Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen se joka otti 500e vippiä kaverilleen, tilanteeni nyt.

Vierailija
10.09.2014 |

elikkä en saanut rahoja kokoon eikä kaveri maksanut. Nyt menee luottotiedot ja vauhdilla. Sohvan ja lasten sängytkin möin mutta ei auttanut. Elämäni on suoraan sanottuna nyt perseestä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanne vireille käräjäoikeuteen ja oikeusapu hakuun. HUOM!!!! Täyden oikeusavun voi saada myös muuhun kuin oikeusaputoimiston luvalla sanottuna paskoihin lakihenkilöihin.

Vierailija
42/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, sulla on lapsia! Miksi lainaat tollasen summan vaikka lastesi tarpeet pitäisi olla etusijalla? Oletko ihan vajaa

Toisekseen myit ennemmin lastesi sängyt kuin persettäsi? Sä olisit saanut parilla kolmella panolla rahat kokoon.

Kolmanneks, sossu olisi antanut sulle harkinnanvaraista lainaksi jos olisit käynyt tunnustamassa. Olisit saattanut päästä muunkinlaisen avun piiriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 01:12"]

Ensinnäkin, sulla on lapsia! Miksi lainaat tollasen summan vaikka lastesi tarpeet pitäisi olla etusijalla? Oletko ihan vajaa

Toisekseen myit ennemmin lastesi sängyt kuin persettäsi? Sä olisit saanut parilla kolmella panolla rahat kokoon.

Kolmanneks, sossu olisi antanut sulle harkinnanvaraista lainaksi jos olisit käynyt tunnustamassa. Olisit saattanut päästä muunkinlaisen avun piiriin. 

[/quote]

Ekaks, sossu ei maksele kaikkien pikavippejä!!! Ja luuletko että kenelle vaan maksetaan 'perseestä', siis ihan kelle vaan? Vittu missä laalaalandissa sä elät urpo

Vierailija
44/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos lainaa rahaa pitää olla valmis menettämään se koko summa. Älä lainaa jos siihen ei sinulla ole varaa! :)

Kaikkien kannattaa muistaa tämä!

Vierailija
45/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Sivu

Vierailija
47/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
48/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:39"]

Minä voin auttaa maksamaan velan pois. Olen varakas ja haluaisin auttaa jotakuta joka apua tarvitsee.

[/quote]

Jos näin on, melkein voisin heittää omatkin tietoni tiskiin. :(

Vierailija
49/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat vanhenevat viidessä vuodessa, joten nyt kannattaa sitten kerralla ottaa kaikki mahdolliset vipit, kulutusluotot ja tehdä osamaksukaupat.

Mutta vain, jos tiedät ettet tule tekemään töitä tuona aikana. Muuten vouti vie osan

Vierailija
50/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:28"]No se menee perintätoimistolle se lasku. Sovit niitten kanssa niin voit pitää lastesi sängyt. Ja vaikka ne ei käyttäs perintäfirmaa vaan pistäs ulosottoon sen, niin voit niittenki kans sopia eristä.
[/quote]

Vierailija
51/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni liian pitkälle! Ei kukaan voi olla niin tollo, että lasten sängytkin myy varsinkin kun niistä ei todellakaan saa 500 euroa.

Jätetäänkö nyt tämä rahankerjuuprovo omaan rauhaansa? Jos se nimittäin jatkuu käsikirjoituksen mukaan, seuraavaksi otetaan lapset huostaan - mutta mitä väliä sillä on, kunhan ei vaan mene luottotiedot! Ja sitten on lapsillakin riittävästi ruokaa ja sängyt, joissa nukkua.

Ap, kerro nyt meille, mitä sinä tällä tarinalla oikein haet?

Vierailija
52/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 06:29"]

Velat vanhenevat viidessä vuodessa, joten nyt kannattaa sitten kerralla ottaa kaikki mahdolliset vipit, kulutusluotot ja tehdä osamaksukaupat. Mutta vain, jos tiedät ettet tule tekemään töitä tuona aikana. Muuten vouti vie osan

[/quote]

Onpa typerä neuvo. Lisäksi väärä. Velka ei vanhene jos sitä peritään uudelleen, eli sama viiden vuoden aika tulee kunhan velkoja laittaa uuden laskumuistutuksen tai hakee saatavaansa käräjiltä. 

Vierailija
53/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 06:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 06:29"]

Velat vanhenevat viidessä vuodessa, joten nyt kannattaa sitten kerralla ottaa kaikki mahdolliset vipit, kulutusluotot ja tehdä osamaksukaupat. Mutta vain, jos tiedät ettet tule tekemään töitä tuona aikana. Muuten vouti vie osan

[/quote]

Onpa typerä neuvo. Lisäksi väärä. Velka ei vanhene jos sitä peritään uudelleen, eli sama viiden vuoden aika tulee kunhan velkoja laittaa uuden laskumuistutuksen tai hakee saatavaansa käräjiltä. 

[/quote]

15 vuoden ajan saavat velkojat uusia velan, sen jälkeen lasku mitätöityy kokonaan ja merkintä luottotiedoista poistuu vanhetessaan kun uutta ei enään samasta velasta saa.

Vierailija
54/70 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:43"]

Ei tästä selviä.. oma on syyni. Stressi tuonut elämäöni rytmihäiriöitä ja naaman täyteen finnejä. Siis pikku juttuja itse asiaan verrattuna mutta kiitti vinkeistä Ap

[/quote]

Kerro nyt ihan oikeasti, mitä sinä tällä tarinalla haet? Teetkö sinä jotain testiä, millä tavalla ihmiset suhtautuvat tähän vai mitä? Ota huomioon se, että jos minä tuntisin sinut henkilökohtaisesti ja tietäisin tukalan tilanteesi olevan totta, auttaisin sinua oikeasti jollakin tavalla. Vaikka sitten ottamalla sinut mukaan marjametsään ja auttamalla marjojenmyynnissä.

Trolli on, kun sinä et edes yritä selvitä etkä toimi asiallisten neuvojen mukaan. Ei kukaan voi olla niin pimeä, että ei edes yritä sopia maksuista vaan myy lasten sängyt. Jos se on totta, ota heti yhteyttä sosiaalitoimistoon! Nyt maksettava 500 euroa on todellakin pienempi ongelma kuin ... niin, ehkä sinä  olet se sama heikkolahjainen, joka tänne kirjoittelee. Ethän sinä edes pysy alkuperäisessä tarinassa vaan muutut yh-kotiäidistä siivoojaksi, jonka lapset ovatkin päivähoidossa. Vai onnistuitko saamaan työpaikan ja lapsille hoitopaikan (?!) jossakin välissä?

Vierailija
55/70 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin työt vasta, ja kyllä kiitos vinkkien sovin maksusuunnitelman jonka avulla pelastun. Pakko se on jossain avautua kun ei ole sukulaisia tukemassa saati paljoa kavereita.

Ap

Vierailija
56/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä selviä.. oma on syyni. Stressi tuonut elämäöni rytmihäiriöitä ja naaman täyteen finnejä. Siis pikku juttuja itse asiaan verrattuna mutta kiitti vinkeistä

Ap

Vierailija
57/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:43"]

Ei tästä selviä.. oma on syyni. Stressi tuonut elämäöni rytmihäiriöitä ja naaman täyteen finnejä. Siis pikku juttuja itse asiaan verrattuna mutta kiitti vinkeistä Ap

[/quote]

Ap, jos asut lähellä jotain kaupunkia tai peräti kaupungissa, hae vaikkapa puhelinmyynti- tai siivoustyötä vähäksi aikaa ja laita lapset jollekin tutulle hoitoon siksi ajaksi.

Vierailija
58/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saanko kysyä: minkä ikäinen olet?

Vierailija
59/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisen ketjun ekalla sivulla ap kertoo: "Auttakaa. Tilanne on paha. Kadun tätä enkä olisi uskonut että jättäisi maksamatta, olen saanut unettomia öitä ja jopa rytmihäriöitä asian vuoksi.itse en pysty sitä maksamaan kahden lapsen kotiäiti olen (yh)"

Tämän ketjun ekalla sivulla ap tilittää: "Kiitti vinkeistä! :) turha varmaan mainita että kaveri ei ole enää kaveri. Otin vasta yhteyden myös hänen sukulaisiinsa mutta ei heitä kiinnostanut. Ja lisätään tähän vielä että onhan minulla omatkin laskut, ruoka ja päivähoitomenot.. huhhuh. Ap"

Siis ap, oletko kotiäiti vai et? Ovatko lapsesi päivähoidossa vai eivät? Uskoo ken tahtoo, mutta minä luen nyt näitä kahta viestiketjua siten, että ap itse on kalastelija. Ap on ehkä keksinyt tarinansa ja koettaa nyt huomaamatta kalastella hyväuskoisilta täältä rahaa. Näin minä uskon.

Vierailija
60/70 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialaiskirje uuessa muodossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän