Olen se joka otti 500e vippiä kaverilleen, tilanteeni nyt.
elikkä en saanut rahoja kokoon eikä kaveri maksanut. Nyt menee luottotiedot ja vauhdilla. Sohvan ja lasten sängytkin möin mutta ei auttanut. Elämäni on suoraan sanottuna nyt perseestä.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:28"] No se menee perintätoimistolle se lasku. Sovit niitten kanssa niin voit pitää lastesi sängyt. Ja vaikka ne ei käyttäs perintäfirmaa vaan pistäs ulosottoon sen, niin voit niittenki kans sopia eristä. [/quote] Näin. Ei ne suoraan ulosottoon mene vaan pyörivät pitkään perintätoimistolla keräten korkoja. Ja perintätoimiston kanssa voi sopia maksusuunnitelman. nimim. kokemusta on. [/quote] Joo täällä pyörii jokunen pikavippi perintötoimistossa varmaan kolmatta-neljättä vuotta... Ja vielä taisivat viimevuonnakin soitella haluanko tehdä maksusuunnitelman. Tietysti osa menee nopeammin eteenpäin.
[/quote]
Ja niissä nopeimmissakin menee kuukausia. Eli ihan yhtäkkiä luottotiedot eivät mene. Sillä välin ehtii vaikka sataan kertaan sopia maksusuunnitelma perintätoimiston kanssa.
Monen mielestä on ihan ok ryhtyä prostituoiduksi? :o
Ota viikonloppuhommia ja vie lapsesi kaverillesi hoitoon.
Ihan kamala ketju. Onko nämä "myy persettä" -vastaajat huoria käyttäviä miehiä vai huoraavia naisia? Jos itse myyt persettä pikkurahasta niin ei se tarkoita että kaikille tuollainen olisi normaalia toimintaa. Kukaan ei miehelle vastaisi tuollaista vaikka voishan mieskin myydä persettä. Kannattaa varmaan oma itsekunnioitus ja mielenterveys tuhota 500€ takia, altistua väkivallalle Ym. Siitähän ei lapset kärsisi mitenkään. Oletko itse sitä mieltä että äitisi olisi samassa tilanteessa pitänyt myydä itseään jottei olisi tarvinut sun nukkua samassa sängyssä äidin kanssa? Meillä lapset haluaisi nukkua äidin vieressä vaikka joka yö. Tuskin kukaan lapsi haluaisi äitinsä huoraavan, sitten kun asian ymmärtää. Paitsi av-mammat toki. Tai täällä pyörivät säälittävät lassukat joille seksi on vaan sitä että nainen antaa persettä rahasta tai ilman eivätkä voi ymmärtää miten itsensä myyminen vaikuttaa psyykeen. Ap voi olla naiivi, mutta kiltti ja hyvä ihminen kun on auttanut kaveriaan ja halunnut uskoa ihmisistä hyvää. Harvinaisuus av:lla joka täynnä itsekkäitä ja kylmiä ihmisiä jotka eivät itse auttaisi ketään ja joille jopa oma keho on vain kauppatavaraa.
Itse lainasin juuri äidilleni rahaa vaikka olen työtön yh ja hän työssäkäyvä jolla lapset muuttaneet kotoa. Ei tulisi mieleenkään toivottaa äitiä myymään itseään enkä olisi halunnut tekevän sitä silloinkaan kun olin lapsi ja meillä oli tosi köyhää. Joillain meillä on sydän, moraali ja arvomaailma jossa kaikki ei ole kauppatavaraa.
En edes ottaisi sukulaisiltani rahaa vastaan saati tuntemattomilta. Joo lapset päiväkodissa ja itse toimin päivät siivoojana.
Ap
Voitteko jo lopettaa trolliin vastaamisen. Vai vastaako AP täällä itselleen?
Mikä trolli? Jos haluaisin julkistaa kuka olen niin voisin ottaa itkun turvoittamasta naamastani kuvan, mutta en tee sitä. Uskokaa tai älkää. Ei se minun persettäni enää tässä vaiheessa kutita kun pitää selviytyä ja näyttää lapsille että äitillä on kaikki hyvin. Kiitos
Ap
AP: hae kaupungilta apua
http://www.stm.fi/toimeentulo/tuet_ja_etuudet/sosiaalinen_luototus