lumenen meikkivoiteet
Te jotka lumenen meikkivoidetta käytätte niin kertokaa mikä noista olis hyvä punaisuutta peittämään? Mä oon käynyt itse jo katselemassa mut ku en aikasemmin ole lumenen meikkivoiteita käyttäny niin en osaa päättää minkä valitsisin.
Kuitenki semmonen meikkivoide joka toimis hyvin myös talvella ku naama punottaa entisestään.
saa toki ehdottaa muunkin merkkisiä meikkivoiteita. hintarajana olis 30e .
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:09"]
Lumenen CC -voide on hyvä. :)
[/quote]
Minusta se on järkyttävä pakkeli, ja semmoinen rasvaisen tuntuinen, eikä oikein pysy. AInakin rasvaisen tai sekaihon omaavien kannattaa välttää, nimittäin ei pysy ja ihon rasvoittuessa alkaa kiiltää ja muuttaa väriään oranssiksi. Lisäksi tuo on niin peittävää että näkee 10 metrin päästä että pakkelia on naamassa ihan reilusti, mistä en itse ainakaan oikein tykkää.
[/quote]Minulla on sekaiho ja cc toimii tosi hyvin. Värikin on kerrankin sopiva. Pieni määrä Lumenen cc-voidetta riittää; silloin tulee luonnollisen eikä pakkeloidun näköinen. Ymmärrän kyllä, ettei samat tuotteet aina kaikille sovi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:09"]
Lumenen CC -voide on hyvä. :)
[/quote]
Minusta se on järkyttävä pakkeli, ja semmoinen rasvaisen tuntuinen, eikä oikein pysy. AInakin rasvaisen tai sekaihon omaavien kannattaa välttää, nimittäin ei pysy ja ihon rasvoittuessa alkaa kiiltää ja muuttaa väriään oranssiksi. Lisäksi tuo on niin peittävää että näkee 10 metrin päästä että pakkelia on naamassa ihan reilusti, mistä en itse ainakaan oikein tykkää.