Muillakin outo ja sairas olo muutaman viikon jälkeen koronan tehosterokotteesta?
En tiedä miten selittäisin mutta tässä nyt mennyt muutama viikko tehosterokotteesta ja täytyy myöntää että en ole kyllä terve. Ihmeelinen väsymys, mitään ei jaksa ja kaikki pelkää puurtamista. Haluaisi olla vaan sohvalla koko ajan. Päähän koskee välillä. Lihaksiin koskee ja mahakin outo. Ei kuitenkaan flunssan tai mahataudin oireita. Sellainen yleisvoimattomuus ja sairas olo. Voihan tämä olla muutakin mutta sopii ajallisesti tehosterokotteen ottamisen jälkeiseen aikaan.
Kommentit (528)
Mulla meni koko keho jo ekasta piikistä sekasin, niin enempää en ottanu.. onneks!
Onneksi en lähtenyt tuohon ihmiskokeeseen mukaan. En ymmärrä teitä jotka siihen lähditte... lääkekoe jonka vaikutuksista ei mitään tietoa. Nyt nähdään miten te rokotetut olette jatkuvasti sairaana. Minä, rokottamaton viimeeksi flunssassa 2 vuotta sitten. Kannattiko?
Mulla on kaikki ikäisilleni annetut. Elän eikä mikään terveydessäni ole muuttunut kuten ei muillakaan tutuillani. Muisti on hyvä enkä ole zombi kuten kuulemma muutuimme. Pää muutenkin kunnossa päinvastoin kuin noilla pelkääjillä.
Flunssa viimeksi 2016. 81 v.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en lähtenyt tuohon ihmiskokeeseen mukaan. En ymmärrä teitä jotka siihen lähditte... lääkekoe jonka vaikutuksista ei mitään tietoa. Nyt nähdään miten te rokotetut olette jatkuvasti sairaana. Minä, rokottamaton viimeeksi flunssassa 2 vuotta sitten. Kannattiko?
Siis elätkö sä oikeessa elämässä vai noilla kriittisten palstoilla päivät netissä.
Mulla viimeksi flunssa 2016. Ei edes psyykkisiä pelkoja, oireita ja uskomuksia.
Vierailija kirjoitti:
En ole sairastellut kertaakaan korona rokotteen otettuani.
Silmälin noita 2021 juttuja. Aika soopaa siellä on haettu ulkomaisilta lääkefirmojen vastaisilta sivuilta.
Jokainen kuolee kolmen vuoden sisällä. Noh, ei ihme jos kuolisin, olenhan jo yli 80.
Mutta nääkö luulee olevansa kuolemattomia, helppo on ihmisten mieliin propagandalla vaikuttaa.
Ymmärrän kyllä näitä edelleen pakokauhuisia somekirjoittelijoita jos suomalainenkin lääkäri selittää että rokotteissa oli erilailla ajastettuja. Pisin ajastus 10 vuotta.
Mielenterveys olisi kullanarvoinen asia kaikille.
Ja noista sydämistä, mieheni kuoli äkilliseen sydänkohtaukseen 2014.
Päivitystä keltään? Hienoa tietysti jos mennyt ohi toisilla
-ketjua nostanut