Ruotsin yo 2014 kuuntelu
Kommentit (267)
Mulle kävi hassusti. Ajattelin osallistuvani ruotsin kuunteluun aamulla mutta opettaja toi minulle portugalin kuuntelun johon piti vastata latinaksi kiroillen vaikka puhuisi vain somaliaa. Voin sanoa että tämä oli erittäin vaikea kuuntelu.
..
Oli kyllä vaikee varsinkin avot. Kaverit puhuivat juustokakuista siinä avojen b kohdassa ja ite kahvista... Monivalinnat oli kanssa aika vaikeita.
Vähän turhan vaikeet avot....ois pitänyt ees 2 kertaa kuulla.
En vaan pystyny pitämään ajatuksia kuuntelussa ja meni ihan perseelleen koko kuuntelu. Tuurilla ehkä saan pari pojoa... Avot meni varmaan nollille. Ne kysymykset meni niin nopeaa ettei niitä kerenny ees lukea. Olis vaan haluttanu mennä kotiin itkemään.
Mulla meni avot kans ihan nollille.. Ärsytti kyllä vietävästi! Ruotsin opekin sanoi aina että todella huono tuuri pitää olla, jos avot kuuluu vain kerran...
Ei ollu kyllä mikään helppo kuuntelu. Oon tehny varmaan 10 yo kuunteluu ja niitten perusteella oli tavotteena et sais etes puolet oikein. Ei toivoakaan et saan lähellekkään puolia. Meni ihan arpapelillä koko paska.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:46"]Mitä se tyttö pyys lahjaks siltä pojalta ja miks??
[/quote]
Ilmeisesti pyys pitämään salaisuutena että se poika oli hakenu teatterikorkeakouluun
Pyyskö se muka siltä lahjaa?? Mä luulin et se pyys sitä auttamaan teatterikouluun pääsyn kans, ku sin on nii vaikee päästä XD
Pyys pitämään salaisuutena sen tytön hakemisen
mun mielestä pyys että poika ei kertoisi muille että tyttö on hakenut teatterikouluun koska oli epävarma että pääseekö sinne...
mitä se poika kerto opinnoistaan ja mikä sitä kadutti?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:48"]mitä se poika kerto opinnoistaan ja mikä sitä kadutti?
[/quote]
Niinpäää^^
muistaako joku montako kysymystä kussakin osiossa oli?
Anteeksi mitäääääaaa helvettiää minä tänäään kuulin??!?!?
Hyvin varmasti saat 89 pistettä, kun pienin painokerroin oli 2 jolloin yhden vain yhden virheen sattuessa pisteesi olisivat 88/90. Ole hyvä ja anna ihmisten purkaa rauhassa tuntemuksiaan ilman turhanpäiväistä pätemistä.
Semihelppo oli kyllä oisin oottanu vähän enemmän YTL:ltä. Ei tarttenu kuunnella ku eka pätkä vaikka tulikin kaks kertaa, ku sain jo vastaukset paperiin ja pysty siinä sitten vähän rentoutumaan ja valmistautumaan seuraavaan osioon :) Käytiin opettajan kanssa heti kokeen jälkeen kahestaan mun vastaukset läpi ja tultiin siihen tulokseen et kyl sieltä vähintään se 85/90 pitäis irrota eli ihan ok suoritus multa siis
Jepjep, kolme vikaa kurssi 8,7,7 ja ihan keskinkertainen olen ruotsissa... Avoimet menivät ohi kovaa ja korkealta... Jos saisi moni valinnoista edes 30 pojoa niin säilyisi jonkinlaiset mahdollisuudet edes C:hen...
ai että älkää vikiskö täällä jos ette osaa ruotsii itel 89/90 jos paskasti käy