Raivostuttavat suojatien eteen pysähtyjät
Että jaksaa ärsyttää nämä suojatien eteen pysähtyvät autoilijat. Vaikka olisin vielä metrien päässä suojatiestä, niin siihen pitää stopata jarrut kirskuen ja sitten jäädä pällistelemään omahyväisesti, että katsokaa nyt kaikki miten erinomaisen hyvä ihminen minä olen, enkös olekin vaikka alla on hieno kallis auto. Odottavat vielä sitä pikku palkinto-kädenheilautusta kuin Pavlovin koirat kuola valuen. Kiitos kun olit niin helvetin laupias huonompiosaiselle kanssaihmiselle, moi moi!
Kommentit (59)
Mun mielestä on ihanaa että ihmiset pysähtyy suojatielle ja mun mielipide on tärkeempi kuin sun.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:25"]
Että jaksaa ärsyttää nämä suojatien eteen pysähtyvät autoilijat. Vaikka olisin vielä metrien päässä suojatiestä, niin siihen pitää stopata jarrut kirskuen ja sitten jäädä pällistelemään omahyväisesti, että katsokaa nyt kaikki miten erinomaisen hyvä ihminen minä olen, enkös olekin vaikka alla on hieno kallis auto. Odottavat vielä sitä pikku palkinto-kädenheilautusta kuin Pavlovin koirat kuola valuen. Kiitos kun olit niin helvetin laupias huonompiosaiselle kanssaihmiselle, moi moi!
[/quote]
Vittu miten tyhmä ja vastenmielinen ihminen voit olla. Kaasuta ihmeessä ensi kerralla siitä toiselta kaistalta ohi, avaa ikkuna ja huuda tälle pysähtyjälle: VITTU SÄ OOT NOLO!!!! Varmista että lähdet ohitukseesi vasta kun keltalakkinen ekaluokkalainen on jo astunut suojatielle. Näin varmistut myös siitä, että oikean puoleinen etupuskurisi ennättää osua typerää ekistä kylkeen.
Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:31"]Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla.
[/quote]
Ajoitko suojatiellä? Jos teit niin rikoit lakia.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:31"]Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla.
[/quote]
Eiks vauhti pitäisi olla sellainen että voi yllättävissä tilanteissa väistää?!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:31"]Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla. [/quote] Ajoitko suojatiellä? Jos teit niin rikoit lakia.
[/quote]
Älä nyt höpötä. Jos suojatielle pääsee pyörätieltä, se on pyörätien jatke, jossa saa pyöräillä. Väistämisvelvollisuus tuossa tosin on pyöräilijällä, varsinkin kun se auto oli jo suojatien päällä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:31"]Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla.
[/quote]
Ajoitko suojatiellä? Jos teit niin rikoit lakia.
[/quote]
Ei ole, jos pyörätie jatkuu suojatien jälkeen
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:31"]Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla.
[/quote]
[/quote]
no eikös tuossa juuri lukenut MEINASIN AJAA eli tilannenopeus oli ihan oikea.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:30"]
[/quote]
Vittu miten tyhmä ja vastenmielinen ihminen voit olla. Kaasuta ihmeessä ensi kerralla siitä toiselta kaistalta ohi, avaa ikkuna ja huuda tälle pysähtyjälle: VITTU SÄ OOT NOLO!!!! Varmista että lähdet ohitukseesi vasta kun keltalakkinen ekaluokkalainen on jo astunut suojatielle. Näin varmistut myös siitä, että oikean puoleinen etupuskurisi ennättää osua typerää ekistä kylkeen.
[/quote]mä ymmärsin että aloittaja olisi jalankulkija...
Mua taas vituttaa suunnattomasti se, että nää urpo pyöräilijät EI TALUTA. Ne tulee sieltä vauhdilla ja vaikka näkee, että mä en oo pysähtymässä niin luulee kuitenkin että oon väistämisvelvollinen. En ole. Se on talutettava tai jos ajat kylkeen, niin myös maksat. Koska se luetaan ajoneuvoksi. Kroppasi voi kyllä kärsiä, joten taluta ...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:31"]Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla. [/quote] Ajoitko suojatiellä? Jos teit niin rikoit lakia.
[/quote]
Älä nyt höpötä. Jos suojatielle pääsee pyörätieltä, se on pyörätien jatke, jossa saa pyöräillä. Väistämisvelvollisuus tuossa tosin on pyöräilijällä, varsinkin kun se auto oli jo suojatien päällä.
[/quote].
Milloin kolmion takaa tulevalla on ollut etuajo-oikeus?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:36"]
[/quote]
[/quote]
Älä sinä höpötä. Suojatiellä on aina talutettava.
No valtaosa naiskuskeista ei kyllä tuota kivaa huomaavaista elettä tee että päästäisi yli. Tämä on tullut huomattua niim helvetin monet kerrat satoi tai paistoi. Ehkä se auto on vaikea pitää käynnissä tai mäkilähtö tuottaa vaikeuksia joten sitten ajellaan 3-päällä viis veisaamatta jalankulkijoista.
[/quote]
Sama ärsyttää mua. Eri asia jos olen jo seisomassa suojatien edessä ja odotan milloin saisin mennä kun autoja tulee kokoajan. Silloin on ihan fiksua autoilijan pysähtyä. Enkä kyllä ikinä mitään kättä heilauttele, jos autoilija antaa minun mennä ensin suojatieltä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:31"]Ite meinasin ajaa jonkun volvon kylkeen pyörällä kun tuli kolmion takaa ja pysähtyi keskelle suojatietä. Mulla oli vielä ihan kiitettävästi vauhtia, kun ajoin alamäkeen aika vauhdilla.
[/quote]
[/quote]
no eikös tuossa juuri lukenut MEINASIN AJAA eli tilannenopeus oli ihan oikea.
[/quote]
Jos tilannenopeutesi oli oikea, niin miten meinasit ajaa? Miten on mahdollista, meinasit aiheuttaa vaaratilanteen? Jos tilannenopeus on oikea niin ei silloin tule meinauksia.
up