Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lumenen meikkivoiteet

Vierailija
11.09.2014 |

Te jotka lumenen meikkivoidetta käytätte niin kertokaa mikä noista olis hyvä punaisuutta peittämään? Mä oon käynyt itse jo katselemassa mut ku en aikasemmin ole lumenen meikkivoiteita käyttäny niin en osaa päättää minkä valitsisin.

Kuitenki semmonen meikkivoide joka toimis hyvin myös talvella ku naama punottaa entisestään.

saa toki ehdottaa muunkin merkkisiä meikkivoiteita. hintarajana olis 30e .

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:54"]

Max Factorin meikkivoiteet on minusta parasta markettikamaa, Lumenesta mulla ei ole kuin huonoja kokemuksia.

[/quote]

Max Factorit eivät toimi ainakaan minulla. Jos kosketan kasvojani meikkivoide lähtee mukana. Samoin jos esim. niistän.

[/quote]

Kaikki meikkivoiteet tekee noin lukuunottamatta ihan kaikkein kestävimpiä peittävimpiä jankkeja. Esim. tuo mainittu Vichyn Dermablend kyllä kestää, samoin vaikka uimiset ja vesisateet. Mutta normaalit vesiliukoiset meikkivoiteet kyllä ovat sellaisia että kasvojen koskettelua pitää välttää kun meikki on naamalla, ja jos joutuu niistelemään, täytyy vähän korjailla sitten nenän ympäriltä meikkiä sen jälkeen.

[/quote]

Höpö höpö. Käytän tällä hetkellä Lumenen CC-voidetta, ja kestää kyllä koskea naamaan eikä meikkivoide lähde kävelemään hipaisusta. Toiset meikkivoiteet kyllä tekevät tuota, esimerkkinä tuo Max Factor. En tiedä onko syynä ihotyyppini (pintakuivahko normaali iho) vai mikä.

Vierailija
2/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen Cliniquen anti-blemish solutions -meikkivoidetta! Maksaa noin 32 e ja on tosi peittävä nimenomaan punakalle iholle. On aika mattapintainen, mutta pysyy kuin täi tervassa ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:09"]

Lumenen CC -voide on hyvä. :)

[/quote]

Minusta se on järkyttävä pakkeli, ja semmoinen rasvaisen tuntuinen, eikä oikein pysy. AInakin rasvaisen tai sekaihon omaavien kannattaa välttää, nimittäin ei pysy ja ihon rasvoittuessa alkaa kiiltää ja muuttaa väriään oranssiksi. Lisäksi tuo on niin peittävää että näkee 10 metrin päästä että pakkelia on naamassa ihan reilusti, mistä en itse ainakaan oikein tykkää. 

[/quote]

Samaa mieltä, ei mielestäni sovi rasvoittuvalle iholle/normaalille iholle. Kiiltelee helposti, en tykännyt yhtään. Olen edelleen sitä mieltä, että säästää jossain muussa meikkituotteessa kuin meikkoivoiteessa.

Lumenen meikkivoiteet on ihan kuraa Lancomeen ja Dioriin verrattuna. T.8

Vierailija
4/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta Rimmelin Stay Matte Mousse (?) meikkivoide on loistava! Todella peittävä, mutta ei silti pakkelimainen. Pinta ei jää sellaiseksi märäksi ja kiiltäväksi kuten joidenkin meikkivoiteiden kanssa ennen puuteria. Pysyy hyvin ja hyvät sävyt!

Vierailija
5/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:32"]Uskokaa tai älkää, mutta Rimmelin Stay Matte Mousse (?) meikkivoide on loistava! Todella peittävä, mutta ei silti pakkelimainen. Pinta ei jää sellaiseksi märäksi ja kiiltäväksi kuten joidenkin meikkivoiteiden kanssa ennen puuteria. Pysyy hyvin ja hyvät sävyt!
[/quote]
Tässä taas päästään siihen, että hyvin ihmis- ja ihotyyppikohtaista, mulle ei sopinut ollenkaan. Iho on pintakuiva, näky oli kauhea. Ja kasi, ei muuten sovi kaikille nuo sinunkaan suosikit. Olen kokeillut.

Vierailija
6/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minullakin on pintakuivuutta poskien seudulla ja otsasta taas rasvoittuu, mutta se Rimmel on silti ollut hyvä ihan joka kohdassa kasvoja. :)

Vierailija
7/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[q Ja kasi, ei muuten sovi kaikille nuo sinunkaan suosikit. Olen kokeillut.

[/quote]

Molemmilla merkeillä on eri tyyppisiä meikkivoiteita. Kannattaa kysyä ammattitaitoiselta myyjältä niin saa itselleen sopivan meikkivoiteen. Hutiostokset tulee kalliiksi, jos ostaa useita halpoja..

T.8

Vierailija
8/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nestemäinen meikkivoide tykkää asettua, kokeilkaa puuterimaisia mineraalimeikkejä! Itse käytin ennen Lumenen Natural Codea, joka sävynsä puolesta oli minulle ihan hyvä mutta ei koskaan oikein levittynyt iholle nätisti vaikka kuinka olisin pohjustanut. Opiskelijabudjetilla kun elän, päätin tilata kokeilupakkauksen Lily Loloa jota moni on kehunut, ja ai että sopii hyvin! Olin oikeasti tosi skeptinen mineraalimeikin peittävyydestä mutta se toimii! Bare Minerals on kuulemma Loloa peittävämpi, mutta tykkään tosi paljon Lily Lolon keveydestä. Kantsii kokeilla jotain mineraalimeikkiä jos nestemäiset ei oikein tunnu omilta. Esim pretty.fi-sivulta saa tilattuja Lily Lolon pienenpieniä näyteputeleita, joista tosin riittää useampaan käyttökertaan, ihan jollain muutamalla eurolla. Käsittääkseni kun kyseistä merkkiä ei kaupoista saa, vaan netistä.

Vierailija
9/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin juuri apteekissa Vichyn Dermablend sarjan meikkivoidetta. Tuote vaikutti hyvältä iholla, sävy vain mietitytti. Yleensä käytän vaaleinta sävyä ja se vaikuttikin ihan hyvältä, kun kokeilin ranteeseen. Jätin kuitenkin ostamatta, kun paikalla ei silloin ollut myyjää, jolta olisin voinut kysyä mielipidettä. Ymmärtääkseni ko. tuotteesta on olemassa 5 sävyä, mutta Suomen markkinoilla saatavilla vain 3 sävyä. En tiennytkään, että apteekistakin saa testereitä meikeistä mukaan, 30€ kun on ainakin itselle iso summa meikkivoiteesta. Olisi kiva kokeilla tuotetta rauhassa kotona ennen ostamista.

Karkkipäivä-blogissa oli tuosta Dermablend sarjasta juttua, siinä meikattiin lukijoita sarjan tuotteilla.

Vierailija
10/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

cc

Vierailija
11/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen voiteet on aika huonoja. Ne peittävämmät laadut joista on punaista peittämään, näyttävät iholla luonnottomilta pakkeleilta. Lisäksi sävyvalikoima on aika huono, monet sävyt on kauhean kellertäviä tai punertavia, ei neutraaleja kuten useimpien iho on. 

Marketeissakin on ihan toimivia. Itse tykkään punaisuuden peittoon L'Orealin siihen tarkoitukseen tarkoitettua CC voidetta. Se on vihertävää ja neutraloi punaisuutta. Sitä voi laittaa pelkästään punoittavalle alueelle, ei tarvitse pakkeloida koko naamaa. Mutta jos haluaa lähteä linjalle että kunnon peittävällä voiteella peittää punaisuuden niin Max Factorin Liquid Illusion meikkivoide toimii todella hyvin. Se on semmoinen kakkumainen, mutta ei puuterimainen vaan selvästi meikkivoiteen tuntuinen iholla. Vielä peittävämpi hyvä tuote löytyy apteekista: Vichyn Dermablend.

Vierailija
12/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

cc on hyvää

Vierailija
13/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin meikkivoiteet on minusta parasta markettikamaa, Lumenesta mulla ei ole kuin huonoja kokemuksia.

Vierailija
14/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Max Factorit eivät toimi ainakaan minulla. Jos kosketan kasvojani meikkivoide lähtee mukana. Samoin jos esim. niistän.

Vierailija
15/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat punaisuutta peittää, niin suosittelen apteekin Dermablend fluid corrective foundation -meikkivoidetta. Ohut, mutta erittäin peittävä, kestoksi luvataan 16 h. Apteekista saa näytteen mukaansa, joten sävynkään kanssa ei tarvitse arpoa. Maksaa juuri sen 30 e, mutta on erittäin riittoisa. Escentual-verkkokaupasta saa noin puolet halvemmalla.

Kasvojeni iho on erittäin herkkä ja punertava. Olen käyttänyt Lumenea nuorempana, mutta läheskään kaikki laadut eivät sovi: joko meikkivoide on liian paksu ja mattapintainen tai sitten aivan liian ohut. Näitä ongelmia ei dermablendin kanssa ole ollut.

Vierailija
16/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Diorin star meikkivoiteen ja on aivan huppu!! Hakkaa Lumenen mennen tullen! Hintaa jäi 20% etukupongin kanssa 46e. Mikä parasta, värivaihtoehtoja oli kerrankin tarpeeksi (12 vaihtoehtoa), iho näyttää kuulaalta ja kauniilta. Jos johonkin kannattaa panostaa, niin meikkivoiteeseen.

Vierailija
17/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 10:02"]

[/quote]

[/quote]

Kaikki meikkivoiteet tekee noin lukuunottamatta ihan kaikkein kestävimpiä peittävimpiä jankkeja. Esim. tuo mainittu Vichyn Dermablend kyllä kestää, samoin vaikka uimiset ja vesisateet. Mutta normaalit vesiliukoiset meikkivoiteet kyllä ovat sellaisia että kasvojen koskettelua pitää välttää kun meikki on naamalla, ja jos joutuu niistelemään, täytyy vähän korjailla sitten nenän ympäriltä meikkiä sen jälkeen.

Vierailija
19/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC -voide on hyvä. :)

Vierailija
20/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Loreal jolla on ihan ounoitukseen tarkoitettu CCvoide olemassa. Se on ihan hyvä. Paras ja minun iholle sopivin meikkivoide ikinä on lumenen kokonaan sinisessä tuubissa oleva. Kerrankin löysin sävyn jota ei tarvitse sekoitella itse ja tulee minun iholle kaikista sopivin ja todella luonnollisen näköinen lopputulos. Tosiasia on kuitenkin se että eri ihmisille ja ihotyypeille sopii eri merkkiset tuotteet, ja koostumus on myös tärkeä. Ja tosiaan, suurimman osan ihmisistä pitäisi sekoittaa omat voiteensa (eli valita ne kaksi lähintä sävyä), sillä oikeaa sävyä ei aina löydy. Itse sekoitin ennen ihan mousse-voidetta ja neatemäistä voidetta, kun en löytänyt oikean sävyistä-ja paksuista voidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi