Vierailija

Toimistosiivoojana pääkaupunkiseudulla? 

Sivut

Kommentit (132)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

N. 1200e jää käteen plus kilometrikorvaukset. 9,56/h, nyt tosin paljon peruspesuja niin niissä palkka 10,03

En näköjään lukenut aloitusta :D

Vierailija
Suututtaa niin paljon teidän puolesta. Järkyttävää mikä palkka sellaisesta työstä :( Tsemppiä, teette niin hienoa työtä! :)

Ja "sellaisella työllä" tarkoitin työn rasittavuutta.

Vissiin alussa työehtosopimuksen alin palkka, 9,57. Mulla tosin on toi alin palkka vaikka kokemusta yli 2 vuotta ja samassa firmassa yli vuoden . Kohtelu esimiehiltä on paskaa, mulla on töissä ollu pesukone rikki viikon ja nyt meni yhdistelmäkonekin rikki eikä korjaaja näy vaikka päivittäin painostan. Aina vaan sanotaan että huomenna tulee. VIDDU. sori hermostuminen. Mulla jää käteen kans hiton vähän kuussa, tonnin korkeintaan.

Tuo on jo rikollista toimintaa, maksaa noin pientä palkkaa! Tämä meni nyt ymmärrykseni yli joten pakko kysyä, tuosta 1000 euron palkasta, että paljonko tuo sisältää työtunteja? 

Vierailija
Tuo on jo rikollista toimintaa, maksaa noin pientä palkkaa! Tämä meni nyt ymmärrykseni yli joten pakko kysyä, tuosta 1000 euron palkasta, että paljonko tuo sisältää työtunteja? 

7,5 h/pv. 37,5 h/vko.

Mun laskelmien mukaan täysipäivätyöstä eli 7,5 työpäivästä jos laskee tuntipalkan 9,57 mukaan (ruokatauko ei kuuu tuohon seitsemään ja puoleen tuntiin) eli palkka tulee juuri tuosta 7,5 tunnista niin se tekee kuussa noin 1507€ (päiväkertoimena 21) vai onko tuo laskelma jotenkin pieleen en kuitenkaan palkanlaskija ole? Ja en siis tiedä miten siivousalalla menee mutta monilla muilla tietenkin tuntipalkka tulee tehtyjen tuntien mukaan ja ruokapalkka ei sisälly niihin.

Joka tapauksessa vaikka pitäisi paikkansa niin onhan se tosi pieni palkka!

Vierailija

Mun laskelmien mukaan täysipäivätyöstä eli 7,5 työpäivästä jos laskee tuntipalkan 9,57 mukaan (ruokatauko ei kuuu tuohon seitsemään ja puoleen tuntiin) eli palkka tulee juuri tuosta 7,5 tunnista niin se tekee kuussa noin 1507€ (päiväkertoimena 21) vai onko tuo laskelma jotenkin pieleen en kuitenkaan palkanlaskija ole? Ja en siis tiedä miten siivousalalla menee mutta monilla muilla tietenkin tuntipalkka tulee tehtyjen tuntien mukaan ja ruokapalkka ei sisälly niihin.

Joka tapauksessa vaikka pitäisi paikkansa niin onhan se tosi pieni palkka!

siis piti kirjoittaa että ruokatauko (ei ruokapalkka) ei sisälly maksettuihin tunteihin eli tulee siihen päälle aina eli vaikka työpäivä on 8h niin palkka tulee siitä 7,5 tunnista.

Vierailija

Kyllä 37,5 tunnin viikosta pitäisi tulla enemmän kun 1000€ vaikka sillä tarkotettaisiin nettoa. Se joka sanoo että kokopäivätöistä tulee tuo tonni voisi hieman avautua. Vaikka brutto olisi 1500€ niin kyllä siitä yli tonni pitäisi jäädä käteen jos verotus on kohdillaan eli ei maksa esim. ylisuurta veroa. Veikkaisin että n. 1200€.

Vierailija

Kaikki valtion suosiollisella avustuksella. Suomessa ei ole minimipalkkalakia kuten sivistysvaltioissa on. Ännestäkää vain jatkossakin sitä SDP, Keskusta ja Kokoomus koalitiota, niin ei saadakaan lakia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat