Ruotsin yo 2014 kuuntelu
Kommentit (267)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:22"]Olipa helppo! Laskeskelin tuossa että sain 89/90, avot todella helpot. Odotin vaikempaa. [/quote] Edelleen 89/90 mahdoton tulos, kun kertoimet olivat 2, 2,5 ja 3 ;)
[/quote]
Pieni virhe avoissa, puoli pistettä pois? Näin ainakin itse olettaisin YTL:än pisteyttävän vastaukseni.
[/quote]ei sieltä puolia pisteitä oteta pois... yksi piste tai ei mitään
miks hitoss niit ite tehtävii ei julkisteta -.-
Jaha, no 88 tai 90 pistettä sitten. Kelpaa minulle.
Yle abitreenien pitäis julkasta ne tehtävät mutta ne pitää näemmä jonkinlaisen sabbatsårin...
Jaha, no 88 tai 90 pistettä sitten. Kelpaa minulle.
Siis täh! Täällä on jotain lukiolaisia???? Ilmankos taso on palstalla tämä. Kiitos tästä paljastuksesta.
Joo ei herrajumala se koko kuuntelu...
Avoista; sain 3/10 pistettä, oletin että 5/10 irtoaisi.
vastasin kutakuinkin näin:
a) Kertoo että hänen oma lapsensa oli parempi, Oli lapsena laihempi
b) Hänen pitäisi laihduttaa että mahtuu
kouluaikaisiin vaatteisiinsa
c) oli väsynyt 12 vuoden opiskelun jälkeen, välivuosi tai armeija
d) --- tästä tiedän et meni nolliin
e) keskiaikaiseen kylään, nimenantojuhla lopuksi
Mitä mieltä ootte, laskeskelin ite ohjeistuksen perusteella että a, c ja e ovat yhden pisteen vastauksia, b kahden- mutta yhteensä 3?? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 15:20"]Avoista; sain 3/10 pistettä, oletin että 5/10 irtoaisi.
vastasin kutakuinkin näin:
a) Kertoo että hänen oma lapsensa oli parempi, Oli lapsena laihempi
b) Hänen pitäisi laihduttaa että mahtuu
kouluaikaisiin vaatteisiinsa
c) oli väsynyt 12 vuoden opiskelun jälkeen, välivuosi tai armeija
d) --- tästä tiedän et meni nolliin
e) keskiaikaiseen kylään, nimenantojuhla lopuksi
Mitä mieltä ootte, laskeskelin ite ohjeistuksen perusteella että a, c ja e ovat yhden pisteen vastauksia, b kahden- mutta yhteensä 3?? En ymmärrä.
[/quote]
Itsekin saisin tuosta 5 pistettä, kannattaa käydä kysymässä tarkastaneelta opettajalta. (:
Toki e:ssä oli keskiaikainen KAUPUNKI -> pisteet nollille?
A:n vastaus on myös aika ympäripyöreä, ehkä olisi pitänyt viitata edes koulumenestykseen? -> 0 p. ?
Tällöin tulisi 3 pojoa. (:
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:30"]Jaha, no 88 tai 90 pistettä sitten. Kelpaa minulle.
[/quote]
Sinua ei ole pilattu vaatimattomuudella ainakaan! :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:22"]
Sain vaan 31 pistettä... :(((
[/quote]
Oisit lukenut, vitun nolla. Itsehän otin lukematta 89 pistettä, isä lupaili jo ostaa oman kämpän mulle Helsingin keskustasta
[/quote]
Luin kyllä ja kursseista on tullu ysejä :( Ei oo kivaa kirjottaa kipeenä...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:31"]
Siis täh! Täällä on jotain lukiolaisia???? Ilmankos taso on palstalla tämä. Kiitos tästä paljastuksesta.
[/quote]
Amikset on kingei
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:31"]
[/quote]
Niin no yleensä ne on lukiolaisia ketkä osallistuu yo-kirjotuksiin :D
Perseilleen meni koko paska koe. Saa vaan nähä, että tuleeko enää päästyy koko yo-koetta läpi. Avoista tuli pyöreet nolla pistettä, yleensä oon saanut vähintään sen n:10 pistettä avoista
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:35"]
Perseilleen meni koko paska koe. Saa vaan nähä, että tuleeko enää päästyy koko yo-koetta läpi. Avoista tuli pyöreet nolla pistettä, yleensä oon saanut vähintään sen n:10 pistettä avoista
[/quote]
Oletpa huono. Olisiko kannattanut lukea?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:22"] Sain vaan 31 pistettä... :((( [/quote] Oisit lukenut, vitun nolla. Itsehän otin lukematta 89 pistettä, isä lupaili jo ostaa oman kämpän mulle Helsingin keskustasta [/quote] Häipykääs te tälläiset ihmiset pois :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:37"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mie siihen luvin, en mie nyt kuunteluihinkaan mee ilman lukemista. Taijat vaan olla joku ylimielinen.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:37"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mie siihen luvin, en mie nyt kuunteluihinkaan mee ilman lukemista. Taijat vaan olla joku ylimielinen.
[/quote]
Näillä aivoilla pitääkin olla... olen suomenruotsalainen, joten ruotsi kielenä helppo. Toisaalta olen kirjoittanut jo 5 ainetta, kolme ällää ja kaksi eetä. Helppoa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:22"]Olipa helppo! Laskeskelin tuossa että sain 89/90, avot todella helpot. Odotin vaikempaa. [/quote] Edelleen 89/90 mahdoton tulos, kun kertoimet olivat 2, 2,5 ja 3 ;)
[/quote]
Pieni virhe avoissa, puoli pistettä pois? Näin ainakin itse olettaisin YTL:än pisteyttävän vastaukseni.
[/quote]
Ei ytl puolikkaita jakele.