Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira vastaa keskikokoista autoa saastuttajana. Miten naisena suhtaudut että koirasi tuhoaa ilmaston lähes täydellisesti?

Vierailija
17.08.2021 |

Miten on

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koiraa eikä autoa, joten en naisena suhtaudu asiaan mitenkään. Osoita kysymyksesi mun yläkerran miehelle, sillä on kaksi isoa koiraa.

Vierailija
102/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on naisien harrastuksia ja autot on miesten harrastuksia niin koirat on hyviä ja autot pahoja

Kyllä tosi iso osa vapaa-ajan palveluskoiraharrastajista on miehiä. Samoin ammatillisesti koirat ovat enemmän miesten kuin naisten juttu, poliisia ja puolustusvoimia myöten.

Autot taitaa mennä aika tasan, en usko että ajokorttien määrissä on sukupuolista jakautuneisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saastuttamista tässä maailmassa enää on? Älypuhelimet ja netti on sen luokan juttu, että millään ei ole enää mitään väliä. Koira on yksi vähimmistä pahoista tässä maailmassa.

Vierailija
104/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koiraa eikä keskikokoista autoa. Eikä junttia miestä, joka saastuttaa enemmän kuin nainen.

Voisit mennä lääkäriin ja saada apua. Mutta mieluummin lässytät paskaa ja syrjäydyt. No, itse valitsit.

Tekstisi paljastaa karulla tavalla, miksei ole miestä. Onnea itsesi kanssa...

Vierailija
105/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin koira kuin mies

Vierailija
106/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisena suhtaudun niin, että antaa koirani tuhota, koska en ole lapsia tehnyt, joilla on huomattavasti suurempi hiilijalanjälki kuin koiralla. Ajelen hybridillä ja tosi vähän. Mieheni kulkee julkisilla tai pyörällä. Meidän perheen hiilijalanjälki on taatusti keskivertoperhettä pienempi. Pitäiskö ottaa toinen koira?

Vierailija
107/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden koiran yli kun ajaa vuodessa, niin voi perustella oman autoilunsa, koska työssäkäynti ei kelpa perusteeksi.

Vierailija
108/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuh, wuh?

Koska-mä-voin?

Vierailija
109/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän huvittavaa jos vegaanilla on miniatyyrihevosen kokoinen hurtta joka syö kilotolkulla lihaa joka päivä. Koirat myös levittävät varmaan koronaa siinä kuin ihmisetkin.

Vierailija
110/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ostaisin ison auton, että voisin kuljettaa takana keskikokoisia koiriani. Väestönkasvu on suurempi ongelma kuin harrastekoira tai auto.

Vierailija
111/125 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koiraa eikä keskikokoista autoa. Eikä junttia miestä, joka saastuttaa enemmän kuin nainen.

Voisit mennä lääkäriin ja saada apua. Mutta mieluummin lässytät paskaa ja syrjäydyt. No, itse valitsit.

Tekstisi paljastaa karulla tavalla, miksei ole miestä. Onnea itsesi kanssa...

Hän ei sanonut, ettei hänellä olisi mitään miestä. Hän sanoi, ettei hänellä ole naista saastuttavampaa junttimiestä. Elämä on valintoja.

Vierailija
112/125 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
113/125 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on hyödyllinen, koira ei.

Helppo valita kummasta luopua jos tarve tulee.

Hauvelista en luovu!

Vierailija
114/125 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on suurin saastuttaja. Olet täysin hyödytön. Et ole koskaan tehnyt töitä elättää kelatuilla, ja av palstalla aamusta iltaan keksit tämmöisiä typeriä aloituksia.

Vierailija
115/125 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelu on kyllä tästä otsikosta erittäin lievä ilmaisi. Ei se ole koira, ei minun eikä kenenkään muun, joka koko ilmaston tuhoaa.

Jotain suhteellisuudentajua nyt, aloittajahenkilö!

Vierailija
116/125 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on hyödyllinen, koira ei.

Helppo valita kummasta luopua jos tarve tulee.

Kun koira on työssä ja ansaitsee osan talouden tuloista käyttäen hajuaan, koen koiran hyvinkin hyödyllisenä.

Vierailija
117/125 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Vierailija
118/125 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koiraa eikä autoa, joten en naisena suhtaudu asiaan mitenkään. Osoita kysymyksesi mun yläkerran miehelle, sillä on kaksi isoa koiraa.

Naisten mielipiteet kiinnostaa erityisesti!

Vierailija
119/125 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi keskikokoista metsästyskoiraa ja kaksi isoa maasturia isoilla bensamoottoreilla. Kummatkaan ei tuhoa ilmastoa millään lailla. 

Vierailija
120/125 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten sinä MIEHENÄ siihen suhtaudut? Koska erityisesti MIESTEN ajatukset ja suhtautuminen KIINNOSTAA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän