Tapailemani mies vei minulta kondomeja...?
Olen tuntenut miehen pari kuukautta. Olimme miehen luona yötä eilen ensimmäistä kertaa ja käytimme minun hankkimia kondomeja. Hänellä olisi itselläänkin ollut niitä ja näin ne itsekin, vaikka omien sanojensa mukaan vihaa kondomin käyttöä. Seuraavana aamuna hän oli ottanut minulta muutaman kortsun ja tunkenut ne lompakkoonsa. Sanoi minulle jotakin asiasta, kun katsoin hänen lompakkoaan toisesta syystä. Ihmettelin vähän asiaa, mutta annoin olla. Aloin tässä vasta kunnolla miettiä asiaa ja se ihmetyttää. Miksi mies teki niin?
Kommentit (35)
Siis miten tilanne päättyi oikein? Kysyit että onko nää mun kortsuja, se sanoin että on - mitä sitten tapahtui? Kai sä kysyit että miksi sä otit ne, ja pyysit palauttamaan välittömästi?
Nyt on taas hyvä tilaisuus opetella rajojen vetoa ja itsensä puolustamista tällaisissa tilanteissa. Opettelet pitämään puolesi, niin et jää miesten tossun alle jatkossakaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:43"]
Tarvii varmaan muuallakin kortsuja?
[/quote]
Miksei käyttäisi niitä omiansa... Kuka tekee jotakin tuollaista.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:43"]
Tarvii varmaan muuallakin kortsuja?
[/quote]
Miksei käyttäisi niitä omiansa... Kuka tekee jotakin tuollaista.
ap
[/quote]
Niin kova menekki näköjään, että parempi säästää jos saa ilmaseks joltain panolta niitäkin.
Jos siltä alko olemaan kortsut vähissä ja ajatteli vähän säästää rahulia viemällä sun kortsuja. :) onko hyväkin pano?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:50"]
Jos siltä alko olemaan kortsut vähissä ja ajatteli vähän säästää rahulia viemällä sun kortsuja. :) onko hyväkin pano?
[/quote]
Oksettaa...
ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:50"]
[/quote]
Oksettaa...
ap
[/quote]
Ai niin hyvä pano.
No kerro nyt ap meille että vieläkö te käytätte niitä sen sulta pöllimiä kortsuja.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:19"]Oli syy mikä tahansa niin on OUTOA katsoa toisen lompakkoon. Yhtä outoa kuin varastaa kondomeja. Mistä tiesit että ovat sun ostamia jos kerran olet nähnyt että hänellä on niitä omasta takaa? Muutenkin tämä juttu ontuu. Näit että miehellä oli aiemmin samoja kortsuja mutta mies ei myöntänyt koska ei tykkää kortsuista mutta sä ostit samoja teidän yhteiseen käyttöön. Mitä kortsuja viimeksi käytitte jos kerrran ette niitä joita miehellä olit nähnyt ja joita hän kielsi omistavansa?
[/quote]
Paska