Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä ihmistyyppi: kahviaddiktit, jotka eivät tule toimeen ilman maitoa

Vierailija
11.09.2014 |

Ymmärrän kyllä, jos haluaa juoda vain maitokahveja. Niistä minäkin aikanaan aloitin, ja jos en olisi vaihtanut perus juhlamokkaa parempiin kahveihin, joisin varmaan vieläkin. Huono kahvi maistuu paremmalta, kun sitä leikkaa maitorasvalla.

Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että jos on vaikka joka aamu aivan pakko saada kahvia kylässä, työpaikalla, mökillä, eräilemässä ja niin edelleen, miksi tällainen ihminen ei opettele juomaan kahvia mustana? Sen sijaan paukutellaan kahvihuoneen jääkaapin ovea ja päivitellään, miten ei taaskaan ole maitoa. Ja se kahvi, mitä nuo haluavat juoda, on heistä niin pahanmakuista, että ilman maitoa ei saa alas.

Itse kun en ole kofeiiniaddikti vaan juon kahvia nautinnokseni, en oikein ymmärrä tällaista narkkarikäyttäytymistä. Jos et pysty juomaan kahvia ilman maitoa, siirry parempaan kahviin, jonka herkulliset aromit maito peittäisi.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt väitellään kahdesta aivan erimakuisesta asiasta. Maitokahvi maistuu aivan erille kuin musta kahvi. Toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta. Ihan älytön ketju.

Mä itse tykkään juurikin maitokahvin mausta, en tykkää mustan kahvin mausta. Olenko nyt vääränlainen kahvinjuoja enkä saisi juoda kahvia tästä syystä?

Suurinosa ihmisistä juo tavallisen kahvinsa maidolla.

Vierailija
62/62 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella typerää olla tarjoamatta vieraille kahvin sekaan maitoa ihan vain sen takia kun omasta mielestään ei kahviin kuulu maito. Saako teillä vieraat sokeria jos ette itse käytä? Entä ruokaan ketsuppia jos ette itse tykkää juuri siinä ruoassa käyttää ketsuppia?

Kyllä meillä ainakin on hermesetakset, sokerit, maidot aina tarjolla jos kahville joku tulee. Kermaa harvoin löytyy, mutta eipä sitä käytäkkään kuin anoppi ja hänelle kelpaa onneksi se jauhe mistä tulee kermainen maku. Toki ostan kahvikermaa jos tiedän, että hän on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi