Muillakin outo ja sairas olo muutaman viikon jälkeen koronan tehosterokotteesta?
En tiedä miten selittäisin mutta tässä nyt mennyt muutama viikko tehosterokotteesta ja täytyy myöntää että en ole kyllä terve. Ihmeelinen väsymys, mitään ei jaksa ja kaikki pelkää puurtamista. Haluaisi olla vaan sohvalla koko ajan. Päähän koskee välillä. Lihaksiin koskee ja mahakin outo. Ei kuitenkaan flunssan tai mahataudin oireita. Sellainen yleisvoimattomuus ja sairas olo. Voihan tämä olla muutakin mutta sopii ajallisesti tehosterokotteen ottamisen jälkeiseen aikaan.
Kommentit (522)
Olen ottanut ihan ok mielellä kaksi ekaa rokotusta enkä saanut kovin kummoisia oireita niistä. Kolmatta en silti aio enää koskaan ottaa vaikka olen monisairas. Tai itse asiassa juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään koronaa ei edes ole! Teitä on juksattu, ette osaa katsoa tilastojakaan ettekä katso sairaalalukuja.
Olet siis sitä mieltä, että 4.4 miljoonaa ihmistä on kuollut luulotautiin?
Ei tuohon lukuun voi yhtään luottaa, ennen kuin kuolinsyyt on tarkistettu. Luku on joka tapauksessa nyt liioiteltu. Ja silti vähäinen, verrattuna siihen, kuinka paljon influenssa yleensä tuottaa nopeita kuolemia. -eri
Kenties influenssa tai korona ja sen jälkitautiin kuoleminen on helpompaa, kuin syöpä ja pitkä saattohoito...
Molemmat puolikoomassa, mutta jälkimmäinen yleensä kestää kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut ihan ok mielellä kaksi ekaa rokotusta enkä saanut kovin kummoisia oireita niistä. Kolmatta en silti aio enää koskaan ottaa vaikka olen monisairas. Tai itse asiassa juuri siksi.
Kolmas nyt olisi silkkaa hypokondriaa.
Mutta 2 rokotetta joka vuosi pitäisi olla valmis ottamaan, jos tautia pelkää. Tai sosiaaliset seikat.
Toisella rokotteella keho todella kyykytetään: "et ole varautunut!!!" Piikkiproteiini on kehossa kuin täi tervassa... joidenkin keho uupuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kasvoi sarvet molempien korviene viereen ja lisäksi häntä pakaroiden yläpuolelle. Vähän harmittaa, lääkäri sanoi vain, että kyseessä on kosmeettinen haitta, eli jos haluaisi korjata niin pitäisi maksaa yksityisellä puolella maltaita poistosta :(
Entä aivot?
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihme sydämentykytyksiä n. 6 viikkoa ekan piikin jälkeen. En taida uskaltaa ottaa toista...
Rokotteiden sivuvaikutukset ilmenevät yleensä melko pian rokotteen saamisen jälkeen.
Miksi oletat, että sydämentykytykset johtuivat rokotteesta?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kasvoi sarvet molempien korviene viereen ja lisäksi häntä pakaroiden yläpuolelle. Vähän harmittaa, lääkäri sanoi vain, että kyseessä on kosmeettinen haitta, eli jos haluaisi korjata niin pitäisi maksaa yksityisellä puolella maltaita poistosta :(
Tuo kaikki osoittaa, että rokote toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaikki osoittaa, että rokote toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihme sydämentykytyksiä n. 6 viikkoa ekan piikin jälkeen. En taida uskaltaa ottaa toista...
Rokotteiden sivuvaikutukset ilmenevät yleensä melko pian rokotteen saamisen jälkeen.
Niin, yleensä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään koronaa ei edes ole! Teitä on juksattu, ette osaa katsoa tilastojakaan ettekä katso sairaalalukuja.
Olet siis sitä mieltä, että 4.4 miljoonaa ihmistä on kuollut luulotautiin?
