Oletteko te yhteydessä sisarustenne lapsiin?
Siskoni sai minulle huonon omantunnon kun sanoi, että en ole yhteydessä hänen teini-ikäisiin lapsiinsa. Onhan minulla heidän puhelinnumerot ja laitan jouluna lahjat, mutta ei oikein muuta. Sitten aloin miettimään, että kun me olimme teini-ikäisiä niin emmehän mekään olleet tätien tai setien kanssa yhtään missään tekemisissä. Yleensä nähtiin kerran vuodessa jossain synttäreillä tai hautajaisissa tms. Ei minua kiinnostanut mitkään äidin veljet tai isän siskot.
Kommentit (13)
En ole, ei voisi vähempää kiinnostaa.
En oikeastaan, siskontyttö on sen verran pieni vielä. Mutta oma 17v. tyttäreni on melkein enemmän mun siskon kanssa yhteydessä kuin minä itse (mulla siis vain yksi sisko ja kummallakin meistä yksi lapsi). Joskus jopa sopivat tapaamisia (siis että nähdään kaikki me neljä) keskenään.
Olen. Kyläillään puolin ja toisin. On nuoria aikuisia jo. Ollaan reissattukin yhdessä ja usein viestitellään.
En. Kaikki ovat jo aikuisia. Meillä vielä kaksi lapsista asuu kotona. Näkevät sisarustani kun käy meillä kylässä muutaman kerran vuodessa.
Se alkaa jo vaatia keskinäistä kemiaa ja molempien halukkuutta yleensä.
Enemmän olen ollut siihen lapseen yhteydessä kuin sisareeni.
Onko äiskä hoputellut lapsia soittelemaan tädille? Taitaisi olla emmäätä vastaus.
Siskollasi on varmaan käsitys, että "kaikki muut ovat sosiaalisia". Tai jos olet lapseton, niin hänellä on muita taka-ajatuksia tyyliin rakentakaa lapset hyvät suhteet tuohon lapsettomaan tätiin, niin saadaan perintö ;D
Minä en ole myöskään tekemisissä ja tuntuisikin vähän hankalalta tällaisena täti-ikäisenä alkaa jutustelemaan teinien/nuorten aikuisten kanssa, varmaan niitä kiinnostaisi to-del-la paljon mun jutut.
En ole yhteydessä edes sisaruksiin. Olen musta lammas.
Olen. Veljentyttö asuu äidillään, joten luontaista yhteyttä veljen kautta ei ole.
Nykyisin kyllä laitan usein oman lapseni asialle kyselemään kuulumisia ja sopimaan reissuja tai kyläilyjä, serkuksilla on 2v ikäero. Jos tuota omaa lasta ei olisi, niin kyllä vähille jäisi yhteydenpito ja yökyläilyt, mutta kiva että heillä on toisensa.
En oo. Nähdään max kerran vuodessa yleensä jouluisin.