Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää nuo Tinder-profiilit, muutama huomio!

Vierailija
25.08.2023 |

Ensinäkin nuo kokonaan tekstittömät profiilit tai "lisään bion kun ehdin/jaksan". Aika saamaton täytyy ihmisen olla ettei jaksa kirjoittaa edes lyhyttä esittelytekstiä. Herää kysymys miten ihmeessä kukaan haluaisi niin laiskan ihmisen kanssa parisuhteeseen.

Toiseksi, tosissaanko monet ihmiset eivät ymmärrä mitä eroa on harrastuksilla ja ajanviettotavoilla? Leffassa käyminen, Netflixin tai telkkarin katsominen, tietokonepelejen pelaaminen (kasuaalisti), musiikin kuuntelu tai koiran ulkoiluttaminen EIVÄT ole harrastuksia vaan ajanviettotapoja ja koiran ulkoiluttaminen oletusarvoista lemmikistään huolehtimista. Harrastuksella tarkoitetaan tavoitteellista ja kehittävää toimintaa eikä mitä tahansa tapoja käyttää vapaa-aikaansa.

Lisäksi ihmetyttää miten nämä kuvittelevat erottuvansa joukosta, jos ainoat "harrastukset" ovat Netflixin katselu ja koiran ulkoiluttaminen. Niin on tuhansilla muillakin.

Kaikki nämä latteudet, jotka olet kuullut sataan kertaan aiemminkin. Tai listataan asioita kuin amatööri työhakemuksessaan "olen sosiaalinen ja tulen ihmisten kanssa toimeen".

Kuvat joissa ei näy vartaloa ollenkaan. Tai hampaita, joutuu kuvittelemaan miten keltaiset ja vinksallaan ne ovat.

Ja ihmiset luulevat tuolla tavoin löytävänsä kumppanin. Huhhuh!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajan kaltaiset ihmiset siellä etsivät... jotain. Ei ihme että on vaikeaa.

Snadisti löysempi nuttura saattaisi auttaa. U

Just saying.

Vierailija
2/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelit, eli gaming, on harrastus. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pitäisi hampaiden näkyä :D Ei kaikilla näy hampaat normaalisti hymyillessä. Minun ainakin pitäisi vääntää naama melkoiseen irvistykseen, enkä usko, että se ainakaan parantaisi mahdollisuuksia.

Vierailija
4/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tekstitön profiili ja niin vain puoliso löytyi. Kävin sitä ennen muutamilla treffeillä.

Vierailija
5/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut sekä pitkällä että täysin tekstittömällä profiililla. Ei sillä ollut mitään vaikutusta. Kuvat ratkaisevat Tinderissä.

Jos jotain, kattava profiiliteksti antaa vain lisää syitä pyyhkäistä vasemmalle.

Vierailija
6/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä svaippaan vasemmalle kaikki jotka ovat tinderissä. Se on itsessään turn off että ihminen antaa tietonsa jollekin firmalle.

Vierailija
7/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit hampaat ovat kellertävän vaaleat ja aika usein vinksallaan tavalla tai toisella. Täytyy olla aika pinnallinen, jos ei tätä tajua.

Vierailija
8/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut sekä pitkällä että täysin tekstittömällä profiililla. Ei sillä ollut mitään vaikutusta. Kuvat ratkaisevat Tinderissä.

Jos jotain, kattava profiiliteksti antaa vain lisää syitä pyyhkäistä vasemmalle.

Täällä kasvoton kuva ja pitkä teksti ja paljon naisia

Vierailija
9/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kuva hampaista olisi paras?

Vierailija
10/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kasvoton kuva ja pitkä teksti ja paljon naisia

Eikö edes hampaat näkyneet?

Vierailija
11/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videopelit, eli gaming, on harrastus. M28

Aloituksessa puhuttiinkin kasuaalista pelaamisesta. Ei se ole harrastus että silloin tällöin pelaa jotain.

Vierailija
12/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökhtainen suosikkini: yksi kasvokuva ja toisena kuvana jotain mitä sattuu. maisemakuva, kuva eläimestä, pelkkää tyhjää... mitä kukaan tekee sillä toisella kuvalla? joo toinen kuva on pakko lisätä, mutta eikö tosiaan löydy kahta eri kuvaa itse henkilöstä?

Vierailija
13/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimpia red flagejä on kun tyyppi ei kykene sanomaan, mitä oikeastaan hakee Tinderistä. 

Ei ole kiirettä mihinkään, mutta jos sovimme yhteen, sinusta voi tulla elämänkumppanini, vaikka en pane pahakseni, vaikka löytäisin täältä kavereita liirum laarum jne jne

Tyypillistä miehille. Kun todellisuudessa halutaan vaan seksiä.

Vierailija
14/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pahimpia red flagejä on kun tyyppi ei kykene sanomaan, mitä oikeastaan hakee Tinderistä. 

Ei ole kiirettä mihinkään, mutta jos sovimme yhteen, sinusta voi tulla elämänkumppanini, vaikka en pane pahakseni, vaikka löytäisin täältä kavereita liirum laarum jne jne

No yksi mies kirjoitti, että oikeasti haluaisi parisuhteen, mutta ei uskalla laittaa sitä bioon, koska joku voi ottaa sen liian vakavasti... Siis anteeksi mitä? Ilmeisesti nykyaikana luullaan että parisuhde on synonyymi kihloihin menemiselle toisilla treffeillä. Ei mikään ihme että pysyvät sinkkuna.

Vierailija
15/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottiinko ennen, että mitä ollaan hakemassa, kun löydettiin discosta joku jonka kanssa iltaa vietettiin ja ehkä treffit sovittiin? Eikö se jäänyt nähtäväksi?

Vierailija
16/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun profiilissa on omakanta otteen lisäksi kuva minulle tehdystä kalynoskopiasta.

Naiset jonottaa luokseni pääsyä parijonossa.

Rumimmille en anna edes vuoronumeroa.

Vierailija
17/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi mies kirjoitti, että oikeasti haluaisi parisuhteen, mutta ei uskalla laittaa sitä bioon, koska joku voi ottaa sen liian vakavasti... Siis anteeksi mitä? Ilmeisesti nykyaikana luullaan että parisuhde on synonyymi kihloihin menemiselle toisilla treffeillä. Ei mikään ihme että pysyvät sinkkuna.

Kävin tinderistä yhden mimmin kanssa ihan kasuaalisti kahvilla. Olin rehellisesti kertonut että asun toisella puolella Suomea, olen paikkakunnalla käymässä ja etsin ainoastaan kivaa juttuseuraa sille illalle.

Noh, kivaa oli jutella ja kahvitella, ei siinä.

Erotessamme nainen sanoi jotain tyyliin "en mä sun kanssa naimisiin aio... VIELÄ, HEH HEH..."

Siitä alkoi puhelimitse vainoaminen ja raivoaminen kun en vastannut hänen lemmenkutsuunsa..

Todellakin täytyy olla varovainen mitä kirjoittaa bioon, aina ei se varovaisuuskaan auta...

M82

Vierailija
18/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä lueta bioja. Mullakin luki yhessä vaiheessa että ei miestä jolla on tatuointeja tai joka tupakoi kun itselleni ne on turn off. Silti jatkuvasti tuli viestiä että haittaako kun mulla on tatskoja? No eivät olleet lukeneet bioa ollenkaan. Laittaa vaan kaikki oikealle. Tosi turha sovellus.

Vierailija
19/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottiinko ennen, että mitä ollaan hakemassa, kun löydettiin discosta joku jonka kanssa iltaa vietettiin ja ehkä treffit sovittiin? Eikö se jäänyt nähtäväksi?

Sinusta tosi freesiä tuhlata naisten aikaa tai hyväksikäyttää niitä seksiin?

Vierailija
20/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin aikanani vain niistä kenellä oli jotain fiksua sanottavaa esittelytekstissään. Ja asetukseni olivat sellaiset, että näyin vain niille joista olin itse ensin tykännyt.

Nykyään olen tinderdeittini kanssa naimisissa ja 2 lasta.