Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa-Halleista ei saa Tom of Finland-postimerkkejä

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kauppias saa valita mitä myy. Jos mulla olisi kauppa tai kioski en taas myisi mitään pelkästään uskonnollista lehti tai kirjamateriaalia. Asiasta kolmanteen, kärkkäiseltä en löytänyt liukkaria enkä nähnyt kortsujakaan. Omistajat ilmeisesti vanhollislestadiolaisia? Tosin voi olla, että ei vain osunut silmään. Savukkeita siellä kuitenkin myydään infopisteessä. Halpa-hallissa ja kärkkäiseltä ihmetyttää se että myydään kuitenkin kaikenlaista jousipyssyä ja rambopuukkoa joita tällaisessa maassa kuitenkin käytetään uhitteluun ja machoiluun. Vai näilläkö ne hihhulimiehet pitävät vaimon ja jälkikasvun kristillisellä polulla. Sinänsä minulla ei ole mitään sitä vastaan myydään oikeita metsästysvarusteita. Mutta kolmenkymmenen euron ilmakivääri, minijalkajouset millä saa aikaan pahaa jälkeä, mutta ei niillä varmaan saa edes metsästää...

Vierailija
42/104 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 10:37"]Eihän sieltä saa kortsuja tai kaljaa eikä edes tupakkaakaan. Myös myyjäksi pääsemisen edellytyksenä tuntuu olevan herätysliikkeeseen kuuluminen.
[/quote]

Otappa asioista selvää ennenkuin alat täällä pätemään ja puhumaan paskaa. Ainakin oman paikkakunnan hhssa myydään kortsuja. Tiedän myös työntekijöitä, jotka on siellä töissä, ilman että kuuluvat mihinkään herätysliikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Kai kauppa saa valita itse, mitä myy.

Vierailija
44/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muissakaan kaupoissa usein ole kuin yhtä vaihtoehtoa rullalta(kukkia tms.). Pitää postista hakea, jos haluaa tietyn arkin.

Vierailija
45/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kannanotto homoja vastaan, vaan kannanotto asiakkaiden puoletsa.

Vierailija
46/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy hihhuleiden puodeissa ostoksilla.

Vierailija
47/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:15"]Se ei ole kannanotto homoja vastaan, vaan kannanotto asiakkaiden puoletsa.
[/quote]No ei kai asiakkaiden silti niitä pakko olisi ostaa, vaikka Halpa-Halli myisikin?

Vierailija
48/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:08"]

http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/372741/Halpa-Hallista-ei-saa-Tom-of-Finland-postimerkki%C3%A4

Mitä mieltä?

[/quote] kamalaa!

Vierailija
49/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:15"]

Se ei ole kannanotto homoja vastaan, vaan kannanotto asiakkaiden puoletsa.

[/quote]

Ja Ku Klux Klan ei ole mustia vastaan, vaan valkoisten puolella.

Vierailija
50/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:08"]

So? Kai kauppa saa valita itse, mitä myy.

[/quote]

Kyllä. Kauppa saa valita itse, mitä myy. Ja asiakas saa valita itse, asioiko kaupassa.

Vierailija
51/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältäkään S-marketista saa kuin sellaisia 1lk:n kukkamerkkejä. BOIKOTTIIN MOISET HOMOFOBISET KAUPAT!!!! (tätähän sä ap hait takaa)

Vierailija
52/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä taida saada peräpukamalinimenttiä, marsuja tai leikkuupuimureitakaan. Syrjintää!

Vierailija
53/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hakenut mitään boikottia, mutta kolmessa Halpa-Hallissa on posti, ja kyllä postista pitäisi saada ostaa mitä postimerkkejä haluaa. Mun mielestä on vähän outoa, vaikka Halpa-Halleihin olen tottunut koko ikäni, eikä haittaa ettei saa kaljaa ja tupakkaa kun niitä en osta, joskus on häirinnyt että ei saa vaikka iltapäivälehteä tai jotain jonka olisin halunnut, on pitänyt sen takia käydä toisessakin kaupassa.

ap

Vierailija
54/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit. Siis kuka oikeasti enää jaksaa vastustaa homoja. Homofoobikot on ihan helvetin tyhmiä.

Vierailija
55/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, sehän on vaan postimerkki.

Vierailija
56/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:33"]

Aika erikoista, sehän on vaan postimerkki.

[/quote]

Se on postimerkki, joka varmasti tullaan myymään loppuun niistä kaupoista, joissa merkkiä on saatavilla.

Vierailija
57/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä kannanotto, eivät ole asiallisia postimerkkejä. En vastusta niitä minkään homoteeman takia, mun mielestä jotkut bikinibeibe postimerkit eivät myöskään olisi asiallisia. Lehdessä oli kuva näistä postimerkeistä ja yhdessä oli paljas perse. En tykkää.

Vierailija
58/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:36"]

Mun mielestä hyvä kannanotto, eivät ole asiallisia postimerkkejä. En vastusta niitä minkään homoteeman takia, mun mielestä jotkut bikinibeibe postimerkit eivät myöskään olisi asiallisia. Lehdessä oli kuva näistä postimerkeistä ja yhdessä oli paljas perse. En tykkää.

[/quote]

Eli koska sinä et tykkää paljaasta perseestä, et sallisi minun saavan ostaa tuotetta, jossa on paljas perse? Perseen myyminenhän ei ole sinulta pois, mutta jos tuotetta ei valikoimassa ole, se on minulta pois.

Vierailija
59/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, halpa-hallilla on jotain homoja vastaan. No, siinä tapauksessa minä olen halpa-hallia vastaan. Rahani vien muualle.

Vierailija
60/104 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:39"]

Eli koska sinä et tykkää paljaasta perseestä, et sallisi minun saavan ostaa tuotetta, jossa on paljas perse? Perseen myyminenhän ei ole sinulta pois, mutta jos tuotetta ei valikoimassa ole, se on minulta pois.

[/quote]

Ei kukaan estä sinua menemästä postiin ja ostamasta tuotetta, jossa on paljas perse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi