Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linkitä Vallilan kuosi, josta tykkäät!

Vierailija
10.09.2014 |

Mä en tykkää Vallilan kuoseista, mutta olis kiva nähdä, millaiset puhuttelrvat muita ihmisiä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lammesta pitkine koipineen Kallion perinnemaisemassa olisi ehdottomasti saatava oma kuosi, ostaisin heti verhot keittiöön :)

Vierailija
22/34 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/1661487--malli mulla on nuo punaiset kameraverhot. tykkään kirkkaista väreistä ja retromeiningistä niin nuo uppos heti. myös se pihlajakarkki-kuvio mikä on tullut vähän aikaa sitten on tosi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lumihuntu talvella ja kelohonkaa muulloin.

Vierailija
25/34 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:50"]

Esim. tuo Lissabon-kuosi on melkein mun makuun, mutta kuitenkin joku siinä tökkää. Marimekon Esplanadi-kangas taas iskee.

Näin meillä ihmisillä on erilaiset maut! Jos joku haluaa vielä linkittää, katselen ihan mielenkiinnolla!

Ap

[/quote]

Minä taasen en tykkää Esplanadista :-) Ihan ok, mutta joku siinä tökkii.

Mutta eikö ole ihana, että on valinnanvaraa? Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne.

-Lissabonin linkannut.

Vierailija
27/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ihania!

Vierailija
28/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman sininen kelohonka on suosikki, muistuttaa paljolti lapsuuden kodin jokimaisemia :)

Vierailija
29/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:42"]

Mä olen jo vuosia yrittänyt tykätä Vallilasta, mutta mikään ei ole koskaan iskenyt. Meillä on aina Marimekkoa. Niissähän on monenlaisia kuoseja, jotka ovat tyyliltään hyvinkin samanlaisia, mutta silti joku juttu puuttuu Vallilasta. Sama Finlaysonin kanssa. Marimekosta löytyy aina, muissa kiertelen usein, enkä koskaan tule ostaneeksi mitään.

Makukysymys. 

[/quote]

Mulla on ihan sama juttu! Tykkään Marimekosta, mutta Vallila ei vain uppoa. Kävin just Keskisellä, ja siellä on piste, jossa on enemmänkin noita Vallilan juttuja, mutta mua ne eivät ollenkaan kutsu luokseen. Nyt kun katselin noita ketjussa mainittuja kuoseja oikein ajatuksella, tajusin miksi: Vallilan kuosit ovat mun makuuni liian yksityiskohtaisia. Marimekko on pelkistetympää ja graafisempaa. Samoin Marimekon kuosien väritys on usein selkeämpää, Vallilan kuoseissahan on paljon tuota liukuväripintaa.

Esim. tuo Lissabon-kuosi on melkein mun makuun, mutta kuitenkin joku siinä tökkää. Marimekon Esplanadi-kangas taas iskee.

Näin meillä ihmisillä on erilaiset maut! Jos joku haluaa vielä linkittää, katselen ihan mielenkiinnolla!

Ap

[/quote]

Itse taas tykkään Vallilan kuoseista enemmän kuin Marimekosta (ja myös enemmän kuin Finlaysonista) Suosikkeja on Kirsikka kukkii, Mon Amour ja Mandariini.

Vierailija
30/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina suuren oranssit verhot on olkkarimme helmi jo seitsemättä vuotta. Kokeilen välillä muitakin, mutta kaikki näyttää niin valjuilta ja palaan aina näihin.

Vierailija
31/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kallavesi kappana keittiössä.

http://www.kodin1.com/shop/fi/kodin1/6921894--malli

Vierailija
32/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:12"]

http://www.vallilainterior.fi/fi/product/katajanokka Katajanokka-verhot meillä on keittiössä, tosin tuossa ei ole nyt enää sitä puinaisen sävyä, mitä meilklä on, on niin vanhat verhot jo. Jos mulla joskus on lastenhuone, niin sinne tulee nämä : http://www.vallila.fi/kettukarkki-valmisverho-140-x-240-cm-punainen

[/quote]

????? Kun klikkaan tota ekaa linkkiä näytölle tulee teksti "Pääsy kielletty. Sinulla ei ole käyttöoikeuksia tähän sivustoon."

Siis MITÄ VITTUA??? Miksi Vallilan sivuille tarvitaan käyttöoikeudet??

Vierailija
33/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sekä Marimekon että Valillan kankaat ovat aika samanlaisia, sellaisia skandinaavista mukamodernia yliräikeää ja -kirjavaa. En tykkää suuresta osasta mistään.

Tuollaiset kuosit sopivat enimmäkseen vain siihen pelkistettyyn skandinaaviseen tyylliin, joko junttimaiseen "pirttimeninikiin" tai sitten siihen valkeaan haileaan moderniin mukatyylikkääseen kalustukseen.

Vierailija
34/34 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellekesä.