Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde paremmaksi; ero vai tyytyminen nykyiseen?

Vierailija
13.11.2014 |

Meillä on miehen kanssa ollut omat vääntömme parisuhteess ja hän on toistuvasti koetellut luottamustani. Nyt olen tullut pisteeseen, jossa koen, etten enää rakasta häntä. En tiedä mitä tehdä: toisaalta tuntuu, että ei tästä enää tule mitään suuria tunteita ja mietin eroa, mutta lasten takia se vaihtoehto hirvittää. En halua hajottaa perhettä. Arki sujuu ihan ok, mutta toisaalta mietin, että tätäkö se sitten on loppuelämä. Oletteko muut saaneet suhteen vielä toimimaan sen jälkeen, kun on tullut tunne rakkauden katoamisesta vai onko ainoa keino löytää vielä rakkautta erota ja etsiä uusi mies?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hän on koetellut luottamustasi? Pettänyt, valehdellut vai mitä?

Vierailija
2/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellut, juopotellut, vaikka oli luvannut ettei juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:05"]

Valehdellut, juopotellut, vaikka oli luvannut ettei juo.

[/quote]

Missä asioissa valehdellut?

Vierailija
4/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin ja oli elämäni paras päätös.

Vierailija
5/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi petti luottamuksen? Mitä vastasi?

Vierailija
6/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ettet hätiköi, jo lasten takia. Mutta jos liitto on ajautunut tuohon pisteeseen tunnetasolla ja teoissa, etkä koe olevasi onnellinen ja ero tuntuu väistämättömältä, miksi jatkaa loputtomiin. Joskus on parempi päättää suhde ennen kuin ajaudutaan suurempiin ongelmiin. Tällöin on ero on mahdollisesti sopuisampi ja voitte säilyä ystävinä. Onnettomassa suhteessa roikkumalla pilaatte toisiltanne monia mahdollisia hyviä vuosia.

Vierailija
7/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samassa tilanteessa kuin ap. Mietin että pitäisikö sitä vaan yrittää olla yhdessä siihen asti kun lapset lähellä aikuisuuden rajaa? Tuntuu ettei ole mitään yhteistä. Mies ei ole valmis yhtään hoitamaan parisuhdetta. Yritin vuosia, mutta olen siitäkin jo luopunut..Vaikeaa on.