Muillakin outo ja sairas olo muutaman viikon jälkeen koronan tehosterokotteesta?
En tiedä miten selittäisin mutta tässä nyt mennyt muutama viikko tehosterokotteesta ja täytyy myöntää että en ole kyllä terve. Ihmeelinen väsymys, mitään ei jaksa ja kaikki pelkää puurtamista. Haluaisi olla vaan sohvalla koko ajan. Päähän koskee välillä. Lihaksiin koskee ja mahakin outo. Ei kuitenkaan flunssan tai mahataudin oireita. Sellainen yleisvoimattomuus ja sairas olo. Voihan tämä olla muutakin mutta sopii ajallisesti tehosterokotteen ottamisen jälkeiseen aikaan.
Kommentit (522)
Ei mulla ole mitään oireita, mutta en myöskään ryypännyt neljää viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koronan jo sairastanut voi saada rokotteesta voimakkaita oireita?
Sukulainen sairasti taudin keväällä pahana, joutui sairaalaankin. Nyt tuli käsky rokotteelle, kun reilu puoli vuotta on kulunut sairastamisesta. Kerrottiin, että ei ole enää vasta-aineita, kun taudista noin pitkä aika ja siksi rokote on tärkeää ottaa. Kävi ottamassa viime viikolla rokotteen ja tuli tosi sairaaksi siitä. Otti yhteyttä rokotteen antopaikkaan ja kerrottiin, että ne oireet johtuu siitä, että kehossa on niin paljon vielä vasta-aineita. Vähän ristiriitaista mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tarkoittaa vain sitä, että rokote toimii. :)
Tämä on kumma kommentti! Tätä kuulee ammattilaisten ja tavan kansan suusta.
Itse en ole ottanut tätä k-rokotetta, mutta KAIKKI muut kansallisen rokotusohjelman mukaiset - vanhat ja turvalliset ja hyväksi havaitut - rokotteet (+ ylimääräistäkin) eikä minulla ole tullut IKINÄ mitään oireita näistä rokotteista. Ei minkäänlaista!
Pitäisikö siis ajatella, että ne EIVÄT OLE auttaneet? Olivatko nämä rokotteet siis
olleet täysin turhia!Tuskin.
Vetääkää "jokin" päähänne te tämän "rokote toimii" -mantran jauhajat, koska en suostu uskomaan, että rokotteeni eivät olisi toimineet!
Ei tämä ihan näin mene. Jos rokotteesta saa oireita, tarkoittaa se sitä, että henkilöllä on hyvä vastustuskyky, sillä oma elimistö hyökkää rokotetta vastaan. Rokotehan on laimenettua virusta.
Näin tietämätöntä porukat siis on, jopa rokotetta puolustuvat.
mRNA koronarokotteet EI TODELLAKAAN ole heikennettyä virusta. Niissä on viruksen pintaproteiinin valmistusohje, joka viedään elimistöön ja tämä on se mRNA teknologia joka on uusi.
Ainot koronarokotteet joissa on heikennettyä virusta on Kiinalainen Sinovac ja ties joku muu. Suomen Pfizer ja Moderna eivät tällaisia ole.
Joten älkääpä nyt pask88 puhuko.
Vierailija kirjoitti:
Just tän takia mua vtuttaa että painostettiin ottamaan rokote jota en halunnut. Työn takia pakko matkustaa mutta enimmäkseen Suomessa niin työnantaja "suositteli" eli painosti ottamaan rokotteen. Samoin ihan kaikki tutut ja sukulaiset kyselivät koko ajan, että olethan rokotettu ja milloin seuraava rokote. En osaa valehdella joten sanoin etten ole rokotettu, niin jatkoivat painostamista.
Ja nyt luen uutisia miten rokotetuille tulee tilastollisesti enemmän ja pahempia oireita kuin koronan sairastaneille. Jes.
Luoja että vtuttaa. Ei todellakaan tee mieli ottaa toista piikkiä.
Itsellä sama, jouduin käymään lääkärissä kahdesti ensimmäisen rokotteen jälkeen, jossa kuitenkin tehtiin kunnon tutkimukset. Vähän huolestuttaa, että toisen tehosteen jälkeen tarvitaan vielä kolmas, kun ensimmäisestäkin meni kuukausi toipua. Onneksi ei mitään pysyviä haittoja kuitenkaan! :/
Mulla on aina omituinen ja huono olo. Rokote ei muuttanut asiaa. En enää tiedä millainen on normaali olo.
Ajatelkaa jos tama on totta:
Nobelisti vaitti, etta korona on man maid. Hivia ja coronaa yhdessa.
Pcr testit nyttavat kaussiflunssankin positiivisena eli koronana.
Eli tosiasiallinen leviaminen olisikin ollut ne tapaukset, jotka joutuivat sairaalaan ja kuolivat tai taistelivat kuukausikaupalla tautia vastaan.
Heita ei 7miljardista ollut montaa.
Mutta rokote sisaltaa sita samaa mita tauti, eiko. Eli hivia ja coronaa.
Nyttehan tauti on hyvin saatu levitettya 90% vaestosta parhaimillaan joissakin maissa.
Ei olisi outoa etta on heikko olo piikin jalkeen.
Mutta tama nyt oli tallaista hapuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
d dimeeri toimii alta viikon
kukas lekuri se ennusti että rokotetut kuolee kolmessa vuodessa pois erilaisiin veritulppiin
Niin, että lähes 31.7 % (tämän hetkinen rokotustilanne) maailman väestöstä kuolee veritulppiin. Kun rokotukset on saatu päätökseen asianmukaisesti, niin voisiko pahimmillaan koko maapallon väki kuolla veritulppiin tai ainakin 75 % väestöstä. Aika jännäksi menee.
Jotkut ovat puhuneet miljardin olevan sopiva väkiluku maapallolle. Itse arvioisin että vähempikin riittäisi pienelle porukalle lokoisaan elämään ilman kaiken kärventävää painekupolia.
Tulisi kyllä jännä maailma, kun jäljelle jäisi vain foliohattuilevat hopeaveden lipittäjät ja niin monisairaat, ettei rokotetta pystyneet ottamaan.
Onneksi itseni rokote vie ennen tuota dystopiaa.
No jos jaljelle jaa vain foliohatut ja hihhulit niin oliko ne niinkaan foliohattuja, pikku lammas?
Luulen, etta flunssan keskella on virus, joka on kamala ja jotta ei tulisi hysteriaa isketaan kaikille piikki vakisin. Maapallo pyorii edelleen ja elama jatkuu.. ainkakin enemmistolla.
Vierailija kirjoitti:
Joko Suomessa saa tehosterokotteita eli kolmatta rokotetta? Täällä alkaa ehkä joulukuussa saamaan tehosterokotetta.
Kyllä huomaa, että tämä koko ketju on taas organisoidut rokotusvastaisten kokoontumisajot!
Tyypit peukuttavat alaspäin, siis alaspäin, kun kerrot tosiasian.
Rokotevastaisille ei mikään ole niin kauheaa kuin se, että joku kirjoittaa tosiasioita. He haluavat elää valheissaan ja taistella rotusta vastaan kaikenlaisilla valheillaan.
Tehosterokotuksia ei vielä tehdä.
Kakkosrokotukset sujuvat oikein mukavasti. Omaa kokemustakin on ja todella ongelmaton homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Suomessa saa tehosterokotteita eli kolmatta rokotetta? Täällä alkaa ehkä joulukuussa saamaan tehosterokotetta.
Kyllä huomaa, että tämä koko ketju on taas organisoidut rokotusvastaisten kokoontumisajot!
Tyypit peukuttavat alaspäin, siis alaspäin, kun kerrot tosiasian.
Rokotevastaisille ei mikään ole niin kauheaa kuin se, että joku kirjoittaa tosiasioita. He haluavat elää valheissaan ja taistella rotusta vastaan kaikenlaisilla valheillaan.
Tehosterokotuksia ei vielä tehdä.
Kakkosrokotukset sujuvat oikein mukavasti. Omaa kokemustakin on ja todella ongelmaton homma.
:D niin rokotetut uskovat omaa valhettaan ja levittavat propagandaa, vaikka miten loisi faktoja poytaan.
Eiku miten se nyt menikaan :○
Mä olen viikonliopusta alkaen ollut aivan flaatti. Eli jo valmiiksi, kun huomenna on toisen rokotuksen vuoro. Mahdanko edes huomata eroa olossani, kun nyt jo on tällasta. Noh, käsi ei ole kipeä. Se varmaan tähän lisäksi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Samat oireet. Diagnoosi: syysflunssa. Kuinka yllättävää syyskuun tullessa lähemmäs, eikö vain? :)
Ei kaikki johdu koronasta tai rokotteesta!
Meillä oli myös koko perhe kuumeessa muutaman päivän, ei ollut koronaa testin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen sairasti taudin keväällä pahana, joutui sairaalaankin. Nyt tuli käsky rokotteelle, kun reilu puoli vuotta on kulunut sairastamisesta. Kerrottiin, että ei ole enää vasta-aineita, kun taudista noin pitkä aika ja siksi rokote on tärkeää ottaa. Kävi ottamassa viime viikolla rokotteen ja tuli tosi sairaaksi siitä. Otti yhteyttä rokotteen antopaikkaan ja kerrottiin, että ne oireet johtuu siitä, että kehossa on niin paljon vielä vasta-aineita. Vähän ristiriitaista mun mielestä.
Uusimpien Naturen artikkelien mukaan sairastetusta koronataudista voi saada T-soluimmuniteetin vuosiksi tai jopa loppu iäksi. T-soluilla on virus muistissa, vaikka vasta-aineita ei veressä enää olisikaan.
Mulla ei ole mitään vastaavaa oireilua ja kaksi rokotetta olen ottanut. Sattumaa vaan.
Ei mitään oireita kenelläkään lähikaveripiirissä ekasta eikä tokasta. 12 hlöä, iältään 46-52 v.
Pieni, vähäinen pistospaikan kipeys ei tässä oo laskettu oireiksi, koska se nyt vaan tulee neulalla pistämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kertoi ruotsalainen parikymppinen nainen, joka oli sairastanut koronan ennen rokotusta. Rokotteesta pahemmat oireet kuin itse taudista.
eikö näille rokote kela tuille vastaisille voi perustaa omat sivut siellähän voivat aikansa kehua itseään ja sitten kanssa toverit kehuvat kun on kuollut.
Mulle ei ikinä nouse kuume flunssassa, mutta rokotuksen jälkeen kohta viikon kuumetta 😢
Vierailija kirjoitti:
Mitään koronaa ei edes ole! Teitä on juksattu, ette osaa katsoa tilastojakaan ettekä katso sairaalalukuja.
Olet siis sitä mieltä, että 4.4 miljoonaa ihmistä on kuollut luulotautiin?
Ap kuvaili lomaputken jälkiseuraukset.