Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin yo 2014 kuuntelu

Vierailija
09.09.2014 |

Mitä mieltä ?

Avot oli turhan vaikeita....

Kommentit (267)

Vierailija
101/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:13"]Semihelppo oli kyllä oisin oottanu vähän enemmän YTL:ltä. Ei tarttenu kuunnella ku eka pätkä vaikka tulikin kaks kertaa, ku sain jo vastaukset paperiin ja pysty siinä sitten vähän rentoutumaan ja valmistautumaan seuraavaan osioon :) Käytiin opettajan kanssa heti kokeen jälkeen kahestaan mun vastaukset läpi ja tultiin siihen tulokseen et kyl sieltä vähintään se 85/90 pitäis irrota eli ihan ok suoritus multa siis
[/quote]

Olisko kannattanu kirjottaa suoraan pitkänä jos keskipitkä oli liian helppo. :)

Vierailija
102/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite vastasin avoihin niin et

a) se täti sano et axel on kirjottanu paremmin ja sillä et tytöllä oli samanlaine mekko ku joskus lapsena

b)se täti halus laihduttaa ku siel piti olla luokkakokoukses samat vaattet ku oli koulun päättäjäisis ja se oli lihonnu

c) sen pojan opinnot oli menny vähä huonosti varsinki pakolliset kurssit ja sitä kadutti ku se ei lukenu pakollisia kursseja paremmin

d)se toivo et se poika ois auttanu sitä pääsykokeesee valmistautumisessa ku sil ei ollu muuta lahjaa

e) loppu keskiaikaseen kaupunkiin ja siel katedraalis luettii niitte osallistujien nimet äänee

Ei varmaankaa oo suurin osa oikei, mut ainaki on yritetty....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasko muuten kuinka moni että yhtenä lähteenä oli wikipedia? Go ytl! :D

Vierailija
104/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:51"]Huomasko muuten kuinka moni että yhtenä lähteenä oli wikipedia? Go ytl! :D
[/quote] Mitä ?? :D

Vierailija
105/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää mielessä, että ei yksi ruotsin kuuntelu niin vakava asia ole... Elämä jatkuu ja yo kuuntelut unohtuu... Monilla kuitenkin paljon isompiakin murheita kuin vaikeat avot.... Itsehän en siis noista avoimista hölkäsenpöläystä tajunnut, mutta ei anneta sen haitata vaan nautitaan elämästä... :) 

Vierailija
106/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikilla menee tää kuuntelu nyt huonosti ni eiks se vaikuta niihin pisterajoihin että on kuitenkin mahdollisuus korkeisiin arvosanoihin ?

Vierailija
107/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten meni ihan hyvin monivalinnat ( 45/60 ) mutta avot jää varmaan nollille tai sitten 3p tulee, harmittaa kyl hullusti ku yleesä kuunteluista n.70/90

Vierailija
108/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoista "varmuudella" yksi piste. Laitoin siihen nimittäin siihen, että mitä se täti tekee = laihduttaa :D Siis tietty näiden keskustelujen pohjalta. ERITTÄIN vaikeita avoja siis .. eilen tehtiin pitkän ruotsin kuuntelu ja avoista oisin saanut 5-6p/10p. Eli paljon paremmin olisi mennyt, vaikka siinäkin sanottiin vain kerran. 

Kauniisti sanottuna ketuttaa aivan suunnattomasti

Vierailija
109/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähä ne pisterajat on pakko laskee ku kaikilla menny näi huonosti.. ite saan yleensa 70-80 ja nyt ymmärsin avoista vaan 2.

Vierailija
110/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet menivät täysin ohi, eikä monivalinnatkaan mitenkään hyvin. Voi tätä ketutuksen määrää!

Vierailija
111/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina saanu kuunteluista n.50pinnaa ja mun mielestä monivalinnat oli HELPOMPIA mitä ollaan harjoiteltu. Paitsi sitten tietenki ne avot mistä saattaa tulla 10/30. Eli tulos luultavasti on sama 50 pinnaa.

Eilen meni enkku niin penkin alle joten tein tän sit aika rennol asenteel.

Vierailija
112/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllensä kuuntelusta 80p ja nyt en ymmärtänyt avoja en sitten yhtään...

mikä ytl:ää vaivaa tänä syksynä, enkkuki oli kyllä semmosta pilkunviilausta

Vierailija
113/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

avot oli kyllä turhan vaikeat ja tyhmää ku ne sai kuulla vain kerran.. ei ollut mielestäni aikaa vastata niihin.. monivalinoissakin tuli kiire, enkä ehtinyt edes lukee kysymykset ja vaihtoehdot loppuun niin keskustelu jatku.. eli ei tainnu mennä niin hyvin ku olin ajatellu :/

Vierailija
114/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni monivalinnat olivat nyt helpompia kuin yleensä, mutta avot oli vähän liianki vaikeita ja kun tuli nauhalta vain sen kerran... Typerää pistelaskun kannalta

Vierailija
115/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on opiskellut jo 12 vuotta ja pakolliset kurssit lukiossa ei menny niin hyvin.. aikoo pitää välivuoden tai käydä armejassa..

Vierailija
116/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnu skåne olla avoissa.. itse lähdin tukholmaan matkalle oppimaan kieltä, oon saanut ainakin 10 kuuntelusta aina yli 70 p. ja eniten pisteitä lähtenyt avoista 2. lisäksi olen katsonu leffoja ja tv:tä ruotsiksi. ei taida olla yrityksen puutetta ja kurssinumerot 9-10. ymmärsin avoista 2 joten ehkä vaikeusastetta oli. luulen sen johtuvn siitä että tuli vain kerran.

Vierailija
117/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirullinen koe, per####!!!

Vierailija
118/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan luultavasti 100/100 :) jak är jätte nöid !

Vierailija
119/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 16:04"]ei tainnu skåne olla avoissa.. itse lähdin tukholmaan matkalle oppimaan kieltä, oon saanut ainakin 10 kuuntelusta aina yli 70 p. ja eniten pisteitä lähtenyt avoista 2. lisäksi olen katsonu leffoja ja tv:tä ruotsiksi. ei taida olla yrityksen puutetta ja kurssinumerot 9-10. ymmärsin avoista 2 joten ehkä vaikeusastetta oli. luulen sen johtuvn siitä että tuli vain kerran.
[/quote] Jep, avot ois pitäny tulla kahdesti...

Vierailija
120/267 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 16:04"]ei tainnu skåne olla avoissa.. itse lähdin tukholmaan matkalle oppimaan kieltä, oon saanut ainakin 10 kuuntelusta aina yli 70 p. ja eniten pisteitä lähtenyt avoista 2. lisäksi olen katsonu leffoja ja tv:tä ruotsiksi. ei taida olla yrityksen puutetta ja kurssinumerot 9-10. ymmärsin avoista 2 joten ehkä vaikeusastetta oli. luulen sen johtuvn siitä että tuli vain kerran.
[/quote]
Kuinka montaa arvelet kiinnostavan matkailu- ja koulukertomuksesi? Ei tainnut paljoa hyödyttää jos kuitenkin YO salissa istut peukalo keskellä kämmentä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä