Unelmien poikamiestyttö alkoi
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:19"]
Mikähän tuossa äskeisessä treffikumppanissa mättää, jotenkin tuo mies ei naura koskaan, liian vakava. Nyt en muista nimeä, pitkä tukka, mutta se törpömpi niistä.
[/quote]Constantine..
Toi Ben on ihana, siitähän tulee seuraava Unelmien Poikamies. Ikävä kullä valitsee aivan päin honkia kamalan kaksnaamaisen kalkkunan ja huonostihan sekin päättyy... Miesparka.
Oho, kaikkien miesten-ihanne-emily tulee kertomaan jotain!
Oho, Constantine lähti itse lätkimään....
Toi Ryan <3. Panisin. Lähettäkää se tänne!
Voi Ryan raukkaa, kävi sääliksi. Lensi Fijille ja sai toistamiseen pakit. Ihan ristiin menee noiden kaikkien tunteet. Ashley tykkäsi Constantinesta, Constantine ei tykänny Ashleystä ja lähti itse kävelee pois koko ohjelmasta ku olis ollu Fantasy Suiten vuoro. Ryan aivan hulluna Ashleyyn (lensi jopa jätetyksi tulemisen jälkeen uudelleen ohjelmaan), Ashley antoi jälleen kerran pakit.
Tuokin on jo kulunut vitsi, että joku v-mäinen ressukka menee hankkimaan itselleen ja yritykselleen mainetta huijaamalla kumppania etsivää naista. Millainen kohderyhmä tuonkin hepun yrityksellä mahtaa olla? Varmaan kelpaa vain toiset inhapojat ja kummalliset rupuhenkilöt, ja tietysti rupeaa bimbaliineja kiehnäämään ympärillä, kun voi "voittaa" unelmien poikamiestytön. Kaikkea tyhmää.
Mikähän se biisi on tämän mainoksessa?
Uskomattoman sinisilmäinen tuo ashley. Uskoo kaiken mitä miehet hänelle sanoo ( ja miehethän tietää mitä se haluaa kuulla) , ja jos ei olekkaan palavasti rakastunut ja näe vain hänet niin ashley nakkaa pihalle.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:56"]J.P voittaa, ovat edelleen naimisissa. :)
[/quote]
Höpöhöpö. Ames saa ashleyn.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:56"]J.P voittaa, ovat edelleen naimisissa. :) [/quote] Höpöhöpö. Ames saa ashleyn.
[/quote]
Jos minä saisin valita, ottaisin Amesin.
Hui kun tuo Ames on komea ja ihastuttava! Myös Chris Harrison on miellyttävä, jotenkin herkän oloinen.
Siinä roastaus-jaksossa miehet mm. pilailivat sillä että Ashleyllä on pienet rinnat, mutta Ashley sanoi kyllä että ei se haittaa vaikka hänen pienistä rinnoista laskettaisiin leikkiä. Ja jos ei ole nähnyt jaksoja niin niitä voi katsoa ruutu.fi:stä, mutta ne jaksot eivät ole siellä kovin kauaa.
Mun mielestä myös Ahley on nätti omalla tavallaan, hän on tavallisen näköinen eikä mikään barbie-nukke. Se ehkä vähän on ärsyttävää että hän amerikkalaiseen tapaan kimittää kokoajan ja kaikki on aina niiiiiiiiiiin i-ha-naa ja hie-no-a!!!!.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:11"]Ihan sairaan söpö pari.
Se Constantine ei ole mielestäni mikään unelmien poikamiesaines, vaikka saakin oman kauden...
[/quote] Eiks Ben saanu oman kauden, ei constantine..??
Mikähän tuossa äskeisessä treffikumppanissa mättää, jotenkin tuo mies ei naura koskaan, liian vakava. Nyt en muista nimeä, pitkä tukka, mutta se törpömpi niistä.