Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sitoo enemmän kuin avioliitto - olen toista mieltä.

Vierailija
09.09.2014 |

En ymmärrä miksi uskottelette itsellenne tuollaista. Lapsen hankinta EI sido lapsen vanhempia yhteen, vaan se avioliitto sitoo. Mistä tiedän? Omien lasteni isä ei halunnut sitoutua minuun.. Ei vaikka tulin raskaaksi. Hän siis totesi ettei halua mennä koskaan naimisiin. No, esikoinen syntyi, teimmepä toisenkin lapsen. Esikoisen ollessa 5v mies kertoi että lapset ovat parasta hänen elämässään, mutta hän ei halua jakaa elämäänsä kanssani. Jätti kaikki tavaramme minulle, muutti toiselle paikkakunnalle. Näin häntä viimeksi marraskuussa 2006. Lapsia hän tapaa n. joka toinen viikonloppu, ja lapset siinä samalla hoitavat mahdollisten allekirjoitusten hakemiset ym. Puhelimessa puhuimme muistaakseni viimeksi vuoden 2013 alussa, sähköposteissa hoidamme vain lasten asioihin liittyvät paperit ym. Mies on avioitunut ja lapsilla on hänen kautta sisarpuoli. En ole miehen suvun kanssa tekemisissä, eikä hän minun.
Olin naiivi, ja minusta te mammat jotka uskotelette että lapsi sitoo teidät mieheen olette naiiveja. Ketään ei saa pakottaa naimisiin, se on aivan yhtä naiivia. Mutta jos kumppanilla ei ole halua sitoutua teihin (vaikka lapsiin olisikin) niin myöntäkää se itsellenne. Minä tein sen liian myöhään ja loppupeleissä lapseni joutuivat siitä maksamaan - osaltani toki minäkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Eli lapsen saaminen sitoo väkisin, avioliitossa halutaan sitoutua. Ellei sit pakoteta naimisiin, jolloin sekin sitoo. Katsokaas kun SITOMINEN on vastentahtoista, sitoutuminen vapaaehtoista. Eli sitokaa vaan se miehenne lapsella! Paskoja äitejä olette imo, lapsi raukka toimii syntymästään asti pelinappulana.

Vierailija
22/23 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:12"]Mutta miksi aina ajatellaan niin, että kun minulla ei mennyt niin, ei mene muillakaan. Miksi ap:n ajattelee näin yksipuolisesti. Mielestäni minä ja meidän perhe ollaan ihan eri asia kuin ap:n tai kenenkään muun perhe täällä.
[/quote]

Lokerointi on välttämätöntä järkevän keskustelun aikaansaamiseksi. myöntäisit sinäkin että yleensä ne jotka julistavat että lapsi sitoo enempi kuin avioliitto ovat reppanoita usean lapsen äitejä joilla ei juurikaan elämänhallintataitoja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:36"]

Ja mikä saa sinut uskomaan, että avioliitto olisi muuttanut mitään?

Enkä oikein ymmärrä, miksi mies pitää sitoa johonkin.

[/quote]

Jos mies vakuuttelee, että haluaa olla yhdessä ja kun sanot, että no mennään naimisiin sitten ja mies sanoo, ettei halua, haluan olla yhdessä muuten vaan ja sitten sinä sanot, että haluan pysyvän kumppanin, joten lupaatko olla minun kanssani vaikkei avioiduta niin jos mies siihen sanoo joo, niin sen jälkeen hänet saa minun puolestani sitoa siihen vaikka lapsella.

Mitäs sanoi joo, jos ei sitten ymmärtänyt että nainen haluaa että mies sitoutuu.

Tuollainen mies koittaa vain säästää kakkua (varauloskäyntiä suhteesta jos parempaa tuleekin eteen) ja syödä sen (elää sitoutuneena). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan