Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut ei osaa vaan olla

Vierailija
17.08.2021 |

Yks tuttu on koko ajan jossain - reissussa, tapahtumassa, poikaystävällä, mökillä ja yleensä jonkun kanssa. Aina pitää käydä jossain, jos ei muuta niin syömässä tai leffassa. Ei koskaan oo kotona, varsinkaan yksin ei tunnu siellä viihtyvän. Nyt hankkinu sinne kaiken maailman eläimiä varmaan siksi ettei tuntuisi olevan yksin. Silti jättää eläimet usein kotiin yksin kun on poikaystävän luona. Mistä tämmöinen kertoo ettei yhtään osata rauhoittua ja olla vaan, aina joku härdelli päällä? Mietin että pelottaako omien ajatusten ja tunteiden kohtaaminen niin paljon että on paettava?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun määritelmäsi on ettei osaa. Mitä jos vaan ei halua? Toiset nyt vaan ovat yltiösosiaalisia ja nimenomaan HALUAVAT olla muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
2/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun määritelmäsi on ettei osaa. Mitä jos vaan ei halua? Toiset nyt vaan ovat yltiösosiaalisia ja nimenomaan HALUAVAT olla muiden ihmisten kanssa.

No onpa sitten verbinä osata tai haluta niin ei se silti tuota mun pointtia ymmärtääkseni muuta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa olla yksin. Kehittymätön.

Vierailija
4/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen.

Vierailija
5/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus

Vierailija
6/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP huolehtii muitten elämästä?

Ihan älytöntä.

Kaikki olisi maailmassa niin paljon paremmin, jos jokainen huolehtisi vain omista asioistaan.

Vierailija
7/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse juuri pienessä leikkauksessa, ja suositus oli että lepäisin sen yhden päivän. Aloitin kuitenkin entisöimään huonekalua, hioin, maalasin ym.

Minä nimenomaan rentoudun sillä että teen jotain, mietiskelen kyllä koko ajan kaikenlaista.

Teot on täysin eri asia kun ajatukset, ette te voi tietää mitä kyseinen henkilö ajattelee.

Typerimmät ihmiset aina olettaa kaikenlaista!

Vierailija
8/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa olla yksin. Kehittymätön.

Kehittymättömiä olette te jotka kuvittelette tietävänne mitä muut ajattelee 😂

Vierailija
9/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin tiedän yhden tällaisen mamman. Sen lisäksi, että joka ikinen vapaa hetki tekee/vierailee/tapaa niin hän myös raportoi kaikesta faceen. Ihan kuin asiaa ei olisi tapahtunut ollenkaan jos sitä ei ole faceen raportoitu. Sen lisäksi kärsii unettomuudesta, mutta ei ilmeisesti ymmärrä, että tuolla levottomalla jatkuvalla liikehdinnällä on luultavasti asian kanssa yhteys.

Vierailija
10/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkin tiedän yhden tällaisen mamman. Sen lisäksi, että joka ikinen vapaa hetki tekee/vierailee/tapaa niin hän myös raportoi kaikesta faceen. Ihan kuin asiaa ei olisi tapahtunut ollenkaan jos sitä ei ole faceen raportoitu. Sen lisäksi kärsii unettomuudesta, mutta ei ilmeisesti ymmärrä, että tuolla levottomalla jatkuvalla liikehdinnällä on luultavasti asian kanssa yhteys.

Etkä sinä tajua miksi sinulla on niin paha olo, miten negatiivinen muiden haukkuja olet ja sitten vielä raportoit kaikesta tänne. Urpo!

Vierailija
11/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan käsitöistä kuvia someen - positiivinen asia.

Sinä haukut muita keskustelupalstalla - negatiivinen asia.

Voi raukkaa.

Vierailija
12/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse juuri pienessä leikkauksessa, ja suositus oli että lepäisin sen yhden päivän. Aloitin kuitenkin entisöimään huonekalua, hioin, maalasin ym.

Minä nimenomaan rentoudun sillä että teen jotain, mietiskelen kyllä koko ajan kaikenlaista.

Teot on täysin eri asia kun ajatukset, ette te voi tietää mitä kyseinen henkilö ajattelee.

Typerimmät ihmiset aina olettaa kaikenlaista!

Minä tarkoitan aloituksellani eri asiaa kuin mitä sä kuvasit. Tuollainen tekeminen ja puuhastelu on varmasti rentouttavaa ja saa ajateltua asioita. Itse puhun sellaisesta että kun ei ole lainkaan yksin tai vaikka rauhoittuisikin jonkun harrastuksen kautta mutta yhtä hössötystä eikä minkäänlaista pysähtymistä. Ap

Vierailija
13/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermosto varmaaan jonka voii lamauttaa vaikka hermomyrkyilllä kuten alkoholilla.

Vierailija
14/21 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä henkilöt sellaisia, joille tulee heti aivan jäätävän tylsää, jos ei jatkuvasti tapahdu jotain tai joku ole äänessä. Itseni on parasta pysyä kaukana sellaisista, koska olen täysin erilainen ihminen.

Vierailija
15/21 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut niin, että tekee minunkin puolesta. Ihailen kyllä näiden ihmisten energiaa. Minä voin tehdä yhden asian viikossa ja sen jälkeen olen seuraavan vuoden eristynyt omiin oloihini ja puhki koko tapauksesta. Niin olen tk eläkkeellä enkä tee oikeastaan yhtään mitään, paitsi kotityöt ja viihdyn vallan mainiosti.

Vierailija
16/21 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaiski olla paikallaan,  tai että mieli ei  laukkais ainakaan tuhatta ja sataa kokoaikaa.

Pakko tehdä jotain jos haluaa että aivot rentoutuu.

Vierailija
17/21 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hommaa itselleen eläimiä kotiin seuraksi, eikä siltikään ole siellä, niin kyllä kysymys on siitä, ettei osaa. Tai sitten on vaan harvinaisen tyhmä ja välinpitämätön tapaus, joka ottaa lemmikkejä sillä ajatuksella, että ovat kotona sitten jatkuvasti keskenään yksin.

Nämä näitä henkisesti rajoittuneita ihmisiä. Ei ole mitään sisäistä elämää, niin on pakko täyttää se muualta tulevilla ärsykkeillä.

Vierailija
18/21 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain on , ei saa mitään aikaan. Aikaansaamisen ilo on palkitsevaa ja energisoivaa.

Vierailija
19/21 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset uskoo, että eletään vain kerran. Silloin kannattaa elää.

Vierailija
20/21 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PTSD. Ei pahasti traumatisoituneena kykene olemaan levollisessa mielentilassa, koska ne traumat ajaa ihmistä jatkuvasti levottomuuteen. Esim tällä videolla on poliisin töissään pahasti traumatisoitunut mies, hän ei pysty edes istumaan rauhassa paikallaan vaan hytkyy koko ajan. Tyypillistä traumatisoituneen hytkymistä.