Oon prisman kassalla, haluatko kysyä jotain?
Kysykääs. Teen opiskelun ohella siis töitä. Tästäkin voi kysyä, jos joku miettii,miten onnistuu. Opiskelen yliopistossa.
Kommentit (47)
Oletko katsellut asiakkaita sillä silmällä?
Onko lempiasiakkaita muodostunut?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:15"]Oletko katsellut asiakkaita sillä silmällä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:15"]Oletko katsellut asiakkaita sillä silmällä?
[/quote]
[/quote]
Kyllähän sitä väistämättä tulee katsottua, jos näkee hyvännäköisen mutta olen parisuhteessa, joten ei ole tarvetta kovin syvälliseen tutkailuun.
Ei ole lempiasiakkaita, koska meillä käy niin paljon ihmisiä,ettei voi muistaa. Ikävät ja oudot tapaukset jäävät muistiin mutta ne eivät olekaan niitä lemppareita sitten.
Miksi prismoissa ei ole pikakassaa?
Mitä mieltä oot osastoille soittamisesta? Itse koin sen rasittavana ja aina kiitin vuolaasti jos asiakas oli huomannut ettei ole viivakoodia ja ottanut toisen samanlaisen tuotteen mukaan, jossa viivakoodi oli. Itsekin Prismassa kassana ollut...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:55"]-miten Ukrainan kriisi ratkeaa?
-onko kaukaisessa avaruudessa Maapallon täydellinen kopio?
-onko uudelleensyntymä ylipäätään mahdollista?
-onko puolireiteen asti ulottuva hameenhelma vielä tarpeeksi lyhyt?
-miksi Nokia ei pärjännyt puhelinvalmistajana?
-koska meillä on Joulu?
-tappaako vauhti voiman?
-onko 15 senttiä tarpeeksi?
[/quote]
Kriisi ratkeaa, kun Venäjä lopettaa omien kansalaistensa suojelun. En usko toiseen maapalloon,ainakaan ihan samanlaisena. Uudestisyntyminenkin on asia, jota en allekirjoita. Puolireiteen ulottuva hame on liian pitkä ollakseen tarpeeksi lyhyt. Nokialta loppu innovaatio. Joulu on joulukuussa. Vauhti ei tapa voimaa. Riippuu asiayhteydestä, onko 15 cm tarpeeks. Sinulle saattaa olla. -ap