Vinkki lihaville
Kun syöt suklaapatukkaa, niin pureskele sitä suussa muuta älä niele vaan sylkäse pois. Itse teen niin, kun tekee mieli jotain hyvää.
Nälän pitää poissa esim. tumma riisi+broileri ja kastike ja juo paljon vettä. Kaikki missä on paljon kuitua on hyvää hiilaria.
Kommentit (55)
Sen suklaapatukan (esim. Lion-merkkisen) voi syödä myös nautiskellen - ei ahmien, vaan hitaasti maistellen, kuitenkin kokonaan syöden. Ja sitten lähteä lenkille!!
Kaikki voi sylkäistä pois. Jäätelöä sipsejä karkkia. Pidä joku pussi mukana, jos olet yleisellä paikalla yms.
-ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:38"]
Kaikki voi sylkäistä pois. Jäätelöä sipsejä karkkia. Pidä joku pussi mukana, jos olet yleisellä paikalla yms. -ap
[/quote]
En mä syö noitakaan...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:37"]Sen suklaapatukan (esim. Lion-merkkisen) voi syödä myös nautiskellen - ei ahmien, vaan hitaasti maistellen, kuitenkin kokonaan syöden. Ja sitten lähteä lenkille!!
[/quote]
Näin juuri! Lion-patukoita myydään aika harvoissa paikoissa, mutta rainbown vastaava on aika hyvä! Eilen just nautiskelin sellaisen ja sitten lähdin porrastreeneihin :)
T.normaalipainoinen
Vinkki lihaville ja suklaapatukka ei kuulu yhteen. Olen ollut yli kuukauden kuntokuurilla; raskasta liikuntaa 3 krt/vko 1-2h ja kaikki limsat ja karkit pois + muu lihottava. Eikä tee yhtään tiukkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:38"]Kaikki voi sylkäistä pois. Jäätelöä sipsejä karkkia. Pidä joku pussi mukana, jos olet yleisellä paikalla yms.
-ap
[/quote]
Onks hemuli karannut sun laaksosta? :o
Kiitti vinkistä! Sulla kun on näin loistavia neuvoja, niin voisit alkaa vetää jotain laihdutusryhmää. Maailma pelastuisi läskiltä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:37"]Sen suklaapatukan (esim. Lion-merkkisen) voi syödä myös nautiskellen - ei ahmien, vaan hitaasti maistellen, kuitenkin kokonaan syöden. Ja sitten lähteä lenkille!!
[/quote]
Miks just lion? En oo ite nähny niitä kaupoissa moneen vuoteen. Niin en muista millainen patukka oli/on
Suklaapatukan sijasta voi myös syödä pölyä!
Hirveää rahantuhlausta ostaa suklaata ja sylkeä se roskiin! Mitäs jos jättäisit sen suklaan ottamatta ja kokeilisit päästä irti siitä sokerikoukustasi. Ihan normaalisti - tahdonvoimalla.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:37"]Sen suklaapatukan (esim. Lion-merkkisen) voi syödä myös nautiskellen - ei ahmien, vaan hitaasti maistellen, kuitenkin kokonaan syöden. Ja sitten lähteä lenkille!!
[/quote]
Miks just lion? En oo ite nähny niitä kaupoissa moneen vuoteen. Niin en muista millainen patukka oli/on
[/quote]
Kokeile sitä rainbow-patukkaa, jossa on riisimuroja. Se on hyvää :) Sori ei se olekaan lionin kopio, mutta herkullinen silti.
T.8
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:45"]
Hirveää rahantuhlausta ostaa suklaata ja sylkeä se roskiin! Mitäs jos jättäisit sen suklaan ottamatta ja kokeilisit päästä irti siitä sokerikoukustasi. Ihan normaalisti - tahdonvoimalla.
[/quote]
Näin! Ei mulla ainakaan koskaan kaupassa suklaapatukka hyppää väkisin suuhun. Kun olen päättänyt etten osta suklaata, en osta. Mikä siinä on niin vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:37"]Sen suklaapatukan (esim. Lion-merkkisen) voi syödä myös nautiskellen - ei ahmien, vaan hitaasti maistellen, kuitenkin kokonaan syöden. Ja sitten lähteä lenkille!!
[/quote]
[/quote]
Kokeile sitä rainbow-patukkaa, jossa on riisimuroja. Se on hyvää :) Sori ei se olekaan lionin kopio, mutta herkullinen silti.
T.8
[/quote]
Ei sitten näytä lihaville kelpaavan vinkit muuta kuin suklaapatukkasuosituksia koskien. Hirveän kova halu tehdä ruokavaliomuutoksia ei teillä taida olla. Vetäkää vaan sitä rainbow-patukkaanne ihan rauhassa. Mutta älkää tulko valittamaan, kuinka "kilot tulivat ihan itsestään" tai "minulla on niin hidas aineenvaihdunta" tai "minulla on vain raskaat luut" satuanne.
Mullakin on vinkki lihaville. Syö vähemmän kuin kulutat!