Ruotsin yo 2014 kuuntelu
Kommentit (267)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:17"]Sukulaiseni työskentelee YTL:ssä ja antoi minulle vinkkejä...koe oli muutenkin helppo. Varmastikkin noin 85pojoa
[/quote]
Hahhah niin varmaan. Se on muuten ex- työntekijä tollasen jälkeen.
Avot meni täälläkin aika ohi, ois pitäny tulla kyllä toisen kerran! Ärsyttää kun kaikki harjoitukset meni hyvin, mut nyt tää suoritus.... Oon pettyny :-(
Kai nyt on helppo, kun sukulainen kertoo mitä tulee... Ytl korruptoitunut paskakasa :Dddd mitäs monivalinnoihin laitoitte?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:17"]Sukulaiseni työskentelee YTL:ssä ja antoi minulle vinkkejä...koe oli muutenkin helppo. Varmastikkin noin 85pojoa
[/quote]
Sukulaisesi saa huomattavsn tuomion jos jää tuosta kiinni
Tuttu sensori tarkistaa kokeeni, joten hyvät pisteet odotettavissa
Onko tietoa koska oikeat vastaukset tulevat nettiin??
Ystäväni saivat todella huonot pisteet ja ovat aivan murtununeita tällähetkella:( Tsemppiä pate, jolle ja harri!
Että sukulaisille kerrotaan että lueppa nää niin pärjäät kokeessa... mielestäni miltein sama kun näytettäisiin vastaukset etukäteen...
[/quote]
Ja lehmät lentää
Taitaa kaveri vitsailla masentuneiden kokelaiden kustannuksella
Sain noin puolet pisteistä... :/
Saan avoista varmaan nolla. Voitteko te ruotsinerot kertoo avojen oikeet vastaukset et tietäisin saanko ees yhtä pistettä? Miks ne kertoimetkin oli niin isot ja tuli vaan yhen kerran ja hirveetä vauhtia...
Oli muuten yllättävän helppo. Avot olivat selkeät. Nautin tästä 90/90
Siis oli hyvä fiilis mennä kuunteluun, alku meni hienosti ja tuntui, että tämähän on helppoa, mutta ei se sitten mennytkään niinkuin elokuvissa..