Ruotsin yo 2014 kuuntelu
Kommentit (267)
taisin juuri tehdä pohja noteerauksen ja saan ehkä nipin napin 20p... :D
Jos kuuntelun pisteet huitelee 30 rajoilla, mikä realistinen arvosana jos kirjallinen menee nappiin? T. Eräs epätoivoinen :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:01"]Jos kuuntelun pisteet huitelee 30 rajoilla, mikä realistinen arvosana jos kirjallinen menee nappiin? T. Eräs epätoivoinen :D
[/quote]
Mulla pitää mennä ihan nappii että saisin E:n, tää kuuntelu pilas kyl kaiken. Oon tottunu saamaa yli 70 ja nyt alkaa toivon mukaan edes 5 se luku minkä saan siitä.
Kyl sä C:n tai M:n voisit saada :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:01"]Jos kuuntelun pisteet huitelee 30 rajoilla, mikä realistinen arvosana jos kirjallinen menee nappiin? T. Eräs epätoivoinen :D
[/quote]
Mulla pitää mennä ihan nappii että saisin E:n, tää kuuntelu pilas kyl kaiken. Oon tottunu saamaa yli 70 ja nyt alkaa toivon mukaan edes 5 se luku minkä saan siitä.
Kyl sä C:n tai M:n voisit saada :)
[/quote] itelläni ei koskaan oo kuuntelu ollut vahvalla pohjalla , mutta kyllä myös tässä osotteessa kuuntelu aivan täys pohjanoteeraus! Mut jos c tai m mahdollinen niin tyytyväinen oon!!:)
Ekaan kysymykseen on kyllämoikea vastaus A, jos katsoo tän syksyn vastauksia ytl:n sivuilta. Siellä kuuntelukokeessa oli muuten aika hirveetä istua, kun tuntu et varsinkaan avoissa ei ikinä ehtiny lukea kysymyksiä. Onneks se on nyt ohi.
Varmaan syksyn tulosten tultua eli viimestään marraskuun lopulla.
Huh 71 tuli, pelkäsin pahempaa... L yhä tavoittelussa, onneksi kirjallinen osio on enemmän mun heiniä! Tsemppiä kaikille siihen!! ja KIIITOS näistä kysymyksistä <3