Miehen outo käytös
Mieheni on hirviö. Hän on puhumaton, ei ole vapautuneesti hymyillyt kuukausiin. Hän on kireä ja ärtyisä. Äkkipikainen ja todella paha suustaan. Jos koti ei ole kokoajan tiptop siisti haukkuu mut, vittu etkö osaa siivota. Vittu ootko ihan saamaton. Et saa mitään tehtyä kotona etkä saa tehtyä mitään töissä. Vaikka olen töissä aktiivinen ja saan hyvää palautetta. Hän hokee minulle tätä ilta toisensa jälkeen. Hän on kuin robotti täällä kotona. Kun tulee töistä kotiin, hän alkaa siivoamisen ja järjestelemisen. Avaimet eivät voi olla pöydällä kun on avainkaappi, että jopa minun lapsuuden kodissa on avainkaappi. Että lapset voi ottaa avaimet pöydältä ja hävittää ne. Hän ei siedä että lelut ovat ollenkaan epäjärjestyksessä. Ja pyykkikorin on aina oltava tyhjä. Miten tämä voi toteutua pienten lasten kanssa!!
Jän on ollut mt-hoidossa pitkään, mutta siellä käyttäytyy niin tyynenä ja rauhallisena. Syyttele minua millon mistäkin ja terapeutit taipuvaisia menemään miehen kertomukseen mukaan. Hän on alkoholisti ja sen raittiuden kanssa niin ja näin. Oli lomallamme ensin 6 vp putkeen kännissä ja sitten 2 päivää reippaana. Sit tuli kipeeksi oli siis aivan sänkypotilaana. Kun lapset sairastui hän koki ihmeparantumiisen ja lähti hakemaan kaverille autoa kolmen päivän reissulle. Jäin lasten sairaiden kanssa yksin kotiin. Hänestä se oli oikeutettua kun hänellä oli loma.
hän ei myöskään koskaan näe ketään ystäviä, enkä saa kutsua meille ketään. Toisaalta häpeän kutsuakaan silloin kun hän on kotona, koska ystävät näkisivät kylmät välimme.
Hänestä ei ole jäljellä mitään sitä mitä tavatessamme oli. Miten ihmeessä ihminen voi muuttua kuin toiseksi henkilöksi?? Hänen isä oli todella henkinen alistaja perheessä. Nyt mieheni käyttäytyy samoin. Ei koe tekevänsä mitään väärää eikä pyydä anteeksi. Mielestäni hänellä on vakavia mt-ongelmia. Mutta terapeutit näkevät kaiken parisuhdesyynä. Että käytös johtuu molempien käytöksestä. Mutta jos alan elämään miestäni miellyttämällä niin kadotan itseni. Minä olen hyvin koulutettu, empaattinen ja täynnä elämää oleva ihminen. Miehen tilanteen näkeminen on hyvin raskasta. Onko minulla kohtalotovereita.
perunoita
kananmunia
porkkana/kurkku
jauhista
maitoa