Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus masukin voi olla kaunis :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmasukin*

Vierailija
2/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:20"]

http://i.imgur.com/2jBOGNT.jpg

Minusta tässä on kaunis raskausmaha. Kuvassa on ennen - jälkeen kuvat, ja mielestäni nainen on kauniimpi raskaana.

[/quote]

no joo, mutta miksi ne karvat pitää poistaa kokonaan? Ja miksi noissa kuvissa pitää aina olla alasti? Joku itsensä paljastamisfetissi?

[/quote]

Öääh? Koska karvat on ällöttäviä kenties? :D Ja jos on tuollainen vartalo, niin eiköhän sitä kehtaa olla alasti. Tosin jos on karvainen jalkoväli niin silloin ei varmaan kehtaa olla alasti edes kotona. :D

N35

[/quote]

Ohis. No ei ne ole ällöttäviä. Vai ovatko hiuksesi ällöttäviä? Ällöttävämmän näköinen se paljaaksi ajeltu/epiloitu/vahattu iho on. Jättäisitte ne karvat edes siihen häpykummulle, näyttää oikeasti paremmalta.

Kyllä minä voin olla kotonani alasti, vaikka minulla on häpykarvat.

N27

[/quote]

Ei, hiukseni eivät ole ällöttäviä. :)

Mutta ei häpykarvoja verrata hiuksiin. Häpykarvat ovat samoja karvoja kuin säärikarvat, kainalokarvat jne. Ajeletko ne? Sen takia minusta on ihan täysin yhtä ällöttävää pitää kainalokarvoja, kuin pillukarvoja.

Minulle on täysin ok, jos haluaa olla luonnonlapsi ja täysin karvainen jalkoja yms. myöten, mutta minä haluan olla paljas, myös hygienian takia. :)

Mukavaa päivänjatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:39"]

Mutta ei häpykarvoja verrata hiuksiin. Häpykarvat ovat samoja karvoja kuin säärikarvat, kainalokarvat jne. Ajeletko ne? Sen takia minusta on ihan täysin yhtä ällöttävää pitää kainalokarvoja, kuin pillukarvoja.

Minulle on täysin ok, jos haluaa olla luonnonlapsi ja täysin karvainen jalkoja yms. myöten, mutta minä haluan olla paljas, myös hygienian takia. :)

Mukavaa päivänjatkoa!

[/quote]

Eiköhän tämä riipu ihan siitä, että elääkö parisuhteessa vai ei. :p

Jos on sinkku, niin miksi ajelisi pillukarvoja? Mutta jos on esim. naimissa tai muuten seksielämää, niin tuskin kukaan haluaa pitää puskaa jalkovälissä. :D Eipä toisaalta tarvis ihmetellä, miksi ei mieheltä heru suuseksiä. Minusta se on kohteliasta puolisoa kohtaan, että pitää itsensä karvattomana. Aika perusjuttuja. En ainakaan itse kehtaisi hillua kotona kun perskarvat näkyis kankkujen välistä. :D

Vierailija
4/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:54"]Tuossa kuvassa on kaunista vain ajatus siitä, että kohdussa kasvaa uusi elämä. Isot raskausarvet ja sänkinen häpy taas eivät ole kaunista katsottavaa.

Kyllä, myös minulla on pahat raskausarvet, enkä todellakaan pidä niitä kauniina. Enkä myöskään "taisteluarpina".

[/quote]Olet sairas.

[/quote]

Hienosti diagnosoitu hermanni, onko lääkärin lupakirja tullut muropaketista?

Vierailija
5/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:43"]Jättäisitte ne karvat edes siihen häpykummulle, näyttää oikeasti paremmalta.[/quote]

"Jättäisitte ne karvat edes siihen häpykummulle, näyttää minusta oikeasti paremmalta"

Lisäsin yhden sanan ja viestisi muuttui tyhmästä fiksuksi. Vanha kansa sanoo, että kauneus on katsojan silmässä. Mutta onneksi kyseessä on makuasia, niin voidaan molemmat olla oikeassa.

Vierailija
6/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:39"]

Mukavaa päivänjatkoa!

[/quote]

Eiköhän tämä riipu ihan siitä, että elääkö parisuhteessa vai ei. :p

Jos on sinkku, niin miksi ajelisi pillukarvoja? Mutta jos on esim. naimissa tai muuten seksielämää, niin tuskin kukaan haluaa pitää puskaa jalkovälissä. :D Eipä toisaalta tarvis ihmetellä, miksi ei mieheltä heru suuseksiä. Minusta se on kohteliasta puolisoa kohtaan, että pitää itsensä karvattomana. Aika perusjuttuja. En ainakaan itse kehtaisi hillua kotona kun perskarvat näkyis kankkujen välistä. :D

[/quote]

Jaa. No pitääkin kertoa äkkiä miehelleni että meillä ei voi olla seksiä kun mulla on häpykarvat. 

Ei ne karvat seksielämää estä. Kieroutunut käsitys sinulla. Ja mitä hygieniaan tulee, voin kertoa että se ei ole karvojen kanssa ongelma. Alapääni on hajuton, hiivaton ja näppylätön. Mitä suuseksiin tulee, niin sillä ei ole minulle väliä. En nimittäin pidä siitä. Mies kyllä sitä haluaisi antaa, ja arvaa mitä? Ne karvat eivät häntä estäisi, jos suuseksiä haluaisin. Miehellänikin on karvat tallessa, eikä tulisi mieleenikään vaatia häntä ajelemaan niitä.

Kainalo-, ja säärikarvojani poistan kyllä, mutta en ainakaan hygienian takia. Nekään karvat eivät ole ällöttäviä, vaan aivan luonnollisia. En saa hyperventilaatiokohtausta jos joku ei niitä ajele.

Onko tässä taustalla jokin "haluan olla ikuisesti nuori" juttu? Kun kuitenkin aikuiselle ihmiselle kasvaa niitä karvoja. Ja tajuatteko oikeasti kuinka naurettavaa tuo "hyi yök ällöä" ajattelutapa on? Hygienian ylläpitämiseen on parempiakin keinoja kuin karvattomuus. Hikikin haisee, oli niitä karvoja tai ei. 

Ja miksi tässä on kaksi puolta? Että joko pitää olla täysin karvaton, tai sitten niitä karvoja pitää olla kaikkialla? Itse ajan sääri-, ja kainalokarvani, koska työssäni pitää näyttää huolitellulta, mutta häpykarvojasi eivät asiakkaat näe, joten miksipä niitä ajelisin? Jos olisin muissa hommissa, en varmaankaan noistakaan ajelisi, mutta nyt on tilanne tämä. No, lisäksi mies pitääsileistä sääristä, joten sekin lienee yksi syy. 

Häpykarvat ovat ihan samaa ainetta kuin hiuksetkin. Siksi ne ovat täysin verrannollisia toisiinsa.

Anteeksi Ohis, ärsyttää vain vetoaminen sellaisiin asioihin, joista ei ole ihmisillä hajuakaan.

N27

Vierailija
7/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden merkit eivät ole minusta koskaan kauniita.

Vierailija
8/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:43"]Jättäisitte ne karvat edes siihen häpykummulle, näyttää oikeasti paremmalta.[/quote]

"Jättäisitte ne karvat edes siihen häpykummulle, näyttää minusta oikeasti paremmalta"

Lisäsin yhden sanan ja viestisi muuttui tyhmästä fiksuksi. Vanha kansa sanoo, että kauneus on katsojan silmässä. Mutta onneksi kyseessä on makuasia, niin voidaan molemmat olla oikeassa.

[/quote]

Itseasiassa jos tuon sanan lisäisi tuohon, olisi lauserakenne typerä ja siksi asiakin kuulostaisi typerältä. Anteeksi, mutta mikä vika on luonnollisuudessa? 

Ja kyllä, kaikki karvani kasvavat kuten kasvavat. En nypi kulmakarvojani, en ajele säärikarvojani, enkä kainalokarvojani. Enkä näytä kummelien naiskuulantyöntäjältä, olen ihan naisellinen nainen.

Vierailija
9/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt.. Aloittajan jakama kuvahan on kaunis ja luonnollinen!

Vierailija
10/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:18"]

Jaa. No pitääkin kertoa äkkiä miehelleni että meillä ei voi olla seksiä kun mulla on häpykarvat. 

Ei ne karvat seksielämää estä. Kieroutunut käsitys sinulla. Ja mitä hygieniaan tulee, voin kertoa että se ei ole karvojen kanssa ongelma. Alapääni on hajuton, hiivaton ja näppylätön. Mitä suuseksiin tulee, niin sillä ei ole minulle väliä. En nimittäin pidä siitä. Mies kyllä sitä haluaisi antaa, ja arvaa mitä? Ne karvat eivät häntä estäisi, jos suuseksiä haluaisin. Miehellänikin on karvat tallessa, eikä tulisi mieleenikään vaatia häntä ajelemaan niitä.

N27

[/quote]

Selvä homma, pahoittelut.

Lähinnä suuseksiin viittasinkin. Kun en vain ymmärtänyt miksi niiden poisto olisi niin iso juttu, kun kuitenkin muutakin sheivailee.

Mutta toki eri asia, jos sinulla sitä suuseksiä ei suhteessasi ole lainkaan... :)

Vierailija
11/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen raskausmaha x2, ja haluaisin tietää miksi tänne tuo kuva on postattu. Kiusataksenne meitä, joilla ei käynyt tuuri ihokudosten ja mahan muodon kanssa? 

Voin nimittäin kertoa, että tuijotukset uimahallissa tuntui jo toisen raskauden lopussa kipeiltä, mutta sitkeästi jatkoin rakasta harrastustani vaikka aikuiset ihmiset suihkuhuoneissa jäivät pällistelemään kun mitäkin spitaalista. 

Vierailija
13/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipelleilyä tälläinen ihmisten vartaloiden arvostelu. Tuo miehen mahakuvat-sarja on kyllä just hauska !

Vartalo muuttuu kun ikää tulee ja mitä siitä . Ainoa säälittävä kuva tässä kejussa on se pimppi paljaana itsensä kuvannut nuori kaunis nainen. Voi tietysti olla , että on seksityöläinen ja kuva on otettu mainokseksi, mutta jos ei ole niin sääliksi käy että tuollaisia itsestään laittaa nettiin.

On paljon lihavia ihmisiä, joilla on iso vatsa ja raskausarpia , vaikkeivät ole edes olleet raskaana. Nauretaanko nyt heille sitten myös tässä ketjussa. Mikä ihme teitä vaivaa?

Vierailija
14/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:33"]

Minusta tässä on kaunis raskausmaha. Kuvassa on ennen - jälkeen kuvat, ja mielestäni nainen on kauniimpi raskaana.

[/quote]

no joo, mutta miksi ne karvat pitää poistaa kokonaan? Ja miksi noissa kuvissa pitää aina olla alasti? Joku itsensä paljastamisfetissi?

[/quote]

Öääh? Koska karvat on ällöttäviä kenties? :D Ja jos on tuollainen vartalo, niin eiköhän sitä kehtaa olla alasti. Tosin jos on karvainen jalkoväli niin silloin ei varmaan kehtaa olla alasti edes kotona. :D

N35

[/quote]

Ohis. No ei ne ole ällöttäviä. Vai ovatko hiuksesi ällöttäviä? Ällöttävämmän näköinen se paljaaksi ajeltu/epiloitu/vahattu iho on. Jättäisitte ne karvat edes siihen häpykummulle, näyttää oikeasti paremmalta.

Kyllä minä voin olla kotonani alasti, vaikka minulla on häpykarvat.

N27

Vierailija
15/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:24"]

Teinipelleilyä tälläinen ihmisten vartaloiden arvostelu. Tuo miehen mahakuvat-sarja on kyllä just hauska !

Vartalo muuttuu kun ikää tulee ja mitä siitä . Ainoa säälittävä kuva tässä kejussa on se pimppi paljaana itsensä kuvannut nuori kaunis nainen. Voi tietysti olla , että on seksityöläinen ja kuva on otettu mainokseksi, mutta jos ei ole niin sääliksi käy että tuollaisia itsestään laittaa nettiin.

On paljon lihavia ihmisiä, joilla on iso vatsa ja raskausarpia , vaikkeivät ole edes olleet raskaana. Nauretaanko nyt heille sitten myös tässä ketjussa. Mikä ihme teitä vaivaa?

[/quote]

Mun mielestä tuossa "ennen" kuvassa se nainen näyttää joko olevan humalassa tai aineissa. Tai vähintään on vasten tahtoaan tuossa kuvattavana. 

Mä en muuten naura kenelläkään, vaikka pidänkin raskausarpia epämiellyttävän näköisinä. Ei arvet ole ikinä kauniita, oli ne mistä tahansa tulleita.

Vierailija
16/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa pömppöjenne ihailu/ylistys ja kehujen kerjäys. Miehen kaljamaha on kaunis.

Vierailija
17/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, raskausvatsasi ja sen alta pilkistävä kaltattu kalkkuna eivät hivele silmää, vaikka kehuja täällä kerjäät. Yhdyssanat ovat kauniita, jos ne on kirjoitettu oikein.

Vierailija
18/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit hihi

Vierailija
19/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään kiusaamista ja nauramista ole sanoa, että kaikki ei välttämättä ole niin kaunista. Kun on keskusteluketju asiasta. Mullakin on tosi paha akne ja ei todellakaan ole kaunista, mutta koska en voi asialle mitään niin teidän pitää väittää sitä kivaksi tai olette kiusaajia? Mulla on akne ja raskausarpia, ne eivät todellakaan minua ole kaunistaneet. Silti olen ihan nätti ja kiva, akne ja arvet eivät minua kokonaisuutena määritä. Eihän se paha ole, että elämä rouhii jokaisen ulkonäköä negatiivisesti.

Kun ap ilmeisesti sanoi tuota kuvaa kauniiksi, vaikka minunkin mielestä se on siitä aika kaukana, ei se kuvan kohdetta määrittele.

Vierailija
20/31 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Trendimammojen pitää matkia Demi Moorea, joka taannoin raskaana ollessaan poseerasi alasti Vanity Fairin kannessa. Martinakin teki kuvasta oman kopionsa. Se näyttää erityisen härskiltä niiden hirveiden tatuointien takia. Veitolan piti myös matkia Moorea :)

http://im.mtv.fi/image/1163048/landscape16_9/1024/576/6f7f77baf30427d313849c7a485a0f4e/rY/1341472.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan