Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Kaveri vaihtoi nopeasti hyvän naisen toiseen.

Vierailija
17.08.2021 |

Kaveri oli kuukausi sitten naisensa kanssa meillä. Nyt se toi näytille jonkun uuden ihmisen. Näen heistä etteivät ole yhtään hyvä pari.

Kaveri on ollut välillä jotenkin outo noissa naisjutuissaan ja välillä ne ovat vaihtuneet kuukausittain.

Tykkäsin edellisestä ja niistä näki, että ne sopii toisilleen. Ainakin 3 vuotta ne oli yksis. Kaveri on jossain asioissa ärhäkkä ja huono ja saattanut loukata exäänsä. Kaikissa suhteissahan on ongelmia. Nyt esittää, että exässä kaikki vika ja uus tuo onnen. Olen ollut naimisissa vuosia ja sama nainen pysynyt, vaikka haasteita ja vaikeata on ollut välillä. Ollaan ne selätetty ja suhde voi taas tosi hyvin.

Mun mielestä kaveri teki virheen. Se ei osaa asettua toisen asemaan.
Miten sille voi asian esittää, että koen että nyt on tehnyt ison virheen?
Eihä asia mulle kuulu, mutta nään sen niin hyvin, että nyt ampuu itseään nilkkaan.

Naiset ja miehet mitä ajatuksia. Tiedän että ei mun asia, mutta jotain haluaisin sanoa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa järkevä ex ei jaksanut katsella kaverisi tuittuilevaa luonnetta enää pitempään. Jos on ollut yhtä äkkipikainen myös kotioloissa niin nainen päättänyt, että nyt riittää. Ja siitä syystä kaverisi exäänsä haukkuu. Ottanut uuden siihen äkkiä ihan vaan kostoksi.

Vierailija
42/43 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa järkevä ex ei jaksanut katsella kaverisi tuittuilevaa luonnetta enää pitempään. Jos on ollut yhtä äkkipikainen myös kotioloissa niin nainen päättänyt, että nyt riittää. Ja siitä syystä kaverisi exäänsä haukkuu. Ottanut uuden siihen äkkiä ihan vaan kostoksi.

Tämä!

Kysy kaverilta mikä sen ongelma on. Ehdota terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne soutaa ja huopaa. Kamala akka. Tiesin.