Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo käytös

Vierailija
10.09.2014 |

Mieheni on hirviö. Hän on puhumaton, ei ole vapautuneesti hymyillyt kuukausiin. Hän on kireä ja ärtyisä. Äkkipikainen ja todella paha suustaan. Jos koti ei ole kokoajan tiptop siisti haukkuu mut, vittu etkö osaa siivota. Vittu ootko ihan saamaton. Et saa mitään tehtyä kotona etkä saa tehtyä mitään töissä. Vaikka olen töissä aktiivinen ja saan hyvää palautetta. Hän hokee minulle tätä ilta toisensa jälkeen. Hän on kuin robotti täällä kotona. Kun tulee töistä kotiin, hän alkaa siivoamisen ja järjestelemisen. Avaimet eivät voi olla pöydällä kun on avainkaappi, että jopa minun lapsuuden kodissa on avainkaappi. Että lapset voi ottaa avaimet pöydältä ja hävittää ne. Hän ei siedä että lelut ovat ollenkaan epäjärjestyksessä. Ja pyykkikorin on aina oltava tyhjä. Miten tämä voi toteutua pienten lasten kanssa!! 

Jän on ollut mt-hoidossa pitkään, mutta siellä käyttäytyy niin tyynenä ja rauhallisena. Syyttele minua millon mistäkin ja terapeutit taipuvaisia menemään miehen kertomukseen mukaan.  Hän on alkoholisti ja sen raittiuden kanssa niin ja näin. Oli lomallamme ensin 6 vp putkeen kännissä ja sitten 2 päivää reippaana. Sit tuli kipeeksi oli siis aivan sänkypotilaana. Kun lapset sairastui hän koki ihmeparantumiisen ja lähti hakemaan kaverille autoa kolmen päivän reissulle. Jäin lasten sairaiden kanssa yksin kotiin. Hänestä se oli oikeutettua kun hänellä oli loma.

hän ei myöskään koskaan näe ketään ystäviä, enkä saa kutsua meille ketään. Toisaalta häpeän kutsuakaan silloin kun hän on kotona, koska ystävät näkisivät kylmät välimme.

Hänestä ei ole jäljellä mitään sitä mitä tavatessamme oli. Miten ihmeessä ihminen voi muuttua kuin toiseksi henkilöksi?? Hänen isä oli todella henkinen alistaja perheessä. Nyt mieheni käyttäytyy samoin. Ei koe tekevänsä mitään väärää eikä pyydä anteeksi. Mielestäni hänellä on vakavia mt-ongelmia. Mutta terapeutit näkevät kaiken parisuhdesyynä. Että käytös johtuu molempien käytöksestä. Mutta jos alan elämään miestäni miellyttämällä niin kadotan itseni. Minä olen hyvin koulutettu, empaattinen ja täynnä elämää oleva ihminen. Miehen tilanteen näkeminen on hyvin raskasta. Onko minulla kohtalotovereita. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kuulostaa ihan kamalalta. Kumpa osaisinkin antaa neuvoja, mutta ei. Sanoja ei löydy. Voimia perheellenne!

Vierailija
2/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hirviö.

Vierailija
4/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tuollaisessa suhteessa olisi. Jätin hieman eri tavalla vaikean mielenterveysongelmaisen 8 vuotta sitten ja se on olltu kyllä elämäni paras päätös. Miksi ihmeessä kiduttaa itseään jatkuvasti vaikeassa suhteessa, yksin on paljon mukavampaa ja helpompaa.

Vierailija
5/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä eroamisesta olen puhunut, mutta mies ei halua erota. On sekin jotain kidutusta, alkaa uhkailla ja alkaa alistamaan, että kun en hänen kanssa pärjää lasten kanssa (siis ylenmääräinen siivoaminen) nii miten pärjäisin ilman häntä. On sanonut että vie huoltajuuden käräjille jos eroan. Ihan hullua!

Vierailija
6/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei huoltajuutta saa se on fakta. Eroa!! Vaikuttaa NARSISTI tyypiltä

Vierailija
7/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta pois pitäisi päästä. Voimia ja rohkeutta, jotta jaksat taistella tiesi ulos tuollaisesta h★lvetistä.

Vierailija
8/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse mieheltä lupaa saada eroamiseen. Jos välttämättä haluat pilata oman ja lapsiesi elämän, jatka tuon miehen kanssa; jos jotain parempaa kaipaat, eroa.

Vierailija
9/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että jos suostuisi lääkityksen ttamaan vastaan.. Niinparanisi, mtta narsismiinhan ei ole lääkettä...

Vierailija
10/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski :P

Vierailija
11/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi norsu ei osaa mitään

Vierailija
12/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku aivokirurgi linjoilla, niin nokkelasti leikkaa!!

Vierailija
13/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska

Vierailija
14/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf mikä on aivokirurgi

Vierailija
15/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia toivotan, ja kehotan lähtemään. Yksi elämä vain sinullakin, älä pilaa sitä sairaan tyypin kanssa. Pärjäät kyllä!

Vierailija
16/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kaikille läheisille haluan sanoa:  näytä, että sinulla on tarpeita. Vaadi tilaa itsellesi. Ala miettiä, miten itse voit, äläkä koko ajan ajattele kaikkia muita. Ja lakkaa säälimästä rakasta juoppoasi. Heitä hänet pihalle. Silloin teet hänelle todellisen palveluksen.'
Katerina Janouchin Läheinen-nimisestä kirjasta.

Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
17/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa etta tarvitsisit itse terapiaa, ihan siksi etta saisit purkaa ajatuksiasi. Olisiko se vaihtoehto? Miehesi ei siita tarvitse tietaa. Voisit siella miettia onko ero sopiva ratkaisu.

Lapsesi karsivat tilanteesta. Ajattele kuinka paljon helpompaa heilla on kun saavat asua rauhallisessa kodissa, ilman alkoholisti, mt-miestasi.

Muista etta miehesi puheet siita etta et parjaisi ilman hanta ovat taytta puppua. Han tarkoittaa etta han ei parjaisi ilman perhettaan, ja kaantaa sen mielessaan toisin pain. Outoa etta hanen mielenterveyttaan hoidetaan parisuhdeterapiana, ei hanen sairautenaan. Ehka olisi sun aika ottaa ohjat kasiin tuossakin hoitosuhteessa, ja jutella henkilokunnan kanssa ilman miestasi.

Vierailija
18/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kiusaaminen!
T: oikea ap

Vierailija
19/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta terapeutti vaatii että on miehen lupa keskustella muuten hän ei keskustele. Terapeutti on minusta huonontanut tilannetta usein, kun ei ota minun puhetta totena. Onko jollakin tätä kokemusta. Nyt aamulla puhun suuni puhtaaksi.

Tiedän että pärjään yksinkin, jotenkin kai ollut vielä jokin toivo että mies palaa ennalleen. Mutta se toivo rakoilee jo kovin.
Kiitos tsempistä, käyn nyt nukkumaan. Kauniita unia kaikki! Unelmia! :)

Vierailija
20/42 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta!!! T:oikea ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä