Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Kaveri vaihtoi nopeasti hyvän naisen toiseen.

Vierailija
17.08.2021 |

Kaveri oli kuukausi sitten naisensa kanssa meillä. Nyt se toi näytille jonkun uuden ihmisen. Näen heistä etteivät ole yhtään hyvä pari.

Kaveri on ollut välillä jotenkin outo noissa naisjutuissaan ja välillä ne ovat vaihtuneet kuukausittain.

Tykkäsin edellisestä ja niistä näki, että ne sopii toisilleen. Ainakin 3 vuotta ne oli yksis. Kaveri on jossain asioissa ärhäkkä ja huono ja saattanut loukata exäänsä. Kaikissa suhteissahan on ongelmia. Nyt esittää, että exässä kaikki vika ja uus tuo onnen. Olen ollut naimisissa vuosia ja sama nainen pysynyt, vaikka haasteita ja vaikeata on ollut välillä. Ollaan ne selätetty ja suhde voi taas tosi hyvin.

Mun mielestä kaveri teki virheen. Se ei osaa asettua toisen asemaan.
Miten sille voi asian esittää, että koen että nyt on tehnyt ison virheen?
Eihä asia mulle kuulu, mutta nään sen niin hyvin, että nyt ampuu itseään nilkkaan.

Naiset ja miehet mitä ajatuksia. Tiedän että ei mun asia, mutta jotain haluaisin sanoa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että mitä se tosta hommasta oikein aattelee...

Vierailija
2/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen että nyt olet tehnyt ison virheen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te muut miehet olisitte mieltä, jos joku tämmöstä teille sanoo?

Tässä vaihdettu vanha hyvä nopeasti uuteen, joka ei vaan vaikuta hyvältä ollenkaan.

Mies pakoilee omia ongelmiaan tekemällä noin.

Aloittaja

Vierailija
4/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa miestä mäessä...

Vierailija
5/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhaa hyvää ei kuitenkaan saa enää takasin, joten vaihtoehdot on olla uuden kanssa lyhempään tai pidempään. En lähtis puuttumaan.

Vierailija
6/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on miehellä flaksi kun noin helposti saa uusia naisia. Ihan kateeksi käy.

Vierailija
7/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä tiedä ihan kaikkea siitä edellisestä suhteesta, vaikka olisit kuinka hyvä kaveri.

Vierailija
8/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vanhaa hyvää ei kuitenkaan saa enää takasin, joten vaihtoehdot on olla uuden kanssa lyhempään tai pidempään. En lähtis puuttumaan.

Kyllä mä uskon, että sen vanhan kanssa voi jutella. Sinkku on kai vielä.

Ap

Vierailija
9/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noihin kannata oikein sekaantua. Kaverisi varmaan on jo huomannut, että sinä pidit hänen exästä enemmän.

Vierailija
10/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä tiedä ihan kaikkea siitä edellisestä suhteesta, vaikka olisit kuinka hyvä kaveri.

En tiedä en. Kaverin tiedän ja joskus oainaa kaasua äkkipikaisuuksissaan ja raivoaa. Muissa vika. Nainen oli fiksunolonen.

Ap

Vierailija
11/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa tilanteissa kaverina oikein voi muuta kun antaa toisen hakata päätään seinään kunnes itse tajuaa ettei siinä ole järkeä. Joskus sopivan tilaisuuden tullen ehkä johdatella keskustelua parisuhteista yleisesti siihen, että mitä tuo sun kaveri loppujen lopuksi suhteelta haluaa ylipäätään.

Vierailija
12/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Näin naisena, myös sen "ydinperheidyllin" (siis kulissin) kokeneena, en arvosta yhtään sitä miltä asiat näyttää ulospäin. Mitä sitten jos tekee valintoja sen mukaan mikä milloinkin tuntuu hyvältä? Mikä sinä olet pitkää parisuhdettasi toiselle tuputtamaan? Oikeastaan mikään ei sinkkuudessa niin ärsytä kuin nämä "kaverit" joiden mielestä heidän oma tasaisen tappava arki on se ainoa. Totesit itsekin, kaverisi olisi saanut senkin, JOS olisi halunnut. Ei halunnut. Voitko vaan suhtautua häneen ystävänä, vai oletko niitä joita ei voi tavata, kun kaikki tapaamiset tapahtuu pariskunnittain?

Vierailija
13/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noihin kannata oikein sekaantua. Kaverisi varmaan on jo huomannut, että sinä pidit hänen exästä enemmän.

Niin ehkä olin nähdessä mietteliäs. Mietin vaan, että mitähän nyt taas..

Vierailija
14/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee itse omat virheensä. Ihmettelisin kyllä, jos joku noin nopeasti esittelisi uuden heilansa.

Vierailija
15/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko se mies sen vanhan hyvänä. Ulkopuolisen on vähän vaikea arvioida, se vanha hyvä voi olla vaikka minkälainen kontrolloija tai takertuja, joka vaati, että kaikki on tehtävä yhdessä ja suhteen ulkopuolisten kanssa ei vietetä aikaa jne.

Vierailija
16/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ex-kumppanini vaihtaneen epäluotettavaan kumppaniin. Ja tiedän, että ainakin osa ex-kumppanin kavereista tajuaa tämän. Kyllähän tämä sattuu kun omat jauhopussini tunnen ja tiedän, miten olen käyttäytynyt.

Mutta ei tuolle mitään voi. Ei kannata ystävyyssuhdetta tuollaisen mielipiteen takia silti pilata. Ei kaikkea ajattelemaansa aina tarvitse ääneen sanoa.

Vierailija
17/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on exän onni, että pääsi kaveristasi.

Et voi tietää muiden suhteista mitään olematta se kuuluisa kärpänen heidän huushollinsa katossa.

Vierailija
18/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee itse omat virheensä. Ihmettelisin kyllä, jos joku noin nopeasti esittelisi uuden heilansa.

Sitä mäkin. Heti se sen tänne rahtas näytille.

Mä mietin vielä ja katon jos tulevat uudestaan.

Vierailija
19/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihan kysästä että mikäs sen edellisen naisen kanssa meni pieleen? Ja että susta heillä vaikutti olevan ainakin ulospäin hyvä suhde ja nainen vaikutti kivalta. Jos siis teillä on sellaset välit että näistä asioista voi keskustella.

Vierailija
20/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ex-kumppanini vaihtaneen epäluotettavaan kumppaniin. Ja tiedän, että ainakin osa ex-kumppanin kavereista tajuaa tämän. Kyllähän tämä sattuu kun omat jauhopussini tunnen ja tiedän, miten olen käyttäytynyt.

Mutta ei tuolle mitään voi. Ei kannata ystävyyssuhdetta tuollaisen mielipiteen takia silti pilata. Ei kaikkea ajattelemaansa aina tarvitse ääneen sanoa.

Jotain epäilyttävää tässäkin on. Tuli sellanen tuntuma tähän uuteen.

Voihan tätä seurata vierestä ja kuulostella.