Noloja pierukokemuksia? :D
Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".
Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD
Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :)
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:19"]
Pierasin kerran ap:n äidin naamalle! mutta ikävästi valui samalla kakkaa perseestä. Oli noloa! :( Mutta oli oikein sille varmaan palstallakin oleilevalle MIESVIHAAJALLE!
[/quote]
Ap.
Minusta tämä ei kyllä ollut hauska ja toivon ettei minua tunnisteta, mutta pieraisin esikoisemme ristiäisissä kun paikalla olivat lapsen kummit miehen suvusta, jotka tapasin about kolmatta kertaa. Rentoja nuoria ihmisiä, mutta silti mua vain hävetti. Ehkä hieman huvittavaa oli se, että pystyin olemaan tilanteessa aivan pokkana.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 02:33"]
Minusta tämä ei kyllä ollut hauska ja toivon ettei minua tunnisteta, mutta pieraisin esikoisemme ristiäisissä kun paikalla olivat lapsen kummit miehen suvusta, jotka tapasin about kolmatta kertaa. Rentoja nuoria ihmisiä, mutta silti mua vain hävetti. Ehkä hieman huvittavaa oli se, että pystyin olemaan tilanteessa aivan pokkana.
[/quote]
Siis paikalla oli vasta tämä kummipari.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:47"]Olin pari viikkoa sitten jatkamassa iltaa erään miehen kanssa kotonani, josta sitten päädyttiin sänkyyn. Seksin jälkeen nukahdimme, ja tunsin vatsassa kuplivan jo ennen koko sessiota, kuten aina alkoholia nautittuani. Hetken päästä heräsin omaan, todella kovaääniseen ja pitkään pieruun, ja huomasin, että olipa mieskin hereillä kun havahduin unesta. Todella noloa!!!!!
Mies ei kuitenkaan sanonut mitään, enkä minäkään, esitin nukkuvaa ja hänkin vain käänsi kylkeään :D tapasimme kuitenkin vielä viikko tuon jälkeen ja pidämme muutenkin vielä yhteyttä, joten katastrofia ei ilmeisesti tapahtunut, vaikka vähän hävettää vieläkin.
En vaan voi sille mitään, että aina muutaman lasillisen tai oluen jälkeen pierettää ihan valtavasti! :(
[/quote]
No ei se tuollaisesta haisulista vaimoa ota.
Kerran bussipysäkillä oli tylsää ja pieraisin ripulit housuun. Oli pakkasta ja ruikuli jäätyi nopeasti.
Töissä. Mulla tais tippua jotain lattialle ja, kun nostin sen niin pörähti. Työkaveri seisoi mua vastapäätä ja katsoi hetken silmiin. Katseesta näki, että kuuli, mutta ei sanonu mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:36"]
Balettitunnilla teimme hyppysarjoja kulmasta kulmaan, kukin vuorotellen. Hyppysarjassa oli noin 5-7 hyppyä, ja jokaisella kerralla kun tulin hypystä alas pieraisin niin että sali raikui; prööt prööt prööt prööt prööt ja prööt. Yritin hillitä pörinää ja laskeutua mahdollisimman kevyesti maahan siinä onnistumatta. Jotenkin otteeni herpaantuu siitä hämmennyksestä ja koko kehoni muuttui löysäksi spagetiksi. Piereväksi löysäksi spagetiksi. Tanssinopetteja laittoi musiikkia kovemmalle kesken sarjan, mutta ei se tilannetta enää pelastanut. Ai kauhea.
[/quote]
tais olla pillupieruja? niitä ei pysty pidättää.
Tapahtui jo yli kymmenen vuotta sitten. Oli melko uus poikaystävä ja hän nuoli minua tiedätte kyllä mistä. Istuin sohvalla jalat ylhäällä ja sitten tuli sellanen tuhu. Poikaystävää tais jopanaurattaa vaikka just nenä eessä.
ei olla enää yhdessä, mutta ei johdu tästä tapauksesta :D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 15:15"]Tämä tapahtui erään baaripanon kanssa. Mies nuoli minua seksin jälkeen kun en saanut orgasmia. No, en ollut koskaan saanut niin hyvää suuhoitoa sinne ja tunsin todella rajun orgasmin lähestyvän. Siinä sitten voihkiessa ja koko vartalon täristessä jäykkänä menetin sulkijalihaksen hallinnan kokonaan just orgasmin hetkellä niin ilmoille pääsi ihan järjetön töräys :D Mies pelästyi ja repesi helvetinmoiseen nauruun, samalla kun minä huudan ja tärisen ja häpeän aivan saatanasti samalla saaden orgasmin... Mies ei pystynyt hillitsemään itseään, niin minä aivan nolona jäin vain makaamaan kun mies hehottaa jotain "EIPÄ OO ENNEN TULLUT TÄLLÄISTÄ VASTAAN"
[/quote]
Mahtavan hauska juttu, mutta... etkö suojaa itseäsi satunnaisten kumppanien kanssa?
Mulla on yhdet kengät, jotka saattavat päästää pieruääniä, kun ilma menee sopivasti pohjan ja paljaan jalkapohjan väliin. Toimiston käytäviä kävellessäkin on joskus näin käynyt.
Meillä oli ollu kavereiden kesken leffailta ja pistetty just nukkumaan. Majoittavan kaverin yksiön mitat oli aika rajalliset joten loppujenlopuks me pötköteltiin siinä kaikki yhdessä isossa kasassa lattialla. Mun maha oli vähän varoitellut olevansa sekaisin (olin vetänyt mässyä aika urakalla) mutta ajattelin että menee ohi jos pistän nukkumaan. Saatiin sitten kaikki unenpäästä kiinni kunnes itse herään aivan helvetin kovaääniseen ja pitkään rynkkypieruun ja niin oli heränneet kaikki muutkin :D kesti hetki ymmärtää että se lähtee musta ja olin kuolla häpeään, mutta sitten tajusin mikä haju tuli vielä kaupan päälle niin olin NIIN valmis tekemään seppukun siinä paikalla... Koko kämppä siis hais valehtelematta ihan kuolemalta, kaverit nauro ku viimeistä päivää ja koitti tuuletella. Luojalle kiitos että olivat kuitenki parhaimpia ystäviä niin ei ollut ehkä niin paha :D nykyinen seurustelukumppaninin oli tuossa joukossa ja tykkää välillä muistutella tapahtuneesta...
Mieheni kertoi, että ollessaan nuori kadetti hän oli kerran vähän hienommissa iltajuhlissa, jossa daamitkin olivat tyylikkäinä pitkissä iltapuvuissa. Seurustellessaan pienessä ihmisryhmässä päästi hänen vieressään seissyt neito yllättäen oikein kuuluvan pöräyksen. Kaikki seurueessa hiljenivät ja mieheni sanoi: "Suokaa minulle anteeksi.".
Oltiin puolitutussa porukassa reissussa ja käveltiin yhdessä kaupungin nähtävyyksiä katselemassa. Vatsassa kiersi ja päätin jättäytyä hiukan muusta porukasta jälkeen. Olin katsonut jalkakäytävällä sopivan kohdan, jossa ei ollut vastaantulijoita eikä takanakaan seurannut kukaan. Jäin yksikseni muka räpläämään kännykkääni ja päästelin siinä samalla paineita. Muuten meni ihan hyvin, mutta kohdalleni pysäköidyssä autossa olikin joku sisällä ja takapuoleni kohdalla oli ikkuna auki. Tuli kiire takaisin matkakumppaneiden seuraan...
Olin ollut viettämässä iltaa mieheni jäädessä kotiin. Puolenyön aikaan päätin itsekin suunnata unten maille - tai oikeastaan yritin tiedustella mieheltä, josko haluttaisi harrastaa erä vaakamamboa. Mieheni oli kovin väsynyt joten tällä kerralla minua ei lykästänyt. No, en asiasta pahoittanut mieltäni vaan päätin vielä näprätä kännykkää ennen nukkumaan menoa. Yhtäkkiä aivastin ja samalla minulta pääsi ihan VALTAVAN kovaääninen pieru - ääni oli kuin tykinlaukaus. Säikähdin vähän itsekin ja aloin kikattaa ihan hervottomasti niin että koko sänky tärisi. Miestä ei silloin naurattanut kun halusi nukkua, mutta kuittaili kyllä seuraavana päivänä - ja edelleenkin silloin tällöin asiasta :D Ei kuitenkaan kovin nolo juttu ollut, sillä todistajana oli ainoastaan oma mieheni mutta ihan hauska tarina silti! :D
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:32"]
Mieheni kertoi, että ollessaan nuori kadetti hän oli kerran vähän hienommissa iltajuhlissa, jossa daamitkin olivat tyylikkäinä pitkissä iltapuvuissa. Seurustellessaan pienessä ihmisryhmässä päästi hänen vieressään seissyt neito yllättäen oikein kuuluvan pöräyksen. Kaikki seurueessa hiljenivät ja mieheni sanoi: "Suokaa minulle anteeksi.".
Mahtava mies!
[/quote]
Näin ensimmäistä kertaa entistä säätöäni. Olin ajanut 11 tuntia kaverini kanssa kyseiselle paikkakunnalle ja jo koko automatkan pieretti hirveästi. Pääsin miehen luokse ja nukkumaan mennessä mua alkoi pierettää taas ihan sairaasti. No, olin ilmeisesti juuri nukahtanut kun heräsin hirveään töräykseen... Mieskin heräsi siihen. Ei sen jälkeen sitten tapailtu tämän miehen kanssa... Lopetti yhteyden pitämisen siihen iltaan :D
Itse olen myös kerran pieraissut kun poikaystävä nuoli, kyllä siinä molempia nauratti ja itseäni hävetti silloin, jälkikäteen ei mitenkään erikoinen juttu.
Samaisen poikaystävän seurassa olen töräytellyt alkuaikoina unissani melkoiset pierut, itsekin herännyt kesken unien ja huomannut miehen selailevan vieressä puhelinta. Esitin vain nukkuvaa joka kerta.