Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Kaveri vaihtoi nopeasti hyvän naisen toiseen.

Vierailija
17.08.2021 |

Kaveri oli kuukausi sitten naisensa kanssa meillä. Nyt se toi näytille jonkun uuden ihmisen. Näen heistä etteivät ole yhtään hyvä pari.

Kaveri on ollut välillä jotenkin outo noissa naisjutuissaan ja välillä ne ovat vaihtuneet kuukausittain.

Tykkäsin edellisestä ja niistä näki, että ne sopii toisilleen. Ainakin 3 vuotta ne oli yksis. Kaveri on jossain asioissa ärhäkkä ja huono ja saattanut loukata exäänsä. Kaikissa suhteissahan on ongelmia. Nyt esittää, että exässä kaikki vika ja uus tuo onnen. Olen ollut naimisissa vuosia ja sama nainen pysynyt, vaikka haasteita ja vaikeata on ollut välillä. Ollaan ne selätetty ja suhde voi taas tosi hyvin.

Mun mielestä kaveri teki virheen. Se ei osaa asettua toisen asemaan.
Miten sille voi asian esittää, että koen että nyt on tehnyt ison virheen?
Eihä asia mulle kuulu, mutta nään sen niin hyvin, että nyt ampuu itseään nilkkaan.

Naiset ja miehet mitä ajatuksia. Tiedän että ei mun asia, mutta jotain haluaisin sanoa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen on nyt loppuiäksi menetetty. Mutta voithan mainita että aika nopealta toiminnalta vaikuttaa että kysy varovasti onko kaveri käsitellyt asian omasta mielestään jo, eron siis. Mutta enpä tiedä voiko tuolle muuta tehdä. Ootte miehiä niin en tiedä kuinka paljon tällaisista voisi puhua.

Vierailija
22/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kavereideni kanssa paremmin väleissä, kun en arvostele heidän naisvalintojaan tai vaihtojaan. Näin siitäkin huolimatta, että joskun on kavereiden erot harmittaneet ja joskus naisvalinnat ihmetyttäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ei oo hyvä idea arvostella kaverin valintoja. Mutta vähän voi kysyä että mitä kaveri itse miettii tästä. Aika äkkipikaiselta vaikuttaa, tuskin ihan tyhjästä tulee olo että kaverin vika se ero oli. Mutta minkä sille voi tehdä. Jokainen elää omaa elämäänsä.

Vierailija
24/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeeko se mies sen vanhan hyvänä. Ulkopuolisen on vähän vaikea arvioida, se vanha hyvä voi olla vaikka minkälainen kontrolloija tai takertuja, joka vaati, että kaikki on tehtävä yhdessä ja suhteen ulkopuolisten kanssa ei vietetä aikaa jne.

Ei kontrolloinut ollenkaan se vanha. Järkevä tyyppi. Ajan kanssa näkee mikä tää uus on vaikka vielä ei vakuuttanut. Jotain outoo siinä. En tiedä mitä. Tai ehkä sitä odotti näkevänsä sen saman tyypin kun siilon edellisellä kerralla ja tuntu siksi oudolta.

Vierailija
25/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihan kysästä että mikäs sen edellisen naisen kanssa meni pieleen? Ja että susta heillä vaikutti olevan ainakin ulospäin hyvä suhde ja nainen vaikutti kivalta. Jos siis teillä on sellaset välit että näistä asioista voi keskustella.

Joo kynkin kun jutellaan tässä.

Kyllä se sitä haukku ja sanokin syitä. Mä tiiän ton kaverin, joten en usko sen.olleen vaan.sen naisen vika. Kaverilla taas kiehunut yli ja jotakin käyny. Ärsyttää tollanen leikkiminen.

Vierailija
26/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolme vuotta olleet exän kanssa yhdessä ja keskimäärin kuukauden välein nainen vaihtunut, eiköhän toikin jo kerro jotain. Joko oli aika vaihtuakin kumppanin tai sitten jotain muuta.

Vierailija
27/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyl vahvasti projisoinnilta :D Pelkäät, että sutkin vaihdetaan uuteen onneen, kun suhteessa on ollut haasteita? Ite oon myös sen kannalla, että suhteen eteen kannattaa toistella, tehdä töitä ja ei luovuttaa, mutta olen myös sitä mieltä että kyllä uudessakin suhteessa voi aidosti ja oikeasti olla onnellinen!

Vierailija
28/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyl vahvasti projisoinnilta :D Pelkäät, että sutkin vaihdetaan uuteen onneen, kun suhteessa on ollut haasteita? Ite oon myös sen kannalla, että suhteen eteen kannattaa toistella, tehdä töitä ja ei luovuttaa, mutta olen myös sitä mieltä että kyllä uudessakin suhteessa voi aidosti ja oikeasti olla onnellinen!

Sun mielestäsi on siis normaalia, että joillakin seurustelukumppanit vaihtuvat tiheään ja pidemmän suhteen jälkeen tuodaan heti uusi näytille? Ei ainakaan omassa tuttavapiirissäni millään tavalla normaalia. Tuttavapiirini tosin koostuu psyykkisesti terveistä ja siten hyvän impulssikontrollin omaavista ihmisistä.

Vierailija
29/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestäsi on siis normaalia, että joillakin seurustelukumppanit vaihtuvat tiheään ja pidemmän suhteen jälkeen tuodaan heti uusi näytille? Ei ainakaan omassa tuttavapiirissäni millään tavalla normaalia. Tuttavapiirini tosin koostuu psyykkisesti terveistä ja siten hyvän impulssikontrollin omaavista ihmisistä.

Moni vaihtaa lennosta löydettyään uuden. Petetty ja jätetty usein niiskuttaa yksin pidempään, ellei sitten etsi lohtupokaa.

Vierailija
30/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi oli varmaan jo kateltuna ennen eroa.

Vierailija
31/43 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää uusi oli varmaan jo kateltuna ennen eroa.

En tiedä. Jotenkin tuntui, että ei ne ollut eroomassa. Jotain käynyt ja kaveri vetänyt överit. On tää uus sen Facebook kaveri ollut kai kauan. Jotenkin prullinen ilme kuvassa.

Vierailija
32/43 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmeti että ketuttaa toi uus. Ei oo mitään puhuttavaa sen kanssa. Epäsopiva pariskunta monelta kantilta.

Vierailija
33/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa etäisyyttä.

Mä en enää jaksanut katsoa yhden kaverin toilailuja, otin etäisyyttä. Hän kysyi multa syytä ja kerroin vastauksen. Muutaman vuoden päästä päälle 40 vuotiaana vihdoin rauhoittui toi isäukko.

Vierailija
34/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ala ottamaan kaverisi exään yhteyttä. Nainen ymmärtää vielä, että sinä pariutuvana miehenä sopisit hänelle paremmin. Vähän sama ongelma kaverillekin puhumisessa, jos hehkuttaisit hänen exäänsä. Aloituksen perusteella kuulostaa, että haluat koulia kaveriasi yleisesti, et juuri tietyn naisen takia.

Uudenkin naisen kommentointi "Toi ei sovi sulle" voi päätyä kuulostamaan siltä, että sinulle sopisi paremmin. Älä kommentoi kaverillesi hänen naisvalintojaan vaan keksi jotain muuta.

Vierailija
35/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nainen ollu sillo hyvä

taustalla oli paijo jotain muutta mistä et tiedä

Vierailija
36/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kaikki naiset olla vihollisia suhteen päätöksen jälkeen, jos naisten muut exät eivät sellasia ole?

Miksi joku mies raivostuu naisen aloitteellisesta erosta niin kovasti, että manaa naisen täysin huonoksi, vaikka aiemmin sanoi parhaaksi.

Vierailija
37/43 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kaikki naiset olla vihollisia suhteen päätöksen jälkeen, jos naisten muut exät eivät sellasia ole?
Miksi joku mies raivostuu naisen aloitteellisesta erosta niin kovasti, että manaa naisen täysin huonoksi, vaikka aiemmin sanoi parhaaksi.

Minun heikon impulssikontrollin omaava exäni käyttäytyi juuri noin siksi, että halusin erota fyysistä väkivaltaa sisältäneestä suhteesta. Suhde oli todella raskas miehen mustasukkaisuuden takia ja oletan, että mies purkaa pettymystään sillä, että vihaa minua aktiivisesti.

Kahteen muuhun exääni minulla on ihan normaalit ja lähinnä etäisen kaverilliset välit.

Vierailija
38/43 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ihminen tuo nainen. Ei nähdä kaverin kanssa enää.

Vierailija
39/43 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla ADHD jolla ei ole diagnoosia? Siihen sopisi tuo liiallinen hermostuminen ja ihmissuhteiden kanssa sählääminen. 

Vierailija
40/43 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero näissä usein tulee, kun tutustuvat toisiinsa.