, kun ei ole niin fyysistä). Harkitse myös työvoimatoimiston kursseja tai muita lyhytaikaisia tai pidempiä koulutuksia.

Saatko harrastaa tai ylläpitää omia ystävyyssuhteita? Kunnioittaako miehesi mielipiteitäsi ja omaa tahtoasi? Koetko olosi turvalliseksi hänen seurassaan? Jos vastaat kyllä, en suosittele eroamista.

Vierailija
2/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ainolla vieläkään ole oikeaa työpaikkaa? Voe voe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hakea enemmän apua työnhaun kanssa. Työnsaanti voi edellyttää ilmaista harjoittelua jossain.. Nykypäivän työelämä ainakaan yksityisellä puolella ei ole helppoa, kannattaa varautua siihen. Eikä valita tietoisesti sitä kaikista rankinta alaa, kuten sairaanhoitaja, kirjanpitäjä tms..

Vierailija
4/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla puolet yhteisestä omaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi