ei rintoja
Mul on tosi pienet rinnat. Kuukautiset olivat alkamisensa jälkeen (yksi vuotokerta) kauan poissa, n. vuoden ja monta vuotta tulivat aivan miten sattuu. Nyt kaduttaa, etten tehnyt asialle jotain, vaikka tiesin että se ei taida olla ihan normaalia kuitenkaan. Liikuin aika paljon ja elämä tuntui raskaalta eli varmaan sotkin hormonitoimintaa ihan itse. Silloin en halunnut rintojen kasvavan. Oikeastaan. Halusin olla samalla kehitystasolla kuin muut.
Ikävää etten voi vedota geeneihin tässä asiassa ainakaan kokonaan.
Kohtalotovereita?
Kommentit (2)
Täällä toinen pienirintainen! Mulla aina ollut tosi pienet tissit, ennen lapsia 70a ja nyt kahden lapsen ja imetyksen jälkeen just ja just 70aa mutta oikeastaan ei rintoja ollenkaan. Ahdistaa todella paljon ja itsetunto on nollassa tämän takia. En halua harrastaa seksiä koska en tunne itseäni naiseksi vaan todella riittämättömäksi. Jos mulla vaan olis varaa niin ottaisin todellakin silikonit. En mitään luonnottomia jättitissejä vaan sen verran täytettä että tunnistais naiseksi ja vaatteet istuisivat.
Joo mulla sama tilanne. Sairastin pahaa anoreksiaa mutta nyt olen jo parantunut ja normaalipainoinen... menkat on muttei rintoja. Vituttaa