Timo Soini: Rauman kaupunginjohtajan virka voisi kiinnostaa – ”Ihme, ettei kukaan ole minulle soittanut”
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008197157.html
https://yle.fi/uutiset/3-12061140
Onnea Rauma
Kommentit (33)
Plösö-Timo sopii vain puuceen tyhjääjäksi; siinäkin takki kääntyy niin paljon, että välillä varmaan täyttää puuceetä.
Vähän on vaikea lähteä virkaa headhuntauksella täyttämään.
Voi vain vinkata, että haepa meille.
Omilla ehdoillaan ja suoraan ilman äänestystä? Missä maailmassa hän oikein elää?
Vierailija kirjoitti:
Omilla ehdoillaan ja suoraan ilman äänestystä? Missä maailmassa hän oikein elää?
Eihän sinisiäkään äänestetty koskaan mihinkään, ennen tämän kesän kuntavaaleja joissa saivat neljä edustajaa läpi Pohjois-Karjalassa, ja silti huseerasivat ministereinä pitkään. Kai siihen tottuu.
Miksi omaan napaan tuijottava ihminen pitäisi valita tuohon virkaan? Siellä tehdään yhteistyötä ja asioita kuntalaisten hyväksi. Ei sinne sellaista tyyppiä pidä valita, joka on aina liikkeellä mentaliteetillä "Minä tiedän paremmin ja enemmän kuin muut." "En ole koskaan väärässä."
Vierailija kirjoitti:
Miksi omaan napaan tuijottava ihminen pitäisi valita tuohon virkaan? Siellä tehdään yhteistyötä ja asioita kuntalaisten hyväksi. Ei sinne sellaista tyyppiä pidä valita, joka on aina liikkeellä mentaliteetillä "Minä tiedän paremmin ja enemmän kuin muut." "En ole koskaan väärässä."
"Olisi tarjolla kaupunginjohtaja, joka näkyisi ja kuuluisi, hän mainostaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina valmiina kääntämään takkini, sopisi paremmin.
Venäjällä olisi tsaarin paikka avoinna. Ei ole puhelin vielä soinut.
Noinkohan näkyisi ja kuuluisi? Eikös se kadonnut vaaliteltoiltakin sen jälkeen kun meinasi saada selkäänsä (ilmeisesti vieläpä joltain "kansallismieliseltä")?
On sillä vaan jatkuvat suuruudenhullut kuvitelmat itsestään. Nyt, kun hän julkisesti ilmoitti, että kiinnostaa, niin seuraava aste on itkuptkuraivari, kun kuaan Raumalta ei vieläkään soita hänelle. Ei vissiin ymmärrä, että hänen pitää itse tehdä jotain sen asian eteen, esim. lähettää hakemus. Voinin "ploki" ja "Soinin pisnes oy" -kieliasulla voin vain kuvitella millainen hakemus se on.
"Maisterisjätkä, ulkoministerismies, puoluepamppu, harras katolilainen ja vanha samurai hakee ylimmän kunnanviskaalin paikkaa."
Muistaakseni hänen vaimonsa on psykiatri. Onkohan aviomies Timo hänen oma tutkimusproggis...
Vierailija kirjoitti:
On sillä vaan jatkuvat suuruudenhullut kuvitelmat itsestään. Nyt, kun hän julkisesti ilmoitti, että kiinnostaa, niin seuraava aste on itkuptkuraivari, kun kuaan Raumalta ei vieläkään soita hänelle. Ei vissiin ymmärrä, että hänen pitää itse tehdä jotain sen asian eteen, esim. lähettää hakemus. Voinin "ploki" ja "Soinin pisnes oy" -kieliasulla voin vain kuvitella millainen hakemus se on.
"Maisterisjätkä, ulkoministerismies, puoluepamppu, harras katolilainen ja vanha samurai hakee ylimmän kunnanviskaalin paikkaa."
Muistaakseni hänen vaimonsa on psykiatri. Onkohan aviomies Timo hänen oma tutkimusproggis...
Tulipa paljon kijoitusvirheitä. Melkein kuin Soinin omaa tekstiä. Syytän näppistä, sillä minussa ei missään nimessä ole mitään vikaa!
Valittiinhan JNiinistökin jonnekin oliko Kannukseen kaupunginjohtajaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakehu kuuluu ja kyllähän tuollainen ylipaino näkyy.
Soinilainen aktiivimalli. Työnantajan tulee aktiivisesti soitella työnhakijalle että tulisitko meille.
Ihme jos kukaan soittaa...