Ei tuohon lukuun voi yhtään luottaa, ennen kuin kuolinsyyt on tarkistettu. Luku on joka tapauksessa nyt liioiteltu. Ja silti vähäinen, verrattuna siihen, kuinka paljon influenssa yleensä tuottaa nopeita kuolemia. -eri
Höpön löpön.
Influessaan on esim. jenkeissä kuollut vuosittain 30 000 - 60 000 ihmistä, covid-19:ään puolestaan jo yli 600 000 ihmistä pandemian aikana.
Tuolle "kuolemat tilastoidaan väärin" -väitteelle ei ole juuri lähteitä kuulunut, varsinkaan sillä tasolla, että luvun voisi olettaa olevan täysin pielessä.
Mulla nyt mieletön väsymys ja flunssanoireita kun 2, rokotteesta 2 viikkoa. En tiedä onko asioila yhteyttä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yleensä. -eri
Kai sinä nyt kuitenkin tajuat, että rokotteen saamisen jälkeen voi tapahtua vaikka mitä?
Voin vaan kuvitella antivaxxer-urpoja, joille iskee ripuli vuonna 2023. "Arvansin! Covid-rokote aiheuttaa ripulia vuosien viiveellä! Kuvitelkaa kuinka moni vanhus on jo ehtinyt kuolla tämän takia??? Eikö kukaan ajattele lapsia!"
Sain maanantaina rokotteen ja eilen illalla ja yöllä kroppa, lihakset ja nivelet olivat kuin jyrän alle jääneet. Melkoiset kivut. Nyt on helpottanut, mutta olo on vielä heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas nyt olisi silkkaa hypokondriaa.
Mutta 2 rokotetta joka vuosi pitäisi olla valmis ottamaan, jos tautia pelkää. Tai sosiaaliset seikat.
Toisella rokotteella keho todella kyykytetään: "et ole varautunut!!!" Piikkiproteiini on kehossa kuin täi tervassa... joidenkin keho uupuu siihen.
Millä tavalla kolmannen rokotteen ottaminen, jos sellaista suositellaan, olisi luulotautista?
Toisen Pfizerin jälkeen noin viikon päästä alkoi valtava väsymys ja alaselän kivut. Huonovoitisuutta jatkui ainakin viikon verran.
Monella influenssarokotteen ottajalla oli samanlaisia mutta lievempiä oireita, kuin influenssassa. Se on ihan normaalia ja siten monen keho toimii. Voin kyllä vakuuttaa, että influenssan sairastaminen ei kannata, se on karsea kokemus. Korona on useimmille paljon lievempi, kuin influenssan sairastaminen mutta ne, jotka saavat jo rokotteesta ikäviä oireita, voivat lohduttautua sillä, että koronan sairastaminen olisi sitten kertaluokkaa karseampaa tai jopa fataalista.
Mulle tuli jo ekan rokotuksen jälkeen järkyttävä päänsärky, pahoinvointi ja korkea kuume, myös imusolmukkeet turposivat niin, ettei ikinä ole käynyt vastaavaa. Ja tämä siis tuli noin kolmen viikon kuluttua rokotuksesta. Ihan selvästi sivuoireet. Koronatesti oli negatiivinen. Sitä voi asiantuntijat puhua mitä tahansa, mutta totuus on että kukaan ei tiedä juurikaan mitään viruksesta.
Jos koronarokotteesta ei tule mitään oireita, kertoo se lääkärin mukaan vain siitä, ettei vasta-aineita muodostu lainkaan tai niitä muodostuu heikonlaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aikaisempien rokotteiden kyllä. Mutta miten voit sanoa noin, kun ylipäätänsäkin rokotteiden kehittämiseen saattaa mennä kymmenenkin vuotta? Mutta ei, koronarokote on tietenkin poikkeus. Totuus nyt vain on se, ettei kukaan tiedä täysin rokotteen haittavaikutuksista tai ylipäätänsä sitä mitä koronan sairastaminen saattaa aiheuttaa. Miksi pitää teeskennellä tietävänsä?
Onko haittavaikutuksia enemmän, kuin tapauksia, joissa tauti tuntuu sietämättömältä?