Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huh! Saan veronpalautusta 3100€.

Vierailija
08.09.2014 |

Oli veroprosentti vähän yläkanttiin. Paljon te saatte?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoja nakertaa varsin paljon koska lappua ei ole vielä tullut.

Vierailija
42/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun joo puhuitte niistä mitkä sai alkuvuonna tietää. Saan(?) 300e mutta unohdin palauttaa sen lomakkeen koska en huomannut siinä virheitä. Mutta poikaystävä huomasi myöhemmin, että mun tilinumero puuttuu siitä.. mutta ne saa kuulemma silti hakea pankista ?? Mutta myöhemmin kuin muut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä olin työelämässä. laitoin veroprosentiksi 40%, takaisin tuli noin 4500€. Pienempiin tuloihin tottuu, ja on mukava saada tuo summa takaisin:)

Vierailija
44/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia 11 sai noin monta alapeukkua?

Vierailija
45/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräti 80e.. :D Mutta kertoo ainakin siitä, että oikein olen osannut veroprosentin laittaa.

Vierailija
46/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 06:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:49"]

1500 €. Pistin vähennyksiä mm.työkengät ja työmatkat. Kova matkahinta puolen vuoden työsuhteelle. Jäi piirun verran alle rajan niin eivät hyväksyneet.

[/quote]

Miten niin eivät hyväksyneet? Ei siihen hyväksymiseen vaikuta se jääkö se summa vähennysrajan alle vai ei, omavastuu on joissain vähennyksissä ja automaattinen vähennys joissain...

[/quote]

Matkakulukustannus omakustanne 600 € vuodessa. Oli puolessa vuodessa useita satasia, että meni lähelle tuota summaa, niin kokeilin. Ei palautusta. Harmittaa myös se, kun olen kuullut muiden pistävän työvaatteet vähennettäviin. Eivät antaneet mulle palautusta edes kengistä. Olisivat tulleet itse sukkasillaan tallomaan työympäristöön ja kertomaan, etten tarvitse työkenkiä.

Vierailija
47/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteet menee siinä tulonhankkimisvähennyksessä.

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:46"]

1500 €. Pistin vähennyksiä mm.työkengät ja työmatkat. Kova matkahinta puolen vuoden työsuhteelle. Jäi piirun verran alle rajan niin eivät hyväksyneet.

[/quote]

Miten niin eivät hyväksyneet? Ei siihen hyväksymiseen vaikuta se jääkö se summa vähennysrajan alle vai ei, omavastuu on joissain vähennyksissä ja automaattinen vähennys joissain...

[/quote]

Matkakulukustannus omakustanne 600 € vuodessa. Oli puolessa vuodessa useita satasia, että meni lähelle tuota summaa, niin kokeilin. Ei palautusta. Harmittaa myös se, kun olen kuullut muiden pistävän työvaatteet vähennettäviin. Eivät antaneet mulle palautusta edes kengistä. Olisivat tulleet itse sukkasillaan tallomaan työympäristöön ja kertomaan, etten tarvitse työkenkiä.

[/quote]

Vierailija
48/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:31"]Hahaha, aina naurattaa nää jengin leveilyt veronpalautuksilla. Sitä veroprossaansa voi fiksaa myös vuoden aikana jos tulot vaihtelee, niin ei tartte odotella niitä rahoja yli vuotta. Parhaimpia on nää jotka "säästää" pitämällä liian suurta veroprossaa; ne säästötilitkin on keksitty ja sijoituksilla saat varmasti parempaa korkoa kuin verokarhulta. 
[/quote]No sehän on ilmaista lainaa. Korotonta eli eri asia kuin olisi paljon rahaa ja sijoittaisi ne tai laittaisi säästötilille.

Vierailija
49/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään lainaa ole, vaan sun omia rahoja! Jos pidät veroprosentin liian pienenä ja maksat seuraavana vuonna mätkyt, niin SILLOIN olet saanut korotonta lainaa valtiolta.

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:31"]Hahaha, aina naurattaa nää jengin leveilyt veronpalautuksilla. Sitä veroprossaansa voi fiksaa myös vuoden aikana jos tulot vaihtelee, niin ei tartte odotella niitä rahoja yli vuotta. Parhaimpia on nää jotka "säästää" pitämällä liian suurta veroprossaa; ne säästötilitkin on keksitty ja sijoituksilla saat varmasti parempaa korkoa kuin verokarhulta.  [/quote]No sehän on ilmaista lainaa. Korotonta eli eri asia kuin olisi paljon rahaa ja sijoittaisi ne tai laittaisi säästötilille.

[/quote]

Vierailija
50/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 1800. Kiva summa. Sain vähennyksiä yllättävän paljon läpi. 

Vierailija
51/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan palautuksia 6,45 euroa :D no, ainakaan ei tullut mätkyjä!

Vierailija
52/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 16:02"]No ei se mitään lainaa ole, vaan sun omia rahoja! Jos pidät veroprosentin liian pienenä ja maksat seuraavana vuonna mätkyt, niin SILLOIN olet saanut korotonta lainaa valtiolta.

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:31"]Hahaha, aina naurattaa nää jengin leveilyt veronpalautuksilla. Sitä veroprossaansa voi fiksaa myös vuoden aikana jos tulot vaihtelee, niin ei tartte odotella niitä rahoja yli vuotta. Parhaimpia on nää jotka "säästää" pitämällä liian suurta veroprossaa; ne säästötilitkin on keksitty ja sijoituksilla saat varmasti parempaa korkoa kuin verokarhulta.  [/quote]No sehän on ilmaista lainaa. Korotonta eli eri asia kuin olisi paljon rahaa ja sijoittaisi ne tai laittaisi säästötilille.

[/quote]
[/quote]Sori sori, ajatuskatko. Luin, että liian pientä veroprosenttia vaikka lukeehan siinä ihan selvästi että liian suurta. Mutta siis tarkoitin juuri sitä mitä sanoitkin, kirjoitin vain päinvastaista ;) Eli siis kahvia kitaan.

Vierailija
53/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein mitään kumpaankaan suuntaan. Verot on siinä mielessä kohillaan.

Vierailija
54/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:54"]

Työvaatteet menee siinä tulonhankkimisvähennyksessä.

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No eivät silti vähentäneet mistään. Eivät ilmeisesti pitäneet ammatissa "välttämättömänä" hankintana. En edes pistänyt kaikkia työvaatteita vähennykseen, koska olin kadottanut kuitit ja ajattelin, että jos satun käyttämään näitä muutenkin. Tosin työn takia hankitut.

Vierailija
55/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400e mätkyjä.

Vierailija
56/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:53"]Minkähän takia 11 sai noin monta alapeukkua?
[/quote] kateelliset ne vaan kalisee.

Vierailija
57/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurakaa vaan, mutta veroprosentti yläkantissa on vaivattomin ja hauskin tapa jemmata rahaa. Ja kun sitä ei ole varsinaisesti säästänyt, sen kehtaa käyttää kevytmielisesti johonkin hauskaan. 1800 e tulossa, matkakuluista lähinnä.

Vierailija
58/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1350€. En tykkää saada palautusta, mieluummin säädän verokortin aina kohdilleen. Mutta minulla on vähennyksiä, joita ei voi itse ilmoittaa ja toisaalta ennakonpidätyksiä, joihin ei voi verokortilla vaikuttaa. Siksi niitä palautuksia tulee väkisinkin.

Vierailija
59/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina veroprosentti liian korkealla. Ihan vaan siksi, et joku voi vetää herneen nenään "ilmaisesta lainasta valtiolle". 

Vierailija
60/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yli 2400 euroa. Ei haittaa pätkääkään mikään "ilmainen laina valtiolle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi