Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä teen? t. huolestunut nuori

Vierailija
10.09.2014 |

Koen kaikenlaisia alkuraskauden oireita ja tänään tein testin ja tulos oli negatiivinen. Olen ollut pari viikkoa todella väsynyt ja voimaton, mielialani vaihtelee laidasta laitaan, virtsaamistarve on lisääntynyt suuresti, vatsani on turvonnut, ummetusta, ja alaselkäni on todella kipeä esim. Jos seison muutaman minuutin. Kuukautiskiertoni on todella epäaäännöllinen joten en osaa yhtään sanoa milloin kuukautiseni olisi pitänyt alkaa. Olen ollut yhdynnässä miesystäväni kanssa useita kertoja ilman minkäänlaista ehkäisyä. Kannattaako minun vain odottaa ja tehdä testi myöhemmin, kannattaako vain odottaa kuukautisia ja katsoa mitä käy vai onko minulla muita vaihtoehtoja kuin olla raskaana? En tiedä mikä minulla on ja kommentteja olisi kiva saada tilanteessan, koska olen kumminkin aika nuori!! Kiitos kaikille ketkä vastaavat ja auttavat :) !!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista raskaustesti ja tee se nyt ekaksi. Hoida jatkossa ehkäisy kuntoon.

Vierailija
2/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä hoidat ehkäisyn kuntoon. Sinulla voi olla esimerkiksi virtsatietulehdus. Itsellä oli outoja oireita monta viikkoa ja syynä oli tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt testin jo, mutta tulos oli negatiivinen.