Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapseton, luonteeltani hyvin harkitseva ja ärsyttää, että lapsettomana koko ajan teen muka asioita spontaanisti

Vierailija
18.08.2021 |

vain siksi, koska lapset eivät sitä estä.
Että repäisen ja voin vaan lähteä kun siltä tuntuu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mielenterveys sallii keskittyä ikiomaan elämään eikä muiden puupäisiin höpinöihin, saati että niistä viitsisi vielä ärtyä ja väsätä aloituksen tänne.

Vierailija
22/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon useammin after workille lähtee perheellinen työkaverini, kun kaksi koiraa omistava sinkku. Yleensä niillä lapsilla on isä, joka yleensä kai on ihan pätevä lapsia hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia mutta koiria on joten voidaan koirien pissatusvälin verran spontaaneja. Esim. ravintolaillalliselle tai teatteriin voidaan lähteä koska vaan, lomalle ei, eikä pidemmälle sukulaisiin jos koiria ei saa viedä mukaan. Tosin koirat ovat myös mainio tekosyy skipata milloin mikäkin tylsä sukuhärveli. Harva sukulainen on parempaa seuraa kuin koirani.

Vierailija
24/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just TÄMÄ, sit jos on päälle vielä työtön, niin just tämä "sinähän JOUDAT lapsenvahdiksi, minun läheisriippuvaisen seuraneidiksi heti kun oma siippani/muut kaverini jonnekin karkaa"jne. Että pitäisi olla joku "aina valmiina"-partiolainen syöksymään muiden mielihalujen ja tarpeiden mukaan, koska sullahan sitä aikaa on! Jaa, no en silti halua välttämättä käyttää sitä juuri sinuun ja sinun tarpeidesi tahtiin hyppien ympäriinsä, se on kyllä no, thank you...

Vierailija
25/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teethän sinä. Lähdet kauppaan milloin haluat, heräät kun haluat, palstailet kun haluat, syöt ruokaa kun haluat jne.

Vierailija
26/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt on näitä stereotyyppejä. Isät ovat aina ylipainoisia, ne kasvattavat parran kesällä ja grillaavat sunnuntaisin. Äidit ovat myös ylipainoisia ja aina väsyneitä ja vihaisia. Äidit ei koskaan pese tukkaansa. Kaikki teinit haistattelevat ja käyttävät huumeita. Kaikki lapsivapaat harrastavat shoppaamista ja sisustamista, ja viilettävät design-silkkimekko päällä cocktail-tilaisuudesta toiseen. Lapsivapaita miehiä ei ole.

Itse en jaksa näitä hehheh hauskoja stereotyyppejä yhtään. Ja miksi niistä pitää jauhaa?

Juuh.

Vierailija
27/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on juuri se asia millä velautta perustellaan. Ei sitä lapsiperheen vanhemmat ole omasta päästään keksineet, vaan nimenomaan, tällä palstalla ja lehtijutuissa jne. velat hokee hokemasta päästyään kuinka he ovat niin vapaita kun ei ole lapsia vaivoina että voivat tehdä koska vaan mitä vaan. 

Riittää kun lukee yhdenkin keskustelun jossa joku sanoo olevansa vela, niin aina tämä tulee monesti esiin. Velat olettavat että kaikki joilla on lapsia ovat siitä "vapaudesta" heille kateellisia. En ymmärrä että miten ne velat voi niin vaan tehdä mitä vaan kun pitää olla töissä, oli lapsia tai ei, niin suurinta osaa ihmisiä sitoo työ, joitain sitoo koira (pahempi kuin lapset) joitain sitoo puoliso, joitain sairaudet jne.

Kuitenkin loppupeleissa, jokainen pääsee menemään jos vaan haluaa, toki jos on pieniä lapsia, joutuu vähän puolisolta kysymään että onko sulla jotain vai oletko lasten kanssa, tai jos puolison kanssa lähtee pitää olla lapsenvahti siihen asti kun lapset ovat niin isoja että pärjäävät, koululaiset pärjäävät jo hyvin sen aikaa yksin jos vanhempi käy vaikka kaupassa tai jumpassa tai missä nyt käykin, teinit pärjäävät hyvin sen aikaa kun vanhemmat ovat ravintolassa tai illanvietossa vaikka myöhäänkin koska teinit muutenkin kökkii huoneessaan yksin pelaamassa tai somettamassa ja valvovat myöhään itsekin.

Velat tykkää hokea sitä että jos teet lapsen niin et pääse 18-vuoteen mihinkään. Ovatko heidän vanhempansa muka olleet kotona 18 vuotta? Eihän se lapsikaan ole kotona, joten miksi vanhemman pitäisi olla?

Vierailija
28/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teethän sinä. Lähdet kauppaan milloin haluat, heräät kun haluat, palstailet kun haluat, syöt ruokaa kun haluat jne.

Niin minäkin teen. Mun lapset on jo melkein teinejä. Ei ne lapset vahdi mun syömisaikoja tai sitä koska otan päikkärit tai käyn kaupassa. Jos niillä on asiaa kun olen jossain, niin soittavat kännykällä ja toki heillä on myös toinen vanhempi jonka ei tarvi mennä kauppaan koska minä olen jo siellä.

Lapset itse pelaa tunteja päivittäin, ei niitä mun palstailut kiinnosta pätkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä