Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan naiseni laittamaan astiat koneeseen?

Vierailija
10.09.2014 |

Ja laittamaan roskat roskikseen, ei tiskipöydälle,viemään ehkä roskat joskus ja imurointiki/ pintojen pyyhintäkin olisi kiva juttu. Teen noi kaikki eikä siinä mitään, tykkään kotitöistä mutta alkaa kyllästyttää kun kukaan muu ei puutu tiskivuoreen. Ennen hän kyllä hoiti omat kuppinsa enkä odota että nytkään laittaisi kun omat ja ehkä lasten mutta ei kuin ei. Sanoi ettei jaksa enään, no meillä kaoset ovat aika raskaita hoitaa tai isompi on jo 11 mutta hänkin nukkui tod huonosti pitkään ja nyt 5 v on huono yönukkuja. Että kai se väsyttää kun työt ja kaikki, hän hoitaa pyykin paitsi mä omat kamat välillä ja tekee päivällisen muttei juuri muuta. Jos jätän imuroimatta niin tai viemättä roskat niin ihan Sama, ainoa keino saada paikat siistiksi on tehä itte. Tiskipyötäkin voi olla täynnä haisevia roskia kauan...mikä avovaimoani oikeasti vaivaa? Liian boheemi vai vaan väsynyt ja mukavuudenhaluinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin rassaa kun lapsia pitäs kasvattaa esimerkillä niin ei tuo nyt kovin hyvää sellaista Anna, olen kyllä siitäkin sille sanonut....

Vierailija
2/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naisen kuitenkin pitäisi olla se siisteyspainoitteisempi taloudessa? En toki tarkoita ettei mun pitäs mitään tehdä mutta noin niinkuin luonnostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Jättää kaikki kaapinovet auki ja roskat ja tavarat lojumaan joka paikkaan. Naputan siitä ja hän väittää, että sen pitää siivota, jota sotkut aikaisemmin alkaa häiritä, että häntä ei kuulemma häiritse vielä yhtään ja hänen ei siis tarvitse siivota. Aivan hirveää. Hänen siskonsa ja vanhempansa ovat samanlaisia sottapyttyjä ja hän on siis jo lapsena tottunut elämään sotkun keskellä. En ole keksinyt mitään keinoa saada häntä siivoamaan. Annan hänelle kompensatorisesti sitten muita tehtäviä, jotta kotitöiden määrä pysyisi jotakuinkin tasapainossa - hän esim. saa hoitaa kaikki ruokaostokset ja yleensä muutkin kauppareissut. Hoitaa myöskin lasten kuskaamisia ja pihatöitä.

Vierailija
4/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:41"]

Eikös naisen kuitenkin pitäisi olla se siisteyspainoitteisempi taloudessa? En toki tarkoita ettei mun pitäs mitään tehdä mutta noin niinkuin luonnostaan?

[/quote]

tsiisus :D

Vierailija
5/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on yksi merkki siitä et voi olla salattu päihdeongelma. Tutki löytyiskö mistään piilopulloa, kiliseekö "tyhjä" kassit nje.

Vierailija
6/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkase vittuun tollanen. Isäkö sinä sille olet? 

Siivoja naisia on maailma piukassa. Minä en jaksaisi alkaa kasvattaa aikuista ämmää. 

Vierailija
7/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok no ei sitte .t ap ;)

Vierailija
8/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrataulukko. Jokaisesta pikku askareesta saa tarran ja ostat jonkun yllätyksen, kun on saanut riviin tietyn määrän tarroja.

Vierailija
9/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sen huomaisi. elämänhallinta on siis ok.

Vierailija
10/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsille voisi toimia mutta että 40 v naiselle tarrataulukko...hmm olen kyllä ajatellut jotain listaa kuka tekee ja mitä. En halua ylpeillä sankarina mutta näkisi totuuden...