ostettiin pojalle eilen rippijuhliin puku, paita,solmio, kengät ja vyö, hintaa näille tuli hiukan vajaat 500E
luultavasti nämä kuitenkin ehtivät olla päällä ainoastaan pari kertaa, ennekuin jäävät pieniksi.
Paljonko tällaisesta setistä voi pyytää, kun sen myy eteenpäin, jos täysin uudenveroisessa kunnossa?
Kommentit (105)
Oikeastiko löytyy niin junttia porukkaa Suomesta, että käyttävät juhlissa lyhythihaista kauluspaitaa? Laadukas miesten puuvillapaita on todella hengittävä myös kesällä. Tuosta alhaisempaa pukeutumista juhlissa en edes viitsi kommentoida kun se on täysin trollia jo.
Pidän rapujuhlat ensi viikon viikonloppuna. En ole edes kutsuun kirjoittanut pukukoodia (etikettivirhe tapahtui tänä vuonna) onneksi kaikki ymmärtävät niiden olevan juhla ja sinne ei tulla missään arkisissa temineissä. Tai ainakaan omassa ystäväpiirissä. Miehillä on puku täysmittaisten hihojen kanssa ja naisilla jokin klänninki sekä kauniit kengät. Rippijuhlat olisivat juhlat joihin laitetaan kaunis mekko ja korkokengät sekä nätti kaupaus että kaunis kenkiin sopiva pikkulaukku. Olisi aivan absurdi ajatuskin saapua vähemmin pukeutuneena. Minulla yksistään juhlamekot maksavat sen 600€ ylöspäin.
Turha näin kallista ottaa yhden kerran takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö käy koskaan juhlissa jos pojalla ei ole ennestään pukua ja haluatte myydä heti pois?
Ehkä joillekin juhlien tarkoitus on muualla kuin pukeutumisessa?
Näin on. Häihin ja hautajaisiin vaan farkuissa ja crocseissa. Juhlien tarkoitus on muualla kuin pukeutumisessa.
(Kaikenlaiset pöntöt älyttömyyksiään huutelevatkin!)
Mikä hautajaisissa tai häissä muuttuu, jos sinne menee farkuissa ja crocseissa? Vainaja pysyy vainajana ja pari tuskin peruu häitä.
Siksipä menen nykyisin häihin pukeutuneena valkoiseen pitkään leninkiin. Se sopii minulle, monet kehuvat asun kauneutta eikä hääpari ole vielä kertaakaan perunut häitään, vaikka olen jopa morsianta upeammassa asussa paikalla. Tärkeintähän ei ole pukeutuminen etiketin mukaan vaan hauskanpito.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko löytyy niin junttia porukkaa Suomesta, että käyttävät juhlissa lyhythihaista kauluspaitaa? Laadukas miesten puuvillapaita on todella hengittävä myös kesällä. Tuosta alhaisempaa pukeutumista juhlissa en edes viitsi kommentoida kun se on täysin trollia jo.
Pidän rapujuhlat ensi viikon viikonloppuna. En ole edes kutsuun kirjoittanut pukukoodia (etikettivirhe tapahtui tänä vuonna) onneksi kaikki ymmärtävät niiden olevan juhla ja sinne ei tulla missään arkisissa temineissä. Tai ainakaan omassa ystäväpiirissä. Miehillä on puku täysmittaisten hihojen kanssa ja naisilla jokin klänninki sekä kauniit kengät. Rippijuhlat olisivat juhlat joihin laitetaan kaunis mekko ja korkokengät sekä nätti kaupaus että kaunis kenkiin sopiva pikkulaukku. Olisi aivan absurdi ajatuskin saapua vähemmin pukeutuneena. Minulla yksistään juhlamekot maksavat sen 600€ ylöspäin.
Mutta osaatko sinä vastata siihen olennaisimpaan kysymykseen:
Miksi?
Meillä käytti kaikki kolme poikaa samaa pukua aina kun pääsivät ripiltä. Sitä paitsi ainahan sen voi myydä torissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö käy koskaan juhlissa jos pojalla ei ole ennestään pukua ja haluatte myydä heti pois?
Ehkä joillekin juhlien tarkoitus on muualla kuin pukeutumisessa?
Näin on. Häihin ja hautajaisiin vaan farkuissa ja crocseissa. Juhlien tarkoitus on muualla kuin pukeutumisessa.
(Kaikenlaiset pöntöt älyttömyyksiään huutelevatkin!)
Mikä hautajaisissa tai häissä muuttuu, jos sinne menee farkuissa ja crocseissa? Vainaja pysyy vainajana ja pari tuskin peruu häitä.
Siksipä menen nykyisin häihin pukeutuneena valkoiseen pitkään leninkiin. Se sopii minulle, monet kehuvat asun kauneutta eikä hääpari ole vielä kertaakaan perunut häitään, vaikka olen jopa morsianta upeammassa asussa paikalla. Tärkeintähän ei ole pukeutuminen etiketin mukaan vaan hauskanpito.
Niin. Jos vaatteet ovat tärkein asia häissä, en näe kovin pitkää tulevaisuutta sille liitolle. Minulle häät on rakkauden juhla.
Jostain kumman syystä ne konfirmaatiossa arkisesti pukeutuneet ei yleensä menesty elämässä. Niillä on surkeat geenit, huono lapsuus, hankalaa koulussa jne. Joku perhehän ne on semmoisiksi kasvattanut, ettei mikään tunnu missään, arki on samanlaista eikä juhla siitä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite ostin Kekäleestä viimekuussa solmion, lyhythihaisen kauluspaidan, pikkutakin ja housut, sekä viereisestä kenkäkaupasta kengät. Tuli mun 50-vuotis syntymäpäivien takia ostettua. Paketille tuli hintaa yht. 360€, alennushinnoin.
Noi menee nyt sitten vuosia eteenpäin.Lyhythihainen kauluspaita on etikettimoka joka paikassa.
Voi kuule. Ei ole minun omien syntymäpäivien vietossa etikettien kanssa niin justiinsa. Ei niitä missään eliitin suihkuseurapiireissä pidetty.
Mä ostin pojalle rippipuvun torista. Tiger of swedenin puku ja ted Bakerin kengät. Maksoin noista varmaan satasen yhteensä.
Menee veljelle ensi vuonna ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä ne konfirmaatiossa arkisesti pukeutuneet ei yleensä menesty elämässä. Niillä on surkeat geenit, huono lapsuus, hankalaa koulussa jne. Joku perhehän ne on semmoisiksi kasvattanut, ettei mikään tunnu missään, arki on samanlaista eikä juhla siitä eroa.
Ja lähde tälle tilastolle oli mikä? Oma mutu ja halu päästä sanomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on hulluja. Painetaan niska limassa hommia, jotta saadaan turhakkeita.
Asiallisen pukeutumisen saa kyllä edullisemmin ja kestävämminkin. 500 €:n kertakäyttöisyydellä tuhottu taas maailmaa.
tämä! Ennenmaailmassa sitä rippipukua pidettiin loppuelämä, tänä päivänä täysin turhake.
Lyhythihainen kauluspaita on kyllä tosijuntin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Joko sinä osaisit perustella, että miksi näin olisi? Mikä siitä paidasta tekee juntin ja millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Pidän rapujuhlat ensi viikon viikonloppuna. En ole edes kutsuun kirjoittanut pukukoodia 8(etikettivirhe tapahtui tänä vuonna) onneksi kaikki ymmärtävät niiden olevan juhla ja sinne ei tulla missään arkisissa temineissä. Tai ainakaan omassa ystäväpiirissä. Miehillä on puku täysmittaisten hihojen kanssa ja naisilla jokin klänninki sekä kauniit kengät. Rippijuhlat olisivat juhlat joihin laitetaan kaunis mekko ja korkokengät sekä nätti kaupaus että kaunis kenkiin sopiva pikkulaukku. Olisi aivan absurdi ajatuskin saapua vähemmin pukeutuneena. Minulla yksistään juhlamekot maksavat sen 600€ ylöspäin.
Jäisi kyllä osallistumatta noihin teidän juhliin jos ei rapujakaan voi syödä kun pukupäällä. jestas mitä paskaa. Onneksi ei omassa ystäväpiirissä tarvi juhlissa pönöttää jossain puvuisss ja mekoissa. kaikki saa osallistua juuri niinkun haluaa ja kukaan ei katso pahalla.
Ostin meidän pojalle H&M:n alesta mustan pikkutakin ja suorat housut sekä mustat kengät. Ei maksanut paljoa eikä harmittanut kun eivät hetken kuluttua enää mahtuneet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on hulluja. Painetaan niska limassa hommia, jotta saadaan turhakkeita.
Asiallisen pukeutumisen saa kyllä edullisemmin ja kestävämminkin. 500 €:n kertakäyttöisyydellä tuhottu taas maailmaa.
tämä! Ennenmaailmassa sitä rippipukua pidettiin loppuelämä, tänä päivänä täysin turhake.
Ennenmaailmassa ihmiset ei kait rippikoulun jälkeen kasvaneet pituutta ja leveyttä yhtään senttiäkään. Samanlaisia laihoja luikkuja kuollessaan kuin ripille päästessäänkin. Jos mun rippipuku olisi yhä olemassa, niin nyt sitä olisi yhtä turha sovittaa päälleen kuin vauvana ollutta potkupukuakin.
Itse tarkistan aina etiketin Ettei vahingossa ostettua 32% kossua vaan38%
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan muodin luoja? Mikä sinäkin olet sanomaan, miten kenenkin tulee pukeutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän rapujuhlat ensi viikon viikonloppuna. En ole edes kutsuun kirjoittanut pukukoodia 8(etikettivirhe tapahtui tänä vuonna) onneksi kaikki ymmärtävät niiden olevan juhla ja sinne ei tulla missään arkisissa temineissä. Tai ainakaan omassa ystäväpiirissä. Miehillä on puku täysmittaisten hihojen kanssa ja naisilla jokin klänninki sekä kauniit kengät. Rippijuhlat olisivat juhlat joihin laitetaan kaunis mekko ja korkokengät sekä nätti kaupaus että kaunis kenkiin sopiva pikkulaukku. Olisi aivan absurdi ajatuskin saapua vähemmin pukeutuneena. Minulla yksistään juhlamekot maksavat sen 600€ ylöspäin.
Jäisi kyllä osallistumatta noihin teidän juhliin jos ei rapujakaan voi syödä kun pukupäällä. jestas mitä paskaa. Onneksi ei omassa ystäväpiirissä tarvi juhlissa pönöttää jossain puvuisss ja mekoissa. kaikki saa osallistua juuri niinkun haluaa ja kukaan ei katso pahalla.
Joo. En minäkään osallistuisi tuon mulkun rapujuhliin, vaikka maksaisi satasen jokaiselta läsnäolominuutilta. Täälläkin on kaikenlaista narsistia huutelemassa niitä omia "viisauksiaan". Jutut, mitä täälläkin lukee, on niin /c:stä. Kun itse ei pidä jostakin vaatteesta, niin lyttää sen täysin maan rakoon haukkuen sen junttien vaatteeksi ja kieltää kaikkia käyttämästä tuota kyseistä ykkösinhokkiaan. "Kun MINUN mielipiteeni on koko maailman mielipide!"
No soita 09-1211, pyydä sieltä neuvoja